Det er problemet mitt. Jeg har lyst på en juleby. Har noen ting som kunne inngått i en. Men jeg har ikke plass til å en sånn stor sånn som jeg ønsker meg.Ja nå gjør jeg det, siden den er såpass stor så begrenser deh endel Hvor den kan stå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er problemet mitt. Jeg har lyst på en juleby. Har noen ting som kunne inngått i en. Men jeg har ikke plass til å en sånn stor sånn som jeg ønsker meg.Ja nå gjør jeg det, siden den er såpass stor så begrenser deh endel Hvor den kan stå
Vi (jeg) er godt i gang med julegavene, digger å fordele kostnaden litt utover
Jeg skjønnerFordi jeg bomma litt på budsjettet da jeg kjøpte bursdagsgave til min niese, og la igjen litt av gaven til jul, men det er for lite til å være julegaven hennes, så jeg skal altså legge inni noe mer. Derav at jeg har en halv gave. For jeg er ikke ferdig med gaven hennes. Men jeg har deler av den.
Helt enigPleier starte tidlig, men har i grunn ikke så mange gaver å kjøpe heldigvis. Vi har kuttet ut veldig mange fordi det regelrett bare blir for mye gaver overalt.

Normal, glitter, rituals. Kosesokker er noe mi på 12,5 elsker i alle fall.Tips til julegave til jenter 11-14? Tenkte litt ansiktsmaske, pusesokker og diverse dilldall fra normal
Ser den, det tar litt plass ja . Min står i gangenDet er problemet mitt. Jeg har lyst på en juleby. Har noen ting som kunne inngått i en. Men jeg har ikke plass til å en sånn stor sånn som jeg ønsker meg.
Vi kjøper mange gaver men siden jeg kjøper hele årer merkes det ikle så godtJeg kjøper stort sett alle gavene i november og desember. Det er ikke noe problem for budsjettet, betaler alt med Trumf kort som betales neste måned og bufferkontoen har plass til de regningene som de kommer. Vi kjøper ikke så mange gaver, eller, jo, det er egentlig en god del sammenlignet med hva folk sier ikke er mange. (Jeg er bare vant til min egen oppvekst, med mye større familie. Mine unger har 3 søskenbarn. Jeg har ca 10 ganger så mange )
Budsjettet er ikke problemet, jeg må bare faktisk ut og kjøpe dem
Smart!Vi kjøper mange gaver men siden jeg kjøper hele årer merkes det ikle så godthadde jeg kjøpt alle nå sp hadde jeg blitt blakk. Vi kutter ikke ut noen heller
Enten det eller p sette inn penger hver mnd tiltenkt gavekjøp , mange gjør det ogsåSmart!
Oi det har jeg ikke tenkt på.Enten det eller p sette inn penger hver mnd tiltenkt gavekjøp , mange gjør det også

Wow. Så flott.Bare 1 julegave igjen å skaffe nå!![]()
Ja, jeg liker å ha litt utvalg på kakefrontenMy kind of birthday party! bra med nok kake
her bakte nr2 Olabrød i dag, hun er råflink
Så får det heller bare bli litt rester. Men både muffins, kanelsnurrer, brownies og Silviakaken er fine å fryse ned, og Budapestrullen ble nesten spist opp uansett. Så det ble i grunn ganske greit TakkWow så flink du er
Er heldigvis glad i å bake, og da gjerne prøve nye ting. Så bursdager er gjerne fulle av bakst av diverse slag Kommer veldig an på jentaTips til julegave til jenter 11-14? Tenkte litt ansiktsmaske, pusesokker og diverse dilldall fra normal
Jeg er også glad i at bake. Eller rett og slett elsker bakingTakkEr heldigvis glad i å bake, og da gjerne prøve nye ting. Så bursdager er gjerne fulle av bakst av diverse slag
![]()