November-skravling

Det blir brownies til ungene, og disse to til de voksne :happy: Ungene får såklart smake altså, men ser ikke for meg at de kommer til å like dem :hilarious:
Fant ut at de var snedige å lage samtidig, siden den ene bruker eggehviter og den andre bruker eggeplommene.

Mamma skal få fettfattig plommekake fra fryseren, men regner med hun prøver seg på et lite, lite stykke av de andre også :)
Spennende, ikke hørt om noen av dem !

Tja jeg er litt delt på det, synes det er godt å jobbe litt og ha det sosiale men så må hverdagen gå opp og det gjorde den ikke
Hverdagen må gå opp ja.

Sto mellom kalender og bok men tror det blir kalender, tenker det er koselig å ha hengende.

Begynner å bli vanskelig når de er så store , min niese på 24 flyttet ut nå
Mamma er ikke så gira på fotogaver :dead: har vist så mange barnebarn hun :rolleyes:
Men mange andre som setter pris på :Heartred

Mamma er ikke så gira på fotogaver :dead: har vist så mange barnebarn hun :rolleyes:
Moke foreldre har fem barnebarn. Og tar gjerne mot bilde av ungene til "skryterekka", ei bildelist med portrett av hver av dem, oppdateres årlig og da setter de det forrige i et album. Og, viser det seg, bruker en del av dem når de lager album som de får i konf-gave.

Kalender får de også, jeg og min bror samarbeider så de får alle fem ungene i samme kalender

Mine foreldre har vel.. er de ikke oppe i 14 barnebarn nå? De setter likevel pris på fotogaver. Min stefar spesielt, for han er meget sentimental:p men når man skal gjøre sånn, så er det jo greit å få med alle sammen, Sånn at man ikke må ha 4-5 kalendere rundt om, for å få med alle barnebarna.

Imorgen skal jeg klippe håret så det er klart for noen uker med hjelp til dusjing XD

Kjekt med litt mindre hår da, ja! Jeg klipte nylig inn håret mitt. Ikke så mye på lengden, men sånn 1/3 av håret i volum. Har så tykt hår, at det er tungt å børste og vaske uten å tynne det ut.

Mine foreldre har vel.. er de ikke oppe i 14 barnebarn nå? De setter likevel pris på fotogaver. Min stefar spesielt, for han er meget sentimental:p men når man skal gjøre sånn, så er det jo greit å få med alle sammen, Sånn at man ikke må ha 4-5 kalendere rundt om, for å få med alle barnebarna.
Mine besteforeldre fikk jo også bilder av oss (bare at det ble ikke tatt hvert år sånne fotografbilder...)
På morssiden er vi vel oppe i 23 barnebarn, en del oldebarn ble det også, stor fotovegg.
Ja, min bestemor som fortsatt lever har endog er tippoldebarn. Det blir mange etterhvert. Så en kalender av hver går jo ikke.
Noen år laget vi en felles kalender av oldebarna til henne.

Kjekt med litt mindre hår da, ja! Jeg klipte nylig inn håret mitt. Ikke så mye på lengden, men sånn 1/3 av håret i volum. Har så tykt hår, at det er tungt å børste og vaske uten å tynne det ut.
Åhh, mamma driver også med sånt. Hun har ikke så mye lengde heller, men hun klipper alltid mye av volumet. Tynner ut.

Jeg for min del har nok arvet hårmanken mer fra farssiden av familien. Mine besteforeldre på morssiden hadde tykt hår til de døde.
Min farmor har meget tynt (men langt) og jeg har selvsagt mer hår enn henne, men jeg har tynt hår. Jeg har hår som ser ut som mye, det er krøller og mye rot og volum, men samler jeg det i en strand flette... Det er en rottehale.

Mister nok til en halv parykk hver gang jeg dusjer også.

Vi hadde besteforeldre som ville ha det hvert pr, hoppet over ett år og fikk høre det..
Minstemann er i en litt annen situasjon men håper de sette pris på kalender sv han

Mine svigers fikk 3 forskjellige hvert år og når året var ferdig tok klippet de ut de fineste bildene i kalenderen og tok vare på

Moke foreldre har fem barnebarn. Og tar gjerne mot bilde av ungene til "skryterekka", ei bildelist med portrett av hver av dem, oppdateres årlig og da setter de det forrige i et album. Og, viser det seg, bruker en del av dem når de lager album som de får i konf-gave.

Kalender får de også, jeg og min bror samarbeider så de får alle fem ungene i samme kalender
Ja kanskje mamma skulle fått nytt bilde , største min er svært misfornøyd med det bildet hun har nå

Må det , å med de dagene de kunne tilby meg jobb så låtte jeg søkt permisjon uten lønn hver eneste mnd og opptil flere dager hver eneste måned.
Det går jo ikke helt opp.

Mye oppfølging og møter mm med mini?

Ja kanskje mamma skulle fått nytt bilde , største min er svært misfornøyd med det bildet hun har nå
Det er i kjekt dersom hun kan ha et bilde han er fornøyd med, kanskje?

Mamma nevnte spes kalender (noe de fikk i fjor)

Vi hadde besteforeldre som ville ha det hvert pr, hoppet over ett år og fikk høre det..
Minstemann er i en litt annen situasjon men håper de sette pris på kalender sv han
Ja, svigerfar vil gjerne ha kalender han

Kanskje jeg hører med mine søsken og får bilder og lager spes til ma og pa

God kveld, og god november!

Jeg går inn i november som en gift kvinne. Så det er jo gøy. Denne måneden har jeg, brodern og eldstedatteren bursdag. Så er det plutselig jul. Hjelp så fort tiden går...!
Åj @Lillafrosk ! Gratulerer så mye! Visste jo at det var planen - Skylder på ammetåka! Ble det bra? :D

Back
Topp