Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Hihi Ok. Hvem håper du vinner tvekampen nå?
Irene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi Ok. Hvem håper du vinner tvekampen nå?
Blæh! Jeg skallet kneet i et hjørne på en kommode i dag. Det blir bare vondere og vondere
Men dagen har vært veldig fin ellers![]()
Ok, jeg er bare så vant til å bruke den, så blir tungvint når den ikke funker. Og jeg synes det er tungvint nok uten appNei, men det gjorde det ikke på Firefox heller så det tar jeg ikke så tungt![]()

Veldig lettvint.Jeg er liksom helt Google-styrt...
Tilbake på sykehuset med Lille U i morgen og så en liten tur innom kontoret for å hente noen papirer.
Møte mannen på skolen til barna for å bytte bil og dra til flyplassen.
Ikke så veldig glad for å dra når Lille U er skadet, hadde det vært vanlig forretningsreise hadde jeg seriøst vurdert å bli hjemme, men dette er studiesamling..
Veldig lettvint.
Han har en veldig god far så ikke noe problem med å stole på han.Men heldigvis har lille U en god far![]()
AndreaIreneHun jobber hard og er fair syns jeg! Du da?
Han har en veldig god far så ikke noe problem med å stole på han.
Men Lille U er lille "babyen" min og mammadalt.
Au!! Håper det er bedre i morra![]()
Aiaiai... kanskje sjekke det i morgen hvis det bare blir verre?
Ok, jeg er bare så vant til å bruke den, så blir tungvint når den ikke funker. Og jeg synes det er tungvint nok uten app![]()
Du blir nok vant til det. Men det er ofte jeg må spørre hva det er vi snakker om, for jeg orker ikke gå igjennom flere sider for å finne noe. Det tar alltid så lang tid ^^
Godt å ha en plass og sutre daRegner med detJeg bare sutrer ^^
Jada, gjør jo det.Du blir nok vant til det. Men det er ofte jeg må spørre hva det er vi snakker om, for jeg orker ikke gå igjennom flere sider for å finne noe. Det tar alltid så lang tid ^^
Pizzasnurrer, pølsehorn og eplekaker