November-skravling

Jeg handlet på normal til adventskalenderen hennes, så nettshopping på julegavene. På apoteket fant jeg fine gaver også. Om det er tilbud er jeg ikke sikker på, men jeg kjøper det jeg syntes er en ok pris å handle for. :)
Skal nok en runde på normal jeg også for kalender-shopping, men jeg er rimelig tom for ideer til hun på 12,5.

Hjelp meg. Minste vil så sårt ha cookiemonster lego figur men finner den ikke noen plass på nett? Noen som evt vet hvor i nett eller butikk? Er litt desperat jeg

Bahh, går ikke eras Tour kinoen lenger ? Oppdaget i kveld at mellomste har lyst p se den, og leste jo mye om at den skulle komme i oktober og gå i mange uker. Det er ikke en mnd siden engang og den er ikke å oppdrive på noen kino? Det var skuff, jeg tenkte gi henne det som plaster på såret for at det ikke er aktuelt å kjøpe billetter til konserten.

Fotball avslutning i ettermiddag for de 2 eldste. Her har jeg tatt på meg ansvar at lage boller. De er klare:) nå står cupkakes i ovnen. Halvparten er stekt. Så tar jeg krem rett for se skal gå da jeg ikke får plass med alle i kjøleskapet. Lurer på om jeg skal lage en liten fotball av fondant og legge på? Ser hva jeg får til.

Medisin er kriminelt dyrt i disse dager. Har egentlig alltid vært, men ja..

Legetime på fredag. TMI WARNING:

Skal sjekkes for eggstokk kreft og livmorhalskreft, i tillegg livmor fremfall og underlivsprolaps. Smerter under og etter samleie, intens kløe, smerte med generelt vondt, tyngdefølelse at noe faller ut, blødende slimhinner, intense smerter i klitoris (det stikker, svir og brenner inni), har så vondt. Klør meg ihjel. Klør til blods. Hatt sopp 3 ganger i livet før. Men de syntes ikke dette hørtes ut som sopp, men sa prøv canesten først i 1 uke.

De tror det kunne være vulvodyni også, men da må jeg henvises til enten Oslo eller Trondheim, da det er veldig lite kunnskap om dette enn der.

Ok, nå mener kortet mitt at jeg har svidd av nok penger på kveldsåpent medlemskveld på Amfi. Prosenter her og prosenter der. Noe gaver og noe til husets befolkning, mest det sansynligvis.

85 kroner igjen på kredittkortet.
Mye fordi oktober - bruken forfaller til betaling i morgen, jeg tenkte ikke på å fremskynde betalingen til i går.

Men det er greit. De stenger om en halvtime og jeg er så sliten i beina at jeg ikke orker mer. (Og har debet-kort om det skulle være noe viktig altså. Men i morgen betales kortbruk fra forrige mnd og da er trumfkortet igjen klart til bruk

Ok, nå mener kortet mitt at jeg har svidd av nok penger på kveldsåpent medlemskveld på Amfi. Prosenter her og prosenter der. Noe gaver og noe til husets befolkning, mest det sansynligvis.

Mye fordi oktober - bruken forfaller til betaling i morgen, jeg tenkte ikke på å fremskynde betalingen til i går.

Men det er greit. De stenger om en halvtime og jeg er så sliten i beina at jeg ikke orker mer. (Og har debet-kort om det skulle være noe viktig altså. Men i morgen betales kortbruk fra forrige mnd og da er trumfkortet igjen klart til bruk
Bra jobba :cool:
Jeg skal svi av kroner på vegne av svigers! kjøpe sesongkort på Tusenfryd til 3/4 barn

Var ganske så bra rabatt nå :gen014

Føler den. Jeg har 0 på kredittkortet

Men jeg er i alle fall igang med årets julegavehandel. Noen er i boks, noen har jeg en ide om og noen er jeg blank på. Mye gjenstår, men en del er i hus. Og bare det er jo godt.

Ja, derfor kunne jeg ikke kjøre forbi synes jeg. Selv om kredittkortet et sprengt og bilen skal på verksted på fredag for motoren fusker. Regner jo med at bilen ikke skal kondemneres for en liten motorfusk så da er det kjekt å ha "billig" diesel på tanken.

Så bra :) her er vi ferdige. Føles så godt
Jeg er langt, langt fra ferdig. Det er jeg aldri på denne tiden, men får helst det meste i hus i november. Vel, egne barn har jeg noen store åpne spørsmålstegn på, så det får vi finne ut av etterhvert

Ja, derfor kunne jeg ikke kjøre forbi synes jeg. Selv om kredittkortet et sprengt og bilen skal på verksted på fredag for motoren fusker. Regner jo med at bilen ikke skal kondemneres for en liten motorfusk så da er det kjekt å ha "billig" diesel på tanken.
Altid deilig det :gen014

Jeg er langt, langt fra ferdig. Det er jeg aldri på denne tiden, men får helst det meste i hus i november. Vel, egne barn har jeg noen store åpne spørsmålstegn på, så det får vi finne ut av etterhvert
Kjøper julegaver fra tidlig starten av året, så derfor blir jeg fortere ferdig :)

Back
Topp