November 2025

Altså folkens… jeg spotter som bare det og negativ tidlig test. Måååå jeg fortsette med cyclogest til fredag? :banghead: Og 2: er det ok ventetid til tin forsøk på ous?
Jeg sluttet på alt av støttemedisiner når jeg selv var sikker på at innsettet ikke var vellykket (mandag), selv om den offisielle testedatoen var fredag :happy090 Kjente det bare på meg at det ikke gikk, og alle testene var negative. Så ikke helt vitsen med å fortsette

Altså folkens… jeg spotter som bare det og negativ tidlig test. Måååå jeg fortsette med cyclogest til fredag? :banghead: Og 2: er det ok ventetid til tin forsøk på ous?
Så utrolig leit med negativ test :( jeg sluttet på 14 dpo, St Olavs skal man egentlig gå til 19 dpo og det er helt uaktuelt, får så masse symptomer.

Så kjedelig. Jeg har sluttet cyclocest noen dager før testdag.

Jeg fikk 1 syklus i mellom. Mislykket ferskforsøk tidlig oktober og fikk fryseforsøk med innsett uke 49.

Ja jeg og fikk litt sjokk første gangen med Fyremadel, men nå går det unna som rakkern, setter de uten å blunke engang! :joyful: Håper det blir sånn for deg også etterhvert, men aller helst håper jeg du ikke trenger å gjøre det flere ganger med det første! :happy: Jeg setter Fyremadel helt inn på skrått, har ikke sett at den ikke skal settes helt inn?
Du er veldig tøff!! Og takk for fine ord ❤️ Jeg mente at man kan liksom ikke bare "lukke igjen øynene" og dundre den i magen. Føler det er litt mer forsiktighetsregler med den type sprøyte :hungover: Setter du i lår eller mage?

Leit med negativt test :sorry: :Heartbigred Jeg pleier å fortsette med progesteron støtte til jeg får svar på blodprøven, men ser det er mange som slutter før…

Du er veldig tøff!! Og takk for fine ord ❤️ Jeg mente at man kan liksom ikke bare "lukke igjen øynene" og dundre den i magen. Føler det er litt mer forsiktighetsregler med den type sprøyte :hungover: Setter du i lår eller mage?
Haha, jeg var ikke tøff på første sprøyte altså, vi filmet det når hubby satt første sprøyte på meg, jeg ser ut som et forskremt ekorn stiv av skrekk :blackeye::hilarious: Jeg setter i mage, du og?

Hei! Melder meg gjerne inn her litt seint for litt støtte og prat med folk i samme båt under rugetiden :) Hadde innsett i dag!

Piana - 36år - St. Olavs - B3 (føles helt koko!) - FER nr. 1 i naturlig syklus - Cyclogest

Håper vi får mange positive tester her inne i november! ❤️❤️

Dere som har hatt fryseforsøk tidligere. På hvilken syklusdag fikk dere eggløsning syklusen etter egguttak? Er på dag 16 i dag og ingen el enda. Er redd for at vi ikke rekker innsett i desember.

Dere som har hatt fryseforsøk tidligere. På hvilken syklusdag fikk dere eggløsning syklusen etter egguttak? Er på dag 16 i dag og ingen el enda. Er redd for at vi ikke rekker innsett i desember.
Den ene gangen tok det litt tid før folliklen var stor nok, men setter du inn bare på EL test? Du har vel ultralyd for å sjekke at det er follikel stor nok?

Fikk som normalt CD15, men det er forskjellig fra person til person, kan være endring i syklus etter stimulering, håper EL kommer snart :Heartred men som @Daisybloom nevner så hadde jeg UL på CD10 for sjekk.

Hei! Melder meg gjerne inn her litt seint for litt støtte og prat med folk i samme båt under rugetiden :) Hadde innsett i dag!

Piana - 36år - St. Olavs - B3 (føles helt koko!) - FER nr. 1 i naturlig syklus - Cyclogest

Håper vi får mange positive tester her inne i november! ❤️❤️
Velkommen og gratulerer som ruger :love017:Heartbigred Har lagt deg til listen :smiley-angelic003

Jeg kjenner meg litt bekymret for overstimulering. Jeg hadde så håpet på fersk innsett! Jeg kjenner meg støl i eggstokkene. Er oppblåst, slapp og vondt i hodet. Ikke så mye matlyst. Satser på at det går fint :) AMHen min er på 60, pcos og jeg har forstørrede eggstokker i utgangspunktet, så større sjans for overstimulering. Samtidig er jeg veldig høy, tung og tar "bare" 9mg rekovelle. Og det er vel en lav dose? :book1

Back
Topp