Her kommer det ikke opp i helga heller, muligens etter neste helgHehe
Våre naboer hadde ikke fått opp lys før i dag i alle fall. Men jeg regner med det spretter opp de fleste steder i løpet av helga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her kommer det ikke opp i helga heller, muligens etter neste helgHehe
Våre naboer hadde ikke fått opp lys før i dag i alle fall. Men jeg regner med det spretter opp de fleste steder i løpet av helga.
Det vil jeg tro.Her kommer det ikke opp i helga heller, muligens etter neste helgmye å gjøre til uka, med feiring av minstens første bursdag neste lørdag
![]()
LikerDesembertråden er laget![]()
Ja, vi tar det etter bursdag, han blir 1år 10.des. Så er ikke rett oppi jula, er vel innafor å pynte etter detDet vil jeg tro.
Vi har minstemor sin bursdag å ta hensyn til midt oppi jula så lille julaften har fått et par ekstra oppgaver. Bake kake og koke gele. Men ellers faller alle forberedelsene stort sett inn i juleforberedelsene
Helt klartJa, vi tar det etter bursdag, han blir 1år 10.des. Så er ikke rett oppi jula, er vel innafor å pynte etter det![]()
Hehe synes det er så koseligGreit nok at han er i puberteten, men "unge mann" er jeg ikke riktig klar for på en rett så god stund
Takk søtaSender en klem![]()
Flink du drEldste sin er ferdig Vis vedlegget 281878
Det gjenstår ca 20 pakker fordelt over jentene sine så de er i snitt bare ca halvferdige.
Og ikke tatt mannen sin enda.
Han på sin side driver og pynter ute med lyslenker
Vi er forskjelligeEnig. Syns folk er så tidlige. Flere som har hatt juletre i flere uker
Takk og lov for detVi er forskjellige
Ble det her igså, orket ikke mer skravling i gårOver 1000 er jeg i alle fall og urundt tall blir det.
Det har du virkelig fortjentSitter og "regner på det" og vet dere hva jeg kommer frem til, er jeg fryktelig heldig kan jeg finne på å få 1,5 - 2 måneder reisefri nå
Akkurat det trenger jeg virkelig
Gikk det bra??Å f****
Glemte månedsskift 13 innlegg på 10 minutter, klarer jeg det?
Kom i mål jeg ogsåOver 1000 er jeg i alle fall og urundt tall blir det.