November, Baby!

Hvordan er det med dere andre og symptomer?har begynt på jobb igjen etter permisjon denne uken. Veldig gøy! Men vurderer å legge meg når jeg legger ettåringen. Stuptrøtt
 
Hvordan er det med dere andre og symptomer?har begynt på jobb igjen etter permisjon denne uken. Veldig gøy! Men vurderer å legge meg når jeg legger ettåringen. Stuptrøtt
Stuptrøtt selv :dead: våkner likevel alt for tidlig på morgenen, får ikke sove når 2 åringen sover på dagtid og sovner når mannen kommer hjem og halvsover resten av ettermiddagen/kveld.
 
Stuptrøtt selv :dead: våkner likevel alt for tidlig på morgenen, får ikke sove når 2 åringen sover på dagtid og sovner når mannen kommer hjem og halvsover resten av ettermiddagen/kveld.
Haha det hørtes likt ut som for meg! Ikke en gang denne helgen klarte jeg å sovne med 2-åringen, men på ettermiddagen blir jeg stuuptrøtt. Og så våkner jeg grytidlig. :smiley-ashamed004
 
Målet mitt denne gangen er å handle alle de første klærne til babyen på minst 50% :hilarious: Så hittil at bebisen fått 3 onepiecer med glidelås frå newbie, ullbody, ullbukse og deilig ulljakke frå nøstebarn :D skikkelig fornøgd ! Savna å ha flere heledrakter i de minste str til første så nå skal eg sørge for å ha noen ;) handler nøytralt nå også litt mer spesifikk når eg veit kjønn :D
 
5+5 idag og UL :Heartred

Satt inn 2 egg. Vi så en svart pose med plommesekk inni og en svart pose med noe skygge inni. Så blir superspennende med UL neste fredag. Er det 1 eller er det 2 inni der???:nailbiting::smiley-ashamed004
Det er en fostersekk og en plommesekk, dvs ett foster :)
 
5+5 idag og UL :Heartred

Satt inn 2 egg. Vi så en svart pose med plommesekk inni og en svart pose med noe skygge inni. Så blir superspennende med UL neste fredag. Er det 1 eller er det 2 inni der???:nailbiting::smiley-ashamed004
Når jeg fikk tvillinger, var også den ene veldig liten først. :) <3
 
Hei! Har nylig fått positiv test. 3+5 idag med termin 30 november. Dette er pp16 med første barnet, så det er stort at det endelig gikk ☺️ Ble gravid med ivf, første innsett. Er det flere som har blitt gravid med ivf her? ☺️
Når har dere første time hos fastlege/helsestasjon?
 
Hei! Har nylig fått positiv test. 3+5 idag med termin 30 november. Dette er pp16 med første barnet, så det er stort at det endelig gikk ☺️ Ble gravid med ivf, første innsett. Er det flere som har blitt gravid med ivf her? ☺️
Når har dere første time hos fastlege/helsestasjon?
Jeg ble gravid med IVF, har første time hos fastlege 6+2 og til jordmor 8+0 :happy:
 
Hei! Har nylig fått positiv test. 3+5 idag med termin 30 november. Dette er pp16 med første barnet, så det er stort at det endelig gikk ☺️ Ble gravid med ivf, første innsett. Er det flere som har blitt gravid med ivf her? ☺️
Når har dere første time hos fastlege/helsestasjo

Så spennende Hadde første svangerskapskontroll i dag faktisk 7+0 ❤️ Tror første legetime er mellom 7-12 uker. Spørs vel litt på alder, og andre faktorer.
 
Skal på første private ultralyd 3. april (6+1), og fått første time til jordmor 9. april. Nå føles alt så virkelig :shy:
 
Flere som ikke har fått ordnet første svangerskapskontroll og henvisning til ultralyd? Er 7+2 eller noe sånt, og får nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke har "kommet i gang" med oppfølging denne gangen. Forrige gang var det ikke slik, at jeg var veldig på. Nå føler jeg egentlig at jeg ikke har tid. Merkelig følelse!
 
Flere som ikke har fått ordnet første svangerskapskontroll og henvisning til ultralyd? Er 7+2 eller noe sånt, og får nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke har "kommet i gang" med oppfølging denne gangen. Forrige gang var det ikke slik, at jeg var veldig på. Nå føler jeg egentlig at jeg ikke har tid. Merkelig følelse!


Eg bestilte tidlig, men bestilte ikkje kontrollen så tidlig som sist gang. Er sikkert fordi vi har gjort dette før og har meir roa også ;) man trenger jo ikkje første før uke 12, siden det står mellom uke 6/7 og 12 er første. Var til lege i går er 7+3 i dag. Da sjekka de urin og tok det de skal av blodprøver så er jo greit å få det unnagjort :D også er det jo hektisk så sikkert greit å få henvisningen til tul tidlig inn i systemet :)
 
Hei! Hiver meg også på her, forventet termin 29. november 4+4 i dag, og er så bekymret at jeg ikke klarer å glede meg helt enda. 2 SA, PCOS, prøvd i 1,5 år og time hos offentlig IVF neste måned. Krysser fingrene denne gangen, og gøy å lese alle de fine historiene her inne ❤️
 
Flere som ikke har fått ordnet første svangerskapskontroll og henvisning til ultralyd? Er 7+2 eller noe sånt, og får nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke har "kommet i gang" med oppfølging denne gangen. Forrige gang var det ikke slik, at jeg var veldig på. Nå føler jeg egentlig at jeg ikke har tid. Merkelig følelse!
Har første svangerskapskontroll 10+2 og da skal dem henvise osv. Jeg uttrykte at jeg syntes det var sent i forhold til OTUL, men dem mente det gikk fint :dead:
 
Flere som ikke har fått ordnet første svangerskapskontroll og henvisning til ultralyd? Er 7+2 eller noe sånt, og får nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke har "kommet i gang" med oppfølging denne gangen. Forrige gang var det ikke slik, at jeg var veldig på. Nå føler jeg egentlig at jeg ikke har tid. Merkelig følelse!
Ikke ordnet noe enda. Er bare 4+4, men stresser ikke med det.
 
Back
Topp