November, Baby!

Hei! Har nylig fått positiv test. 3+5 idag med termin 30 november. Dette er pp16 med første barnet, så det er stort at det endelig gikk ☺️ Ble gravid med ivf, første innsett. Er det flere som har blitt gravid med ivf her? ☺️
Når har dere første time hos fastlege/helsestasjon?

Gratulerer!
Jeg er gravid med IVF☺️ 7+0 i dag.
Det er andre barnet, har en på 3,5 år også.

Krysser fingrene for det går veien for deg❤️
 
Har dere påskeplaner da jenter?
Blir bare hjemmepåske i år, men blir godt det også. Kanskje vi får gjort litt småting som man ellers ikke tar seg tid til :gen014
 
Har dere påskeplaner da jenter?
Blir bare hjemmepåske i år, men blir godt det også. Kanskje vi får gjort litt småting som man ellers ikke tar seg tid til :gen014
Gutta mine skal være hos sin far i påsken, så vi hadde tidlig "påskefeiring" med min familie i går :Heartpink
Når gutta reiser på onsdag så står det mellom å dra oppover til mine foreldre eller dra litt på besøk til en jeg dater og kidsa hans:D Kanskje begge deler, tar det helt som det kommer:) Er jo så ufattelig trøtt om dagen også, så begreser seg med hva man orker gitt:wacky:
 
Hei ❤️

Jeg fikk en svaaak strek på en normaltest i går, og en svak på samme type i dag. Kjøpte clearblue ultra tidlig og den var positiv. Har prøvd i et halvt år og tenkte at det ikke kom til å gå. Håper håper håper det sitter hele veien og at vi får en frisk og fin baby i november ❤️ har en novembergutt fra 2018.

Gleder meg til å snakke med flere her. Akkurat nå har jeg ikke sagt det til noen. Samboer er på jobb og jeg skal, som jeg også gjorde i 2028, gi han en bitte liten body i gave ❤️

Men føler ikke jeg kan si det til min søster før jeg forteller han.
Hei har også termin i nov med nr 2
 
Dette er mitt første svangerskap, og det klaffet fortere enn forventet :smiley-ashamed004 5+1 i dag, og jeg håper alt går bra. Jeg vet at jeg er veldig heldig som fikk det til å klaffe så fort, er veldig ydmyk. Mye følelser samtidig. Mest av alt håper jeg det går hele veien. Flere som venter sitt første barn?
 
Flere som ikke har fått ordnet første svangerskapskontroll og henvisning til ultralyd? Er 7+2 eller noe sånt, og får nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke har "kommet i gang" med oppfølging denne gangen. Forrige gang var det ikke slik, at jeg var veldig på. Nå føler jeg egentlig at jeg ikke har tid. Merkelig følelse!

Bestilte legetime da jeg fikk 3+ på digital, men skal ikke ha timen før jeg er 8+6.
Var ikke på noen kontroller før i uke 14 med førstemann, men da trengte man heller ikke henvisning til TOUL da :joyful:
 
Dette er mitt første svangerskap, og det klaffet fortere enn forventet :smiley-ashamed004 5+1 i dag, og jeg håper alt går bra. Jeg vet at jeg er veldig heldig som fikk det til å klaffe så fort, er veldig ydmyk. Mye følelser samtidig. Mest av alt håper jeg det går hele veien. Flere som venter sitt første barn?
Første her også! Mye prøving lenge, men jeg har verken mens eller eggløsning så ikke så lett da Mye følelser uansett tenker jeg, litt skummelt å gå fra 0 til 1 barn da man ikke aner hva som kommer. Tenker jeg er relativt ung fortsatt (28) så håper det hjelper på energi og søvnmangel haha
 
Første her også! Mye prøving lenge, men jeg har verken mens eller eggløsning så ikke så lett da Mye følelser uansett tenker jeg, litt skummelt å gå fra 0 til 1 barn da man ikke aner hva som kommer. Tenker jeg er relativt ung fortsatt (28) så håper det hjelper på energi og søvnmangel haha
ja, det er en stor forandring! Satser på at alt går bra :)
 
Uff, ungen på 2 har mest sannsynlig fått med seg hånd-, fot- og munnsykdom fra barnehagen. Jeg er utslitt. Det er bare jeg som er bra nok, og som regel er det ingenting som hjelper.
 
Uff, ungen på 2 har mest sannsynlig fått med seg hånd-, fot- og munnsykdom fra barnehagen. Jeg er utslitt. Det er bare jeg som er bra nok, og som regel er det ingenting som hjelper.
Masse god bedring til den lille, og styrkeklem til deg supermams ❤️ Så vondt når de små er syke :sorry:
 
Uff, ungen på 2 har mest sannsynlig fått med seg hånd-, fot- og munnsykdom fra barnehagen. Jeg er utslitt. Det er bare jeg som er bra nok, og som regel er det ingenting som hjelper.
Den sykdommen er noe av det grusomste vi har fått i hus! Det lille barnet hadde ddt så vondt at jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre for han, føler virkelig med dere! Masse masse god bedring til toåringen, og styrkeklem til mammaen :Heartred
 
Babynest
Bilstolpose
Stellebord
Sovepose
Stokkestol
Babycall
Ammepute
Emmaljunga organizer
Stellebag
Babygym
Lekematte
Lammeskinn
Voksipose
 
Back
Topp