Jeg har kort hår jeg da og trives veldig med det.Kjekt med litt mindre hår da, ja! Jeg klipte nylig inn håret mitt. Ikke så mye på lengden, men sånn 1/3 av håret i volum. Har så tykt hår, at det er tungt å børste og vaske uten å tynne det ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kort hår jeg da og trives veldig med det.Kjekt med litt mindre hår da, ja! Jeg klipte nylig inn håret mitt. Ikke så mye på lengden, men sånn 1/3 av håret i volum. Har så tykt hår, at det er tungt å børste og vaske uten å tynne det ut.
Er jo hyggelig med litt bilder, og en kalender er jo forbruksvareMine besteforeldre fikk jo også bilder av oss (bare at det ble ikke tatt hvert år sånne fotografbilder...)
På morssiden er vi vel oppe i 23 barnebarn, en del oldebarn ble det også, stor fotovegg.
Ja, min bestemor som fortsatt lever har endog er tippoldebarn. Det blir mange etterhvert. Så en kalender av hver går jo ikke.
Noen år laget vi en felles kalender av oldebarna til henne.
Åhh, mamma driver også med sånt. Hun har ikke så mye lengde heller, men hun klipper alltid mye av volumet. Tynner ut.
Jeg for min del har nok arvet hårmanken mer fra farssiden av familien. Mine besteforeldre på morssiden hadde tykt hår til de døde.
Min farmor har meget tynt (men langt) og jeg har selvsagt mer hår enn henne, men jeg har tynt hår. Jeg har hår som ser ut som mye, det er krøller og mye rot og volum, men samler jeg det i en strand flette... Det er en rottehale.
Mister nok til en halv parykk hver gang jeg dusjer også.
Det er jo fint daMine svigers fikk 3 forskjellige hvert år og når året var ferdig tok klippet de ut de fineste bildene i kalenderen og tok vare på

Kalender er jo forbruksvare daMamma nevnte spes kalender (noe de fikk i fjor)
Åj @Lillafrosk ! Gratulerer så mye! Visste jo at det var planen - Skylder på ammetåka! Ble det bra?![]()

Det er veldig behagelig med kort hår i alle fall!Jeg har kort hår jeg da og trives veldig med det.![]()
Jeg har veldig langt hår og trivesJeg har kort hår jeg da og trives veldig med det.![]()

Stilig detJeg har veldig langt hår og triveser til rumpa
![]()
Svært sjelden noe bli perfekt! Mitt eget ble jo svært preget av covid, jeg var tre måneder gravid og dødssliten, og bryllupskaken som jeg insisterte på å lage selv ble ikke(!) braTakk! Ja, ble veldig greit ! Helt perfekt ble det ikke, men jeg koste meg![]()
Men det er jo litt av sjarmen at ikke alt går etter planen og? Jeg får ikke til å få så langt hår.Jeg har veldig langt hår og triveser til rumpa
![]()
Ønske seg nyvasket husNovember og min bursdag. 11 åringen sier han skal lage kaken til meg.
Hva jeg ønsker meg i gave? Nja ikke noe som helst.
Her ble det mye sjarmen i det i alle fallSvært sjelden noe bli perfekt! Mitt eget ble jo svært preget av covid, jeg var tre måneder gravid og dødssliten, og bryllupskaken som jeg insisterte på å lage selv ble ikke(!) braMen det er jo litt av sjarmen at ikke alt går etter planen og?
![]()
Bursdag er jo stas, du har overlevd nok ett år.November og min bursdag. 11 åringen sier han skal lage kaken til meg.
Hva jeg ønsker meg i gave? Nja ikke noe som helst.
Jeg husker knapt mittTakk! Ja, ble veldig greit ! Helt perfekt ble det ikke, men jeg koste meg![]()
Ikke sant. Er fint med hver sin stilJeg får ikke til å få så langt hår.men like greit, skulderlengde ER mest meg.
Nei det forstår jeg. Av og til jeg blir så irritert at jeg vil klippe av alt der og da.Stilig detjeg orker bare ikke styret
jentungen begynner å få langt hår nå
![]()

Jeg har gjort det flere ganger hahaIkke sant. Er fint med hver sin stil
Nei det forstår jeg. Av og til jeg blir så irritert at jeg vil klippe av alt der og da.![]()
fikk sjuke mengder snø mandag/tirsdag så veiene er helt elendige nå