November skravletråd

Det er heldigvis mange timer til og en frokost og en tur i svømmehallen kommet først.

Og han skal. Og det kommer til å gå bra. Og han klarer dette. Han er ti år og har lært lenger ring utenat før. Og de får jo "hjelp" underveis om det trengs. Så han klarer det. Må bare få ham til å ville. Og øve et par ganger rett før.
Høres ut som god motivasjon det. Jeg hadde nok og tvunget fram en deltagelse.
 
Det er frustrerende med en unge som vil slutte på speideren (etter at jeg sydde på de merkene i går??)

Egentlig fordi han tror han ikke klarer å lære speiderløftet

I tru på Guds hjelp lovar eg
å tene Gud,
Hjelpe andre
Og leve etter speiderlova.

Jeg vet han klarer det, men det forberedende speidermøtet var på torsdag og han valgte konserten med kulturskolen.

Dette går fint, men ungen har låst seg.
Uff da så utrolig kjedelig
 
Høres ut som god motivasjon det. Jeg hadde nok og tvunget fram en deltagelse.
Det viste seg jo etter at jeg fremsa den en gang at han kan den :)

Han skal delta. Han skal formelt tas opp som speider (alle femteklassingene skal dette men han var aldri med på det i første gruppen den 3-4 klasse gruppen begynte han på våren i 4. Klasse) og få skjerf og sånn.

Og han liker speider og skal fortsette

Det dreier seg også om en litt tung tid vi jobber med her hjemme for tiden da.

Men dagen i dag ordner seg nok i alle fall.
 
Har en veldig sinna liten gutt.
Blemmen i hånden hans sprakk for litt siden og vi har tatt av bandasjen.
Tenkte at han skulle sove uten slik at topp huden (det som var over blemmen kan tørke litt inn, og han vil absolutt ha på bandasje.
Han får på ny i morgen tidlig

Håper han roet seg til slutt[emoji28]
Tar på å være liten tass[emoji173]️
 
Jeg har blitt forvist til gulvet foran døra av snart treåringen. Hu sov alt for sent i dag, så har full fest i senga:confused: den elendige formen på dagen i dag et byttet ut med en tipp topp form:hilarious:

Hehe, håper søvnen innhentet henne i rimelig tid[emoji28]
 
Det viste seg jo etter at jeg fremsa den en gang at han kan den :)

Han skal delta. Han skal formelt tas opp som speider (alle femteklassingene skal dette men han var aldri med på det i første gruppen den 3-4 klasse gruppen begynte han på våren i 4. Klasse) og få skjerf og sånn.

Og han liker speider og skal fortsette

Det dreier seg også om en litt tung tid vi jobber med her hjemme for tiden da.

Men dagen i dag ordner seg nok i alle fall.
Sender en god klem :Heartred
Så bra da, flink til å være så ung :happy: speider er gøy!;)
 
Back
Topp