5 på frys er kanonbra! Der ligger det med stor sannsynlighet minst en fremtidig babyFikk omsider telefonenEtter at 31 egg ble tatt ut, var det bare 11 som ble befruktet. Sitter igjen med 5 små blastocyster på frys
Veldig takknemlig
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5 på frys er kanonbra! Der ligger det med stor sannsynlighet minst en fremtidig babyFikk omsider telefonenEtter at 31 egg ble tatt ut, var det bare 11 som ble befruktet. Sitter igjen med 5 små blastocyster på frys
Veldig takknemlig
![]()

Ja, den gjør jo detJa denne blir jo tydelig sterkere!!![]()
skal du teste i morgen?Håper bare den klorer seg fast.Her skjer det ting! Så gøy!

5 blasto på frys er kjempebra! Her er det masse håp!Fikk omsider telefonenEtter at 31 egg ble tatt ut, var det bare 11 som ble befruktet. Sitter igjen med 5 små blastocyster på frys
Veldig takknemlig
![]()

Så bra med 5 blasto på frysFikk omsider telefonenEtter at 31 egg ble tatt ut, var det bare 11 som ble befruktet. Sitter igjen med 5 små blastocyster på frys
Veldig takknemlig
![]()

Ja må teste imorgen, må vite før blodprøven på mandagJa, den gjør jo detskal du teste i morgen?
Har ingen symptomer så forberedt på negativt resultat 
Skjønner. Det kan jo gå begge veierJa må teste imorgen, må vite før blodprøven på mandag
Har ingen symptomer så forberedt på negativt resultat
![]()

Ja akkuratSkjønner. Det kan jo gå begge veier![]()

Jeg hadde innsett av en blasto på CD21, håper dere rekker detEndelig fått mensen i dag, vært en syklus på 32 dager første syklus etter eggguttak. Har fått plass i uke 51 for innsett så håper vi rekker innsett før julestengt.
Dere som har hatt fryseforsøk i hvilken syklus dag ble det innsett hos dere?

Fikk du eggløsning selv eller satt du el sprøyte?Jeg hadde innsett av en blasto på CD21, håper dere rekker det![]()
Naturlig syklus så eggløsning selv. Skal du ha naturlig eller styrt syklus?Fikk du eggløsning selv eller satt du el sprøyte?
Jeg skal ha naturligNaturlig syklus så eggløsning selv. Skal du ha naturlig eller styrt syklus?
Sniker - jeg hadde fryseinnsett på CD20 i naturlig syklus uten bruk av ovitrelle, men da med letrozol fra CD3-7 for å stimulere eggløsning da jeg til vanlig har litt lange sykluserEndelig fått mensen i dag, vært en syklus på 32 dager første syklus etter eggguttak. Har fått plass i uke 51 for innsett så håper vi rekker innsett før julestengt.
Sniker: jeg hadde lang protokoll, men nedregulering med sprøyte og ikke nesespray, syntes det gikk mye bedre enn fryktet, kan ikke huske noe særlig med bivirkninger. Det var bare litt seigt siden man setter sprøyter/tar medisiner lengre. Men det er jo individuelt, jeg synes uansett det mentale med venting osv var mye verre enn effekter og bivirkninger av medisiner.Hei er det noen som har erfaring med lang protokoll å synarela nesespray? Jeg kan begynne på den allerede 15 desember men om man blir veldig dårlig å vinglete så vil jeg jo ikke gjøre det i en juleferie når det kan gå utøve mann å sønn når man skal ha det koselig sammen<3 uff vanskelig dette. Har jo lyst å starte opp med en gang også
![]()
Jeg skal sette inn neste uke, fryse forsøk. Er da cd 20. Styrt syklus med femar og Ovitrelle.Endelig fått mensen i dag, vært en syklus på 32 dager første syklus etter eggguttak. Har fått plass i uke 51 for innsett så håper vi rekker innsett før julestengt.
Har satt inn alt fra CD 17-23,men det er styrt syklus da så blir vel litt annerledes. Håper du rekker!Endelig fått mensen i dag, vært en syklus på 32 dager første syklus etter eggguttak. Har fått plass i uke 51 for innsett så håper vi rekker innsett før julestengt.
Sniker. Jeg hadde innsett på cd20. Men da med letrozol fra cd3-7 og Ovitrelle på cd13. Funket gull med full kontroll for min delEndelig fått mensen i dag, vært en syklus på 32 dager første syklus etter eggguttak. Har fått plass i uke 51 for innsett så håper vi rekker innsett før julestengt.

Se det!
og du som ikke hadde troa
Gratulerer så mye!