November skravletråd

Blæh! Jeg skallet kneet i et hjørne på en kommode i dag. Det blir bare vondere og vondere :(
Men dagen har vært veldig fin ellers :)

Aiaiai... kanskje sjekke det i morgen hvis det bare blir verre?

Tilbake på sykehuset med Lille U i morgen og så en liten tur innom kontoret for å hente noen papirer.
Møte mannen på skolen til barna for å bytte bil og dra til flyplassen.

Ikke så veldig glad for å dra når Lille U er skadet, hadde det vært vanlig forretningsreise hadde jeg seriøst vurdert å bli hjemme, men dette er studiesamling..

Tilbake på sykehuset med Lille U i morgen og så en liten tur innom kontoret for å hente noen papirer.
Møte mannen på skolen til barna for å bytte bil og dra til flyplassen.

Ikke så veldig glad for å dra når Lille U er skadet, hadde det vært vanlig forretningsreise hadde jeg seriøst vurdert å bli hjemme, men dette er studiesamling..

Men heldigvis har lille U en god far :)

Ok, jeg er bare så vant til å bruke den, så blir tungvint når den ikke funker. Og jeg synes det er tungvint nok uten app:yuck:

Du blir nok vant til det. Men det er ofte jeg må spørre hva det er vi snakker om, for jeg orker ikke gå igjennom flere sider for å finne noe. Det tar alltid så lang tid ^^

Du blir nok vant til det. Men det er ofte jeg må spørre hva det er vi snakker om, for jeg orker ikke gå igjennom flere sider for å finne noe. Det tar alltid så lang tid ^^

Ja, det er det som er konsekvensen.

Nå er det natta, hører regnet piske utenfor. Håper på ei fin uke :)

Back
Topp