Hvis du har lav AMH så er jo 8 follikler ikke så verst? Bruker eggene litt tid på å vokse så stimulerer de lenger og kan øke medisinen. Men det kan dessverre også føre til avbrutt forsøk. Krysser fingrene for at alt ser bedre ut idag! Når det skal sies synes jeg at du har hatt UL veldig tidlig? At du har andre UL og bare er på syklusdag 8? Men der er det kanskje forskjell på klinikkene. Jeg pleier å min første UL rundt dag 8/9 og en UL til dag 10/11. Vet du om du vanligvis har kort stimulering?Har ultralyd kontroll i morgen, er da på syklusdag 8. Er veldig nervøs på om eggene har vokst slik de skal. På fredag var dem mindre enn gynekologen ønsket. De var da alle mellom 3-6mm. At jeg ikke vil få mange egg vet jeg siden jeg har lav Amh og på syklusdag 2 så vi til sammen 8 follikler.
Noen som har erfaring med at eggene vokser litt saktere enn ønsket?

Jeg ble også lett overstimulert etter uttak (PCOS), men de tok sjansen på å sette inn likevel. Så håper på innsett for din del

Har hatt et fryseforsøk som ikke fungerte, så nå har jeg overbevist meg selv om at jeg kun blir gravid på ferskforsøk 

Tok meg en treningsøkt idag på tross av legens anbefaling, men det er bare rolig kontrollert styrketrening, ingen hopp og sprell