November-skravling

Ja nå gjør jeg det, siden den er såpass stor så begrenser deh endel Hvor den kan stå
Det er problemet mitt. Jeg har lyst på en juleby. Har noen ting som kunne inngått i en. Men jeg har ikke plass til å en sånn stor sånn som jeg ønsker meg.

Vi (jeg :hilarious: ) er godt i gang med julegavene, digger å fordele kostnaden litt utover

Pleier starte tidlig, men har i grunn ikke så mange gaver å kjøpe heldigvis. Vi har kuttet ut veldig mange fordi det regelrett bare blir for mye gaver overalt.

Fordi jeg bomma litt på budsjettet da jeg kjøpte bursdagsgave til min niese, og la igjen litt av gaven til jul, men det er for lite til å være julegaven hennes, så jeg skal altså legge inni noe mer. Derav at jeg har en halv gave. For jeg er ikke ferdig med gaven hennes. Men jeg har deler av den.
Jeg skjønner :)

Jeg kjøper stort sett alle gavene i november og desember. Det er ikke noe problem for budsjettet, betaler alt med Trumf kort som betales neste måned og bufferkontoen har plass til de regningene som de kommer. Vi kjøper ikke så mange gaver, eller, jo, det er egentlig en god del sammenlignet med hva folk sier ikke er mange. (Jeg er bare vant til min egen oppvekst, med mye større familie. Mine unger har 3 søskenbarn. Jeg har ca 10 ganger så mange )

Budsjettet er ikke problemet, jeg må bare faktisk ut og kjøpe dem

Tips til julegave til jenter 11-14? Tenkte litt ansiktsmaske, pusesokker og diverse dilldall fra normal

Tips til julegave til jenter 11-14? Tenkte litt ansiktsmaske, pusesokker og diverse dilldall fra normal
Normal, glitter, rituals. Kosesokker er noe mi på 12,5 elsker i alle fall.

Jeg kjøper stort sett alle gavene i november og desember. Det er ikke noe problem for budsjettet, betaler alt med Trumf kort som betales neste måned og bufferkontoen har plass til de regningene som de kommer. Vi kjøper ikke så mange gaver, eller, jo, det er egentlig en god del sammenlignet med hva folk sier ikke er mange. (Jeg er bare vant til min egen oppvekst, med mye større familie. Mine unger har 3 søskenbarn. Jeg har ca 10 ganger så mange )

Budsjettet er ikke problemet, jeg må bare faktisk ut og kjøpe dem
Vi kjøper mange gaver men siden jeg kjøper hele årer merkes det ikle så godt:) hadde jeg kjøpt alle nå sp hadde jeg blitt blakk. Vi kutter ikke ut noen heller

My kind of birthday party! bra med nok kake
her bakte nr2 Olabrød i dag, hun er råflink
Ja, jeg liker å ha litt utvalg på kakefronten :hilarious: Så får det heller bare bli litt rester. Men både muffins, kanelsnurrer, brownies og Silviakaken er fine å fryse ned, og Budapestrullen ble nesten spist opp uansett. Så det ble i grunn ganske greit :)

Kommer veldig an på jenta :)

stor forskjell på 11 og 14 også

men her er noe ideér:
gavekort på kino
klippekort svømming
Kosepakke med pysj og fluffy sokker
Toalettveske med litt dilldall deo, lipgloss, ansiktsmaske, dusjsåpe
Brettspill
bok
kakaokit med kopp og godsaker
skøyter
lue og votter
Personlig almanakk til eldre
Rituals til eldre

Takk :happy: Er heldigvis glad i å bake, og da gjerne prøve nye ting. Så bursdager er gjerne fulle av bakst av diverse slag :)
Jeg er også glad i at bake. Eller rett og slett elsker baking:) gleder meg hver gang jeg skal ha et bakeprosjekt. Baking er terapi for meg. Spesielt når jeg skal bake fondant kaker/figurer mm

Back
Topp