November-skravling

Mine besteforeldre fikk jo også bilder av oss (bare at det ble ikke tatt hvert år sånne fotografbilder...)
På morssiden er vi vel oppe i 23 barnebarn, en del oldebarn ble det også, stor fotovegg.
Ja, min bestemor som fortsatt lever har endog er tippoldebarn. Det blir mange etterhvert. Så en kalender av hver går jo ikke.
Noen år laget vi en felles kalender av oldebarna til henne.
Er jo hyggelig med litt bilder, og en kalender er jo forbruksvare :)

Åhh, mamma driver også med sånt. Hun har ikke så mye lengde heller, men hun klipper alltid mye av volumet. Tynner ut.

Jeg for min del har nok arvet hårmanken mer fra farssiden av familien. Mine besteforeldre på morssiden hadde tykt hår til de døde.
Min farmor har meget tynt (men langt) og jeg har selvsagt mer hår enn henne, men jeg har tynt hår. Jeg har hår som ser ut som mye, det er krøller og mye rot og volum, men samler jeg det i en strand flette... Det er en rottehale.

Mister nok til en halv parykk hver gang jeg dusjer også.

Det er litt kjedelig å miste så mye hår.. jeg ammer, men har ikke helt kommet til det at jeg mister så mye hår enda.. og til vanlig er det ikke så mye jeg mister.

Mine svigers fikk 3 forskjellige hvert år og når året var ferdig tok klippet de ut de fineste bildene i kalenderen og tok vare på
Det er jo fint da ❤️ Mine får ikke brukt mer enn en kalender uansett, så flere hadde vært bare i veien :bag:

Mamma nevnte spes kalender (noe de fikk i fjor)
Kalender er jo forbruksvare da :) jeg synes selv fotogaver er fint å gi og få, men må liksom være noe som passer og.. f.eks jeg selv kunne godt fått bilder i rammer, siden jeg har lite bilder på veggene. Kopper og sånt har jeg litt for mye av.. :p

• Omsorg
Reactions: HCS
Jeg har kort hår jeg da og trives veldig med det. :)
Det er veldig behagelig med kort hår i alle fall!
Jeg foretrekker skulderlengde, men må alltid klippe inn i tykkelse

November og min bursdag. 11 åringen sier han skal lage kaken til meg.
Hva jeg ønsker meg i gave? Nja ikke noe som helst.

Ennå en gang i denne uken så står 11 åringen på døra i skoletiden. Jeg jager ikke han vekk. Tar han heller imot med åpne armer og roe har ned, snakker litt så går vi opp til skolen sammen. Ikke lett at vær i 6 klasse og ting baller på seg mye som spiller in

Takk! Ja, ble veldig greit ! Helt perfekt ble det ikke, men jeg koste meg :smiley-bounce012
Svært sjelden noe bli perfekt! Mitt eget ble jo svært preget av covid, jeg var tre måneder gravid og dødssliten, og bryllupskaken som jeg insisterte på å lage selv ble ikke(!) bra :hilarious: Men det er jo litt av sjarmen at ikke alt går etter planen og? :p

November og min bursdag. 11 åringen sier han skal lage kaken til meg.
Hva jeg ønsker meg i gave? Nja ikke noe som helst.
Ønske seg nyvasket hus :p Frokost på sengen.

Jeg er glad jeg feirer min bursdag på hotell, for hotellfrokost er nok feiring for meg :)

Svært sjelden noe bli perfekt! Mitt eget ble jo svært preget av covid, jeg var tre måneder gravid og dødssliten, og bryllupskaken som jeg insisterte på å lage selv ble ikke(!) bra :hilarious: Men det er jo litt av sjarmen at ikke alt går etter planen og? :p
Her ble det mye sjarmen i det i alle fall :p toåringen satt i fanget ca hele vielsen, og danset foran presten under en salme. :p Så det var mest herlig.

Ellers var det mest at det ble litt travelt å få hjem små unger under desserten bare. Hadde vi hatt anledning til å begynne en time tidligere, hadde det nok vært mer ideelt.

• Omsorg
Reactions: HCS
Back
Topp