November 2025

Ja det stemmer, var sikker på at det ikke gikk denne runden heller, hva var oddsen for at det skulle klaffe nå liksom :hilarious: Jeg hadde ingen symptomer før litt kvalme idag 16 dpo :bag:
Så deilig ! Eneste som egentlig er sikkert er jo en test :shy:
Ja det stemmer, var sikker på at det ikke gikk denne runden heller, hva var oddsen for at det skulle klaffe nå liksom :hilarious: Jeg hadde ingen symptomer før litt kvalme idag

Her var det muligheter for to egg på frys, som så bra ut dag 3, men skulle få melding i Helsenorge i dag om de var gode nok til frys. Har ikke kommet noe melding til nå, så da er nok det bare å glemme. Da mister jeg litt troa på at egget de satte inn klarer seg :dead:
Jeg har hørt andre som har måttet etterspørre svar fordi sykehuset har glemt å sende ut. Det kan jo være så enkelt som det, at det er en forglemmelse fra deres side? :)

17 DPO - Blodprøvedagen :bag:

Spent på hva blodprøven vil si idag! Men det det er ingen tvil om at jeg er gravid: Lys våken kl 03 om natten, tørst som fy, hyppige tisseturer til Porsgrunn og småkvalm :hilarious: Har savnet den følelsen :joyful:❤️

Har tatt fri fra jobb idag og skal på julegaveshopping med min mor. Hun sa for to uker siden ved innsettet at hun håpte at det ble positivt resultat denne gangen og at det hadde blitt den fineste julegaven… Hun mente jo selvsagt bare godt, men jeg følte på en del sårhet/press i det hvis det ble negativt resultat så kunne jeg ikke gi henne den beste julegaven… Jeg vet det er bare tanker i hodet mitt som ikke er logiske men sånne dustetanker har vi jo alle. Men nå ble det jo positivt resultat så jeg gleder meg veldig til å fortelle min mor og far det idag :love017:Heartred
Hurra for symptomer! Får du svar på hcg i dag?

Hei alle sammen
Hundemamma_92- 33- B1- OUS-Forsøk nr 1- Gonal-F, fyremadel, ovitrelle og cyclogest oppstart sprøyter 18.11, egguttak 03.12

Flere som sliter med bivirkninger på sprøytene? Siste 3 dagene har vært veldig slitsomme. Er ekstremt trøtt, kvalm hvis jeg spiser eller hvis jeg er sulten, puppene er veldig ømme, det stikker i magen og er ømt å ta på. Heldigvis skal jeg sette inn eggløsningssprøyten i dag

Hei alle sammen
Hundemamma_92- 33- B1- OUS-Forsøk nr 1- Gonal-F, fyremadel, ovitrelle og cyclogest oppstart sprøyter 18.11, egguttak 03.12

Flere som sliter med bivirkninger på sprøytene? Siste 3 dagene har vært veldig slitsomme. Er ekstremt trøtt, kvalm hvis jeg spiser eller hvis jeg er sulten, puppene er veldig ømme, det stikker i magen og er ømt å ta på. Heldigvis skal jeg sette inn eggløsningssprøyten i dag
Har du høye doser? Jeg hadde kun standard. Jeg var en del stinn, trøtt og mer og mer sliten. Ble først øm i brystene etter HCG- injeksjonen. Hadde egguttak i dag på OUS.

Har du høye doser? Jeg hadde kun standard. Jeg var en del stinn, trøtt og mer og mer sliten. Ble først øm i brystene etter HCG- injeksjonen. Hadde egguttak i dag på OUS.
Begynte med 150 de første 7 dagene og skulle øke til 200 på gonal dag 8-12. Første gang jeg går gjennom dette så vet ikke om dette regnes som store doser :angelic:

Så spennende med uttak, kjenner at jeg gruer meg til onsdag :bag: Masse lykke til videre til deg :Heartred

Back
Topp