November skravletråd

Eldste er så frekk og testende for tiden! Jeg blir rent sprø! Alt skal krangles på! Samtidig så tenker jeg at jeg er heldig som får det nå og ikke i toårsslderen, for blir hun for ille nå så kan jeg bare stenge henne inn på rommet med switchen. Eller, jeg stenger henne ikke inn da, hun lukker døra frivillig :p

De er så søte når de holder på sånn[emoji13][emoji38][emoji12]
 
Fått handlet litt til kalenderen til eldste i dag. Må se over hva jeg har nå tror jeg. Gleder meg til å pakke inn og henge opp :) Kjøpte meg ny notatbok til meg selv og, så nå kan jeg lage en ny tracker og greier :D Og julegaveliste etc.

Deilig å bli ferdig med litt[emoji1]
Jeg lager kalender til min mamma og nå mangler jeg bare 1 ting[emoji16]
 
Det er frustrerende med en unge som vil slutte på speideren (etter at jeg sydde på de merkene i går??)

Egentlig fordi han tror han ikke klarer å lære speiderløftet

I tru på Guds hjelp lovar eg
å tene Gud,
Hjelpe andre
Og leve etter speiderlova.

Jeg vet han klarer det, men det forberedende speidermøtet var på torsdag og han valgte konserten med kulturskolen.

Dette går fint, men ungen har låst seg.
 
God morgen.
Mannen lager egg og bacon, og frøkna snakker og koser seg med ham. Jeg ligger å drar meg i senga. Det er søndagen sin det :Heartred
 
Det er frustrerende med en unge som vil slutte på speideren (etter at jeg sydde på de merkene i går??)

Egentlig fordi han tror han ikke klarer å lære speiderløftet

I tru på Guds hjelp lovar eg
å tene Gud,
Hjelpe andre
Og leve etter speiderlova.

Jeg vet han klarer det, men det forberedende speidermøtet var på torsdag og han valgte konserten med kulturskolen.

Dette går fint, men ungen har låst seg.
Tricky..
 

Det er heldigvis mange timer til og en frokost og en tur i svømmehallen kommet først.

Og han skal. Og det kommer til å gå bra. Og han klarer dette. Han er ti år og har lært lenger ring utenat før. Og de får jo "hjelp" underveis om det trengs. Så han klarer det. Må bare få ham til å ville. Og øve et par ganger rett før.
 
Back
Topp