November skravletråd

God morgen. Sandpapir i øyene, men våkne er vi!

Trøtt altså og vondt i hodet, regner bort tror jeg også vi gjør i dag..
Hurra for at det bare dr 3 dager til købentur

Jeg har en plan og et håp om å få gjort litt hjemme i dag. Jeg skulle ha tømt inngangspartiet, støvsugd gangen, gjort unna litt klesvask, tatt oppvaskmaskinen, og det viktigste av alt; vasket kjøleskapet.
I tillegg må jeg lete etter strikkeboka mi, for den er borte!

Jeg har en plan og et håp om å få gjort litt hjemme i dag. Jeg skulle ha tømt inngangspartiet, støvsugd gangen, gjort unna litt klesvask, tatt oppvaskmaskinen, og det viktigste av alt; vasket kjøleskapet.
Tull deg inn i skjerping-tråden. Evt om du er bilde-utfordret så lager jeg en ny.

Vi kjører igang forsinket julemissions i dag.

Tull deg inn i skjerping-tråden. Evt om du er bilde-utfordret så lager jeg en ny.

Vi kjører igang forsinket julemissions i dag.

Jeg er fæl til å glemme den tråden! Jeg er med i ånden da, jobber med det liksom. Men tror jeg må ta en titt igjen.

Enig! 10 grader og sprutregn er ikke akkurat det man kan forvente nå.. Men på en annen side så er kroppen min litt glad for at det ikke er sprengkulde og 1 meter snø..

Ja det er noe med det. Vi har flyttet, og har nå en lang oppkjørsel som vi må måke selv. Jeg kjenner at jeg egentlig ikke trenger snø da, for ryggen min liker ikke snømåking. Men jeg elsker jo snø, så jeg vil ha det likevel :D

Så godt å få unna alt det da. Jeg har fortsatt igjen å brette x antall maskiner med klær, vaske en haug til og vaske skapene på badet. Men i dag skal vi på babysang, så i morra kanskje:rolleyes:

Back
Topp