Takk for håp - trenger alt jeg kan fåTakk for gode ord!Jeg håper virkelig for deg også!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for håp - trenger alt jeg kan fåTakk for gode ord!Jeg håper virkelig for deg også!!

Og 2: er det ok ventetid til tin forsøk på ous?Jeg sluttet på alt av støttemedisiner når jeg selv var sikker på at innsettet ikke var vellykket (mandag), selv om den offisielle testedatoen var fredagAltså folkens… jeg spotter som bare det og negativ tidlig test. Måååå jeg fortsette med cyclogest til fredag?Og 2: er det ok ventetid til tin forsøk på ous?
Kjente det bare på meg at det ikke gikk, og alle testene var negative. Så ikke helt vitsen med å fortsetteNei, samme herJeg sluttet på alt av støttemedisiner når jeg selv var sikker på at innsettet ikke var vellykket (mandag), selv om den offisielle testedatoen var fredagKjente det bare på meg at det ikke gikk, og alle testene var negative. Så ikke helt vitsen med å fortsette

Så utrolig leit med negativ testAltså folkens… jeg spotter som bare det og negativ tidlig test. Måååå jeg fortsette med cyclogest til fredag?Og 2: er det ok ventetid til tin forsøk på ous?
Så kjedelig. Jeg har sluttet cyclocest noen dager før testdag.Altså folkens… jeg spotter som bare det og negativ tidlig test. Måååå jeg fortsette med cyclogest til fredag?Og 2: er det ok ventetid til tin forsøk på ous?
Du er veldig tøff!! Og takk for fine ordJa jeg og fikk litt sjokk første gangen med Fyremadel, men nå går det unna som rakkern, setter de uten å blunke engang!Håper det blir sånn for deg også etterhvert, men aller helst håper jeg du ikke trenger å gjøre det flere ganger med det første!
Jeg setter Fyremadel helt inn på skrått, har ikke sett at den ikke skal settes helt inn?
Setter du i lår eller mage?så fint at du slapp vente for lenge! Da krysser vi alt for at denne blir en positiv test!Så kjedelig. Jeg har sluttet cyclocest noen dager før testdag.
Jeg fikk 1 syklus i mellom. Mislykket ferskforsøk tidlig oktober og fikk fryseforsøk med innsett uke 49.
Det skjønner jeg veldig godt! Aff ja, samme herSå utrolig leit med negativ testjeg sluttet på 14 dpo, St Olavs skal man egentlig gå til 19 dpo og det er helt uaktuelt, får så masse symptomer.

Leit med negativt testAltså folkens… jeg spotter som bare det og negativ tidlig test. Måååå jeg fortsette med cyclogest til fredag?Og 2: er det ok ventetid til tin forsøk på ous?
Jeg pleier å fortsette med progesteron støtte til jeg får svar på blodprøven, men ser det er mange som slutter før…Haha, jeg var ikke tøff på første sprøyte altså, vi filmet det når hubby satt første sprøyte på meg, jeg ser ut som et forskremt ekorn stiv av skrekkDu er veldig tøff!! Og takk for fine ordJeg mente at man kan liksom ikke bare "lukke igjen øynene" og dundre den i magen. Føler det er litt mer forsiktighetsregler med den type sprøyte
Setter du i lår eller mage?

Jeg setter i mage, du og?Da får du sikkert innsett i januar!så fint at du slapp vente for lenge! Da krysser vi alt for at denne blir en positiv test!
De brukte typ 3 uker på å svare så jeg tenkte det var mye lenger ventetid.Den ene gangen tok det litt tid før folliklen var stor nok, men setter du inn bare på EL test? Du har vel ultralyd for å sjekke at det er follikel stor nok?Dere som har hatt fryseforsøk tidligere. På hvilken syklusdag fikk dere eggløsning syklusen etter egguttak? Er på dag 16 i dag og ingen el enda. Er redd for at vi ikke rekker innsett i desember.
Fikk som normalt CD15, men det er forskjellig fra person til person, kan være endring i syklus etter stimulering, håper EL kommer snartDere som har hatt fryseforsøk tidligere. På hvilken syklusdag fikk dere eggløsning syklusen etter egguttak? Er på dag 16 i dag og ingen el enda. Er redd for at vi ikke rekker innsett i desember.
men som @Daisybloom nevner så hadde jeg UL på CD10 for sjekk.Velkommen og gratulerer som rugerHei! Melder meg gjerne inn her litt seint for litt støtte og prat med folk i samme båt under rugetidenHadde innsett i dag!
Piana - 36år - St. Olavs - B3 (føles helt koko!) - FER nr. 1 i naturlig syklus - Cyclogest
Håper vi får mange positive tester her inne i november!![]()

Har lagt deg til listen 
Haha kjenner meg igjenHaha, jeg var ikke tøff på første sprøyte altså, vi filmet det når hubby satt første sprøyte på meg, jeg ser ut som et forskremt ekorn stiv av skrekkJeg setter i mage, du og?
jeppHåper!Da får du sikkert innsett i januar!De brukte typ 3 uker på å svare så jeg tenkte det var mye lenger ventetid.