November 2025

Vet noen om dersom det er mange eggposer (mer enn 20-25) så blir det automatisk totalfrys?
Igjen, kommer helt Ann på hvor mange som er store nok for uttak. Dersom du har 15+ over 17mm så er det stor sannsynlighet for totalfrys. Dersom det kanskje bare er 10 som er store nok så avventer de å ser om du får væske i buken

Da er jeg tilbake etter en liten siesta :smiley-bounce016

Det har vært så tungt å vente på mens som aldri kom. Har nå gått på provera i ti dager. Tok siste tablett i går. Nå venter jeg på mens :) Jeg er skuffet over meg selv for at jeg ikke spurte om provera tidligere. Planen var at jeg skulle rekke uttak og innsett i 2025, men nå må jeg vente med innsett til neste år fordi jeg var så sen med å be om medisiner som skal få mensen i gang... Jeg var bare så sikker på at "i morgen kommer den" hver dag helt til jeg plutselig var på syklusdag 60.. Nå er jeg på syklusdag 70 og er med bedre mot :) Har vært skikkelig hormonell mens jeg har gått på provera, og ble ganske overasket over bivirkningene. Grått hver eneste dag, hadde de sykeste humørsvingningene (stakkars ektemannen min..), SUPERsliten, dårlig søvn og puppene mine har bokstavelig talt doblet seg i størrelse :oops: Det må jo bety at medisinene funker :smiley-angelic001 Planen er at mensen skal komme ila 8 dager etter medisinslutt. Så er det rett på sprøyter og så uttak.

Harelabb - 29 - B1 - st.olavs - Forsøk nr 1- provera, rekovelle, ovitrelle og gonapeptyl - uttak i midten av november
Off, ja plutselig så går tiden, men du er heldigvis på gang nå med forløpet for å få menstruasjon og så sprøyter. Skal jeg sette deg opp på venter på oppstart eller på stimulerer? Vet ikke om Provera regnes som stimulering, men tenker det er helt opp til deg hvor du vil stå for nå :smiley-angelic003 :Heartbigred :Heartbigred :Heartbigred :Heartbigred :Heartbigred

Slenger meg med her! Hadde et egentlig vellykket innsett i februar etter første uttak, men det endte brått med ingen hjertelyd i uke 20. Så nå blir det fryseforsøk av embryo fra samme uttak. Vet til nå bare at jeg skal begynne på progynova så fort mensen kommer og den tror jeg kommer i dag eller i morgen!

Libj - 31 - B1 - OUS - 2 - Progynova -Innsett uke 47
Så trist, håper det blir terminspire denne gangen - stor klem til deg :smiley-angelic003:Heartbigred

Har ultralyd kontroll i morgen, er da på syklusdag 8. Er veldig nervøs på om eggene har vokst slik de skal. På fredag var dem mindre enn gynekologen ønsket. De var da alle mellom 3-6mm. At jeg ikke vil få mange egg vet jeg siden jeg har lav Amh og på syklusdag 2 så vi til sammen 8 follikler.
Noen som har erfaring med at eggene vokser litt saktere enn ønsket?

Off, ja plutselig så går tiden, men du er heldigvis på gang nå med forløpet for å få menstruasjon og så sprøyter. Skal jeg sette deg opp på venter på oppstart eller på stimulerer? Vet ikke om Provera regnes som stimulering, men tenker det er helt opp til deg hvor du vil stå for nå :smiley-angelic003 :Heartbigred :Heartbigred :Heartbigred :Heartbigred :Heartbigred
Det er sant! Venter på oppstart er bra :hello2

Har ultralyd kontroll i morgen, er da på syklusdag 8. Er veldig nervøs på om eggene har vokst slik de skal. På fredag var dem mindre enn gynekologen ønsket. De var da alle mellom 3-6mm. At jeg ikke vil få mange egg vet jeg siden jeg har lav Amh og på syklusdag 2 så vi til sammen 8 follikler.
Noen som har erfaring med at eggene vokser litt saktere enn ønsket?
Dessverre har bare gjort det en gang og da vokste de som normalt, men en venninne av meg så gikk det litt tregt og da økte de dosen og stimulerte et par dager til, hun fikk 4 blastocyster til slutt :happy: :Heartbigred

Back
Topp