God morgen!God morgen
Våknet 4, får ikke til å sove mer
Så slitsomt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen!God morgen
Våknet 4, får ikke til å sove mer
God morgenGod morgen![]()
Det satser jeg påGod morgen!
Så slitsomthåper dagen blir god til tross
![]()
God morgen. Sandpapir i øyene, men våkne er vi!
God mandags morgen i øs pøs regnet.. reng så gøy det hadde vært hvis alt dette regnet hadde kommet som snø
God mandags morgen i øs pøs regnet.. reng så gøy det hadde vært hvis alt dette regnet hadde kommet som snø
Tull deg inn i skjerping-tråden. Evt om du er bilde-utfordret så lager jeg en ny.Jeg har en plan og et håp om å få gjort litt hjemme i dag. Jeg skulle ha tømt inngangspartiet, støvsugd gangen, gjort unna litt klesvask, tatt oppvaskmaskinen, og det viktigste av alt; vasket kjøleskapet.
I tillegg må jeg lete etter strikkeboka mi, for den er borte!
Tull deg inn i skjerping-tråden. Evt om du er bilde-utfordret så lager jeg en ny.
Vi kjører igang forsinket julemissions i dag.
Tull deg inn i skjerping-tråden. Evt om du er bilde-utfordret så lager jeg en ny.
Vi kjører igang forsinket julemissions i dag.

Enig! 10 grader og sprutregn er ikke akkurat det man kan forvente nå.. Men på en annen side så er kroppen min litt glad for at det ikke er sprengkulde og 1 meter snø..Enig med deg ja
Det er tross alt 12.november nå, så det begynner å bli på tide nå.
Enig! 10 grader og sprutregn er ikke akkurat det man kan forvente nå.. Men på en annen side så er kroppen min litt glad for at det ikke er sprengkulde og 1 meter snø..
God morgenGod morgen. Sandpapir i øyene, men våkne er vi!
God morgen!God mandags morgen i øs pøs regnet.. reng så gøy det hadde vært hvis alt dette regnet hadde kommet som snø
Så godt å få unna alt det da. Jeg har fortsatt igjen å brette x antall maskiner med klær, vaske en haug til og vaske skapene på badet. Men i dag skal vi på babysang, så i morra kanskjeJeg har en plan og et håp om å få gjort litt hjemme i dag. Jeg skulle ha tømt inngangspartiet, støvsugd gangen, gjort unna litt klesvask, tatt oppvaskmaskinen, og det viktigste av alt; vasket kjøleskapet.
I tillegg må jeg lete etter strikkeboka mi, for den er borte!