November-tråden :)

Hjemme. Sliten.
. Klarte å sprenge kredittkortet mitt, som forfaller i moegen så jeg drar jo med meg hele oktober hvor jeg hadde 4000 i utlegg for korpset i tillegg til eget og innledet med en dress til mellomste. Ikke mindre enn 4 ulvang gensere. (399 pr stk) Og litt lego, da nektet det å betale gryte til min bror. 2 av genserene skulle mamma betale da, minus at hun kjøpte ei LOL for meg så vippser hun tilbake 700 kr.

Jeg fikk da tak i mye, men lite av det skal ut av huset egebelig. Fersig med gave til min bror. Halve til hans datter. Og litt til min manns bror på 12. Ellers bare handler til egen familie, litt til kalender, og fuktighetskrem til eksem-hender (40%) så joda, jeg har fått brukt mye penger og spart en del
 
Jeg burde bare husket fra i fjor at når jeg er dønn sliten og vil hjem, så burde jeg huske det mannen sa om blodsukker. Og spise litt. Så hadee jeg nok holdt ut en time til og funnet flere gaver til folk. Menmen. Det ordner seg vel. Lenge til jul enda. Men vi må sende en del
 
Hjemme. Sliten.
. Klarte å sprenge kredittkortet mitt, som forfaller i moegen så jeg drar jo med meg hele oktober hvor jeg hadde 4000 i utlegg for korpset i tillegg til eget og innledet med en dress til mellomste. Ikke mindre enn 4 ulvang gensere. (399 pr stk) Og litt lego, da nektet det å betale gryte til min bror. 2 av genserene skulle mamma betale da, minus at hun kjøpte ei LOL for meg så vippser hun tilbake 700 kr.

Jeg fikk da tak i mye, men lite av det skal ut av huset egebelig. Fersig med gave til min bror. Halve til hans datter. Og litt til min manns bror på 12. Ellers bare handler til egen familie, litt til kalender, og fuktighetskrem til eksem-hender (40%) så joda, jeg har fått brukt mye penger og spart en del
Høres ut som du fikk handlet en del
 
God morgen
Glad jeg ikke må opp før 6 hver dag, har vel og merke vært våken siden 3.30 da.
Jobb , så er det forballavslutning i kveld , den tror jeg mannen skal få gå på.
 
Høres ut som du fikk handlet en del
Ja, men jeg burde hatt noe til svigermor, noe til svigerfar, noe til ene svigerinnen med samboer, mer til den lille broren til mannen og noe til søstra hans (altså den yngste søstra til mannen, 10 år) og egentlig noe til mannen og ungene våre. Kjøpte Harry Potter toget i lego til eldste på 30% da. Får følge litt med på lekekassen etc på "Black et-eller-annet" og se hva annet vi finner til dem

Jaja. Lenge til jul.
 
God morgen
Glad jeg ikke må opp før 6 hver dag, har vel og merke vært våken siden 3.30 da.
Jobb , så er det forballavslutning i kveld , den tror jeg mannen skal få gå på.
Før seks er hardt.

Sier jeg som holder på å stå opp nå....
 
Ja, men jeg burde hatt noe til svigermor, noe til svigerfar, noe til ene svigerinnen med samboer, mer til den lille broren til mannen og noe til søstra hans (altså den yngste søstra til mannen, 10 år) og egentlig noe til mannen og ungene våre. Kjøpte Harry Potter toget i lego til eldste på 30% da. Får følge litt med på lekekassen etc på "Black et-eller-annet" og se hva annet vi finner til dem

Jaja. Lenge til jul.
Det blir sikkert mange tilbud nå snart :)
 
Har fått munnsår i munnvik - kjøpte noe greier Zovirax eller lign på apoteket....190kr FOR 2gram! ganske stor forpakning i forhold til tuben inni :confused: den er mindre enn bilde av tuba utpå pakken :hilarious:
Det var dyr kilopris
 
Back
Topp