Kan være fornuftig med en pause for å se hvor «raskt» man henter seg inn igjen og om man eventuelt klarer nye runderMener det kostet over 10k hos Medicus for begge testene vi vurderte. 5-6k hjelper jo.
Får blodfortynnende og prednisolon hver gang.. Men ja, OM vi klarer et forsøk til (eller til og med finner ut på et eller annet vis at vi skal ta opp lån og kjøpe en 3-pak i utlandet og med full utredning) så blir det til det.
Men takk igjen for at du tenker "for" meg, for jeg klarer ikke helt å sortere tankene mine akkurat nå.
Vi må legge alt dette på is til over nyttår ihvertfall.. Så får vi finne ut hva vi begge føler vi vil og orker da. Jeg ser hvor sliten og nedkjørt samboeren min er, så jeg må trykke på bremsen for hans del også.
Hvis ikke det fungerer for meg nå så vurderer jeg å gjøre den endometrietesten privat.

Kommer teste ikveld så jeg kan gråte litt og begynne å bygge meg opp…skal på bursdagsfest med hele svigerfamilien i helga, så må være sosial til det 
Vi endte opp med å sette i magen. Selve stikket gjorde ikke vondt, men jeg ble overrasket over hvor vondt det gjorde i etterkant. Det var helt overkommelig, men fortsatt mye mer merkbart enn rekovelle. Og det svei ei stund etterpå. Har fått blåmerke og er hoven. Det må sies at jeg har veldig lav smerteterskel
Gubben syns også den var litt ekkel å sette, da man ikke kan trykke spissen helt inn som med rekovelle.
Jeg setter Fyremadel helt inn på skrått, har ikke sett at den ikke skal settes helt inn?