November-tråden :)

For en kjedelig jobb å sjekke ut forsikringer, og så forvirret jeg blir av alle opplysninger her og der, om ditt og datt:p
 
Har så lyst til å dra på by'n, drikke øl og danse i kveld. Er av en eller annen grunn i festhumør i dag.

Det jeg skal er å dra hjem, kjøre eldste i bursdag, fore de yngste, pakke sekken til mellomste sammen med henne til speidertur, hente eldste og pakke sekken hans sammen med han.
 
Ja, men jeg burde hatt noe til svigermor, noe til svigerfar, noe til ene svigerinnen med samboer, mer til den lille broren til mannen og noe til søstra hans (altså den yngste søstra til mannen, 10 år) og egentlig noe til mannen og ungene våre. Kjøpte Harry Potter toget i lego til eldste på 30% da. Får følge litt med på lekekassen etc på "Black et-eller-annet" og se hva annet vi finner til dem

Jaja. Lenge til jul.
Ja lenge til jul, selv håpee jeg at innen mandag så er jeg ferdig
 
Godt det er helg. Nå skal jeg lage taco og mannen er på vei hjem. Det er helg. Det er godt
 
Hvorfor i alle dager må enkelte unger alltid stå opp etter leggetid for å hente alt mulig rart å putte i sengen?
I kveld var Lille U oppe og hentet av alle ting en stol for å ha den i sengen mens jeg la frøkna..

75388168_10156377747511143_7253811394821226496_o.jpg
 
Back
Topp