November 2025

Har ultralyd kontroll i morgen, er da på syklusdag 8. Er veldig nervøs på om eggene har vokst slik de skal. På fredag var dem mindre enn gynekologen ønsket. De var da alle mellom 3-6mm. At jeg ikke vil få mange egg vet jeg siden jeg har lav Amh og på syklusdag 2 så vi til sammen 8 follikler.
Noen som har erfaring med at eggene vokser litt saktere enn ønsket?
Hvis du har lav AMH så er jo 8 follikler ikke så verst? Bruker eggene litt tid på å vokse så stimulerer de lenger og kan øke medisinen. Men det kan dessverre også føre til avbrutt forsøk. Krysser fingrene for at alt ser bedre ut idag! Når det skal sies synes jeg at du har hatt UL veldig tidlig? At du har andre UL og bare er på syklusdag 8? Men der er det kanskje forskjell på klinikkene. Jeg pleier å min første UL rundt dag 8/9 og en UL til dag 10/11. Vet du om du vanligvis har kort stimulering?

Hvis du har lav AMH så er jo 8 follikler ikke så verst? Bruker eggene litt tid på å vokse så stimulerer de lenger og kan øke medisinen. Men det kan dessverre også føre til avbrutt forsøk. Krysser fingrene for at alt ser bedre ut idag! Når det skal sies synes jeg at du har hatt UL veldig tidlig? At du har andre UL og bare er på syklusdag 8? Men der er det kanskje forskjell på klinikkene. Jeg pleier å min første UL rundt dag 8/9 og en UL til dag 10/11. Vet du om du vanligvis har kort stimulering?
8 follikler var veldig bra, var det jeg hadde da jeg var på fertilitetssjekk også. Amh har ligget på 0.9-1,1.
Grunnen til jeg hadde ultralyd på syklusdag 2 var for å sjekke en cyste jeg hadde, men den hadde heldigvis forsvunnet. Fikk også sjekk på fredag siden gynekologen ville være sikker på at jeg ikke ble overstimulert siden jeg har en høy dose pergoveris, 300IE og ville være sikker på at jeg startet på fyremadel på riktig tidspunkt. Følger kort protokoll

Jeg tror jeg kan settes på stimuler? Fikk hvert fall mens i dag og tatt første dose progynova. Venter nå bare på svar fra OUS når kontrolltime blir. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar å få svar på «haster»-melding? :D

Jeg tror jeg kan settes på stimuler? Fikk hvert fall mens i dag og tatt første dose progynova. Venter nå bare på svar fra OUS når kontrolltime blir. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar å få svar på «haster»-melding? :D
Da har jeg flyttet deg til stimulerer :love017 :Heartbigred

18 store eggposer/folikler ble sett på UL idag. Da blir det nok uttak på onsdag. Regner med det blir totalfrys da..
Totalfrys er kjipt, men dessverre ofte nødvendig. Hvilken klinikk? Noen gjør jo direkte innsett i neste syklus og dropper pausesyklus mellom :D

Snakket akkurat med de, og det ble ikke innsett før etter jul… veldig kjedelig
Ånei, så kjipt. Men er dessverre vanlig praksis mange plasser. Inkl st Olavs der jeg går, så har vært gjennom det samme selv. Hater å vente :smiley-angry016

Ble gravid, men endte i MA i uke 9 :sad010 Har hatt et fryseforsøk som ikke fungerte, så nå har jeg overbevist meg selv om at jeg kun blir gravid på ferskforsøk :nailbiting:
Samme har jeg, haha, jeg ble gravid på begge ferskinnsett (mistet ene, andre født mars 23), men ikke på de to fryseinnsettene :P

Ånei, så kjipt. Men er dessverre vanlig praksis mange plasser. Inkl st Olavs der jeg går, så har vært gjennom det samme selv. Hater å vente :smiley-angry016
Ja det var en skikkelig nedtur, og kan se ut som syklusen etter kan havne i uke 52. Noen som har erfaring eller vet om offentlig gjør innsett tross juleferie?

Jeg satt første sprøyten igår med pergoveris, men shitt ass jeg merker stor aktivitet i eggstokkan allerede :wideyed: Tok meg en treningsøkt idag på tross av legens anbefaling, men det er bare rolig kontrollert styrketrening, ingen hopp og sprell :angelic:

Back
Topp