November skravletråd

Har en veldig sinna liten gutt.
Blemmen i hånden hans sprakk for litt siden og vi har tatt av bandasjen.
Tenkte at han skulle sove uten slik at topp huden (det som var over blemmen kan tørke litt inn, og han vil absolutt ha på bandasje.
Han får på ny i morgen tidlig
 
Jeg tror lillemor sovna på ca et halvt minutt... Noe sent da rett nok .. Hun fikk se boss baby sammen med de store ungene og er imponert. Litt skummelt, da var storebror god å ha.
 
Har en veldig sinna liten gutt.
Blemmen i hånden hans sprakk for litt siden og vi har tatt av bandasjen.
Tenkte at han skulle sove uten slik at topp huden (det som var over blemmen kan tørke litt inn, og han vil absolutt ha på bandasje.
Han får på ny i morgen tidlig
Håper det gikk bra
 
Jeg tror lillemor sovna på ca et halvt minutt... Noe sent da rett nok .. Hun fikk se boss baby sammen med de store ungene og er imponert. Litt skummelt, da var storebror god å ha.
Så heldig hun er som har en så god storebror❤️
 
Så lyst på mini a ture jakke til kengubarnet men han trenger egentlig noe helt annet som er så kjedelig å kjøpe
 
Jeg har blitt forvist til gulvet foran døra av snart treåringen. Hu sov alt for sent i dag, så har full fest i senga:confused: den elendige formen på dagen i dag et byttet ut med en tipp topp form:hilarious:
 
Jeg har blitt forvist til gulvet foran døra av snart treåringen. Hu sov alt for sent i dag, så har full fest i senga:confused: den elendige formen på dagen i dag et byttet ut med en tipp topp form:hilarious:
Her er det nesten motsatt.
Lille U var hurra torpedo.
Så fortalte jeg han at jeg går ut med litt søppel, og når jeg kom tilbake snorket han høyt.
Her hjelper det ofte at vi går vekk litt
 
Her er det nesten motsatt.
Lille U var hurra torpedo.
Så fortalte jeg han at jeg går ut med litt søppel, og når jeg kom tilbake snorket han høyt.
Her hjelper det ofte at vi går vekk litt
Går vi ut blir det krise, så da sovens det ikke. Men gikk ganske kjapt allikevel i kveld, det gikk fra turning til soving på et blunk.
 
Ja jeg tror ungene har glemt det men noe av det sitter litt igjen i vanen likevel

Det var jo før vi fikk yngste. Han jobbet langt mer enn noen burde eller lovlig kunne kreve i den jobben som så nedla avdelingen så han endte arbeidsledig en måned før jeg hadde termin med henne. Så det var våren og sommeren 2015.

Jeg husker godt den tiden hvor han var uten jobb[emoji4]
 
Back
Topp