Drikkeflaske
Betatt av forumet
Hei <3 Jeg joiner i dette forumet selv om desember snart er på trappene. Fikk en etterlengtet sønn juli i fjor, etter 5 år prøving og med 3 IVF forsøk med totalt 9 innsett. Vi er i gang med forsøk på barn nr 2 nå, og håper ikke det tar like mange år.
Drikkeflaske - 36 - B2 - Livio - Pergoveris, Fyramadel, Gonapeptyl og Ovitrelle - Uttak 27.11. - innsett 02.12.
Drikkeflaske - 36 - B2 - Livio - Pergoveris, Fyramadel, Gonapeptyl og Ovitrelle - Uttak 27.11. - innsett 02.12.
Blir 19 DPO det.
Glad for at det endelig gikk for deg for første barn etter en lang reise, og håper den blir kortere denne gangen
Så historier som dine gir håp og styrke til å holde ut 

Vet dessverre ikke vedr UL og henvisning, har bare tatt TUL en gang privat
Men du må jo velge det som virker best for deg
5 Dagers som ble satt inn her, og likevel 16 dager
. Tror jeg tester i morgen tidlig, 14.dager etter ovitrelle og 7 dager etter innsett
. Ovitrelle kan vel ikke sitte i lenger enn 14 dager?
og all creed til deg som klarer å vente
Så jeg ble «lurt» på mitt første forsøk fordi jeg trodde jeg så økning også, men det var bare litt forskjell i urinkonsentrasjon. Så mitt råd er alltid å vente med å rope hurra inntil man ser en tydelig økning etter otrivelle. Men igjen, det kan ha vært en streifer/kjemisk hos meg også, men det får man jo aldri vite svaret på
Hvordan går det med deg, har du testet? Jeg er 15 dpo og har ikke testet enda
Jeg synes dagene fra negativ hjemmetest til blodprøve er så kjipe så vil redusere den tiden så mye som mulig.

Etter at 31 egg ble tatt ut, var det bare 11 som ble befruktet. Sitter igjen med 5 små blastocyster på frys