Ja det stemmer, var sikker på at det ikke gikk denne runden heller, hva var oddsen for at det skulle klaffe nå liksomSe det!og du som ikke hadde troa
Gratulerer så mye!
Jeg hadde ingen symptomer før litt kvalme idag 16 dpo 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det stemmer, var sikker på at det ikke gikk denne runden heller, hva var oddsen for at det skulle klaffe nå liksomSe det!og du som ikke hadde troa
Gratulerer så mye!
Jeg hadde ingen symptomer før litt kvalme idag 16 dpo 
Gratulerer så mye!

Så deilig ! Eneste som egentlig er sikkert er jo en testJa det stemmer, var sikker på at det ikke gikk denne runden heller, hva var oddsen for at det skulle klaffe nå liksomJeg hadde ingen symptomer før litt kvalme idag 16 dpo
![]()
Ja det stemmer, var sikker på at det ikke gikk denne runden heller, hva var oddsen for at det skulle klaffe nå liksomJeg hadde ingen symptomer før litt kvalme idag
Gratulerer så utrolig mye!!

Fantastisk og gratulerer så mye! (Og pluss du har 3 på frys) Her er det mye håp

Fantastisk!! Gratulerer sååå mye

Gratulerer!!!
Åååå så gøy!!

Jeg har hørt andre som har måttet etterspørre svar fordi sykehuset har glemt å sende ut. Det kan jo være så enkelt som det, at det er en forglemmelse fra deres side?Her var det muligheter for to egg på frys, som så bra ut dag 3, men skulle få melding i Helsenorge i dag om de var gode nok til frys. Har ikke kommet noe melding til nå, så da er nok det bare å glemme. Da mister jeg litt troa på at egget de satte inn klarer seg![]()
Wow gratulerer så mye
Håper at det blir samme opplegg her. Er spent på tilbakemelding imorgen. Har meldt inn mens i helgen. Var det på dette opplegget du ble gravid?Sniker. Jeg hadde innsett på cd20. Men da med letrozol fra cd3-7 og Ovitrelle på cd13. Funket gull med full kontroll for min del![]()
Ja, jeg ble gravid da og er det fremdeles 27+3 i dagHåper at det blir samme opplegg her. Er spent på tilbakemelding imorgen. Har meldt inn mens i helgen. Var det på dette opplegget du ble gravid?![]()

Stemmer nå husker jeg deg da vi var på samme ikm gruppe. Kjenner at jeg gleder meg og gruer meg blir min aller første innsett!!Ja, jeg ble gravid da og er det fremdeles 27+3 i dag![]()
Harregud!!!! Gratulera

Hurra for symptomer! Får du svar på hcg i dag?17 DPO - Blodprøvedagen
Spent på hva blodprøven vil si idag! Men det det er ingen tvil om at jeg er gravid: Lys våken kl 03 om natten, tørst som fy, hyppige tisseturer til Porsgrunn og småkvalmHar savnet den følelsen
Har tatt fri fra jobb idag og skal på julegaveshopping med min mor. Hun sa for to uker siden ved innsettet at hun håpte at det ble positivt resultat denne gangen og at det hadde blitt den fineste julegaven… Hun mente jo selvsagt bare godt, men jeg følte på en del sårhet/press i det hvis det ble negativt resultat så kunne jeg ikke gi henne den beste julegaven… Jeg vet det er bare tanker i hodet mitt som ikke er logiske men sånne dustetanker har vi jo alle. Men nå ble det jo positivt resultat så jeg gleder meg veldig til å fortelle min mor og far det idag![]()
Har du høye doser? Jeg hadde kun standard. Jeg var en del stinn, trøtt og mer og mer sliten. Ble først øm i brystene etter HCG- injeksjonen. Hadde egguttak i dag på OUS.Hei alle sammen
Hundemamma_92- 33- B1- OUS-Forsøk nr 1- Gonal-F, fyremadel, ovitrelle og cyclogest oppstart sprøyter 18.11, egguttak 03.12
Flere som sliter med bivirkninger på sprøytene? Siste 3 dagene har vært veldig slitsomme. Er ekstremt trøtt, kvalm hvis jeg spiser eller hvis jeg er sulten, puppene er veldig ømme, det stikker i magen og er ømt å ta på. Heldigvis skal jeg sette inn eggløsningssprøyten i dag
Begynte med 150 de første 7 dagene og skulle øke til 200 på gonal dag 8-12. Første gang jeg går gjennom dette så vet ikke om dette regnes som store doserHar du høye doser? Jeg hadde kun standard. Jeg var en del stinn, trøtt og mer og mer sliten. Ble først øm i brystene etter HCG- injeksjonen. Hadde egguttak i dag på OUS.

Masse lykke til videre til deg