Petit.cookie
Betatt av forumet
Petit.cookie - 38 - B1- OUS - IVF nr2- Gonapeptyl, Gonal f, Ovitrelle og Cyclogest. Innsett 05.11
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SkjønnerMeeen dersom jeg ikke blir overstimulert, så kjører vi fersk
Jeg ble også lett overstimulert etter uttak (PCOS), men de tok sjansen på å sette inn likevel. Så håper på innsett for din del 
Fantastisk!!4 totalt på frys! Var kun et som falt fra <3

Igjen, kommer helt Ann på hvor mange som er store nok for uttak. Dersom du har 15+ over 17mm så er det stor sannsynlighet for totalfrys. Dersom det kanskje bare er 10 som er store nok så avventer de å ser om du får væske i bukenVet noen om dersom det er mange eggposer (mer enn 20-25) så blir det automatisk totalfrys?
Tuusen takk, det håper jeg ogKlart du får være med!Blir spennende å følge deg - håper alt stemmer for og at det blir innsett når mye skal klaffe
![]()
![]()

Off, ja plutselig så går tiden, men du er heldigvis på gang nå med forløpet for å få menstruasjon og så sprøyter. Skal jeg sette deg opp på venter på oppstart eller på stimulerer? Vet ikke om Provera regnes som stimulering, men tenker det er helt opp til deg hvor du vil stå for nåDa er jeg tilbake etter en liten siesta
Det har vært så tungt å vente på mens som aldri kom. Har nå gått på provera i ti dager. Tok siste tablett i går. Nå venter jeg på mensJeg er skuffet over meg selv for at jeg ikke spurte om provera tidligere. Planen var at jeg skulle rekke uttak og innsett i 2025, men nå må jeg vente med innsett til neste år fordi jeg var så sen med å be om medisiner som skal få mensen i gang... Jeg var bare så sikker på at "i morgen kommer den" hver dag helt til jeg plutselig var på syklusdag 60.. Nå er jeg på syklusdag 70 og er med bedre mot
Har vært skikkelig hormonell mens jeg har gått på provera, og ble ganske overasket over bivirkningene. Grått hver eneste dag, hadde de sykeste humørsvingningene (stakkars ektemannen min..), SUPERsliten, dårlig søvn og puppene mine har bokstavelig talt doblet seg i størrelse
Det må jo bety at medisinene funker
Planen er at mensen skal komme ila 8 dager etter medisinslutt. Så er det rett på sprøyter og så uttak.
Harelabb - 29 - B1 - st.olavs - Forsøk nr 1- provera, rekovelle, ovitrelle og gonapeptyl - uttak i midten av november

Så trist, håper det blir terminspire denne gangen - stor klem til degSlenger meg med her! Hadde et egentlig vellykket innsett i februar etter første uttak, men det endte brått med ingen hjertelyd i uke 20. Så nå blir det fryseforsøk av embryo fra samme uttak. Vet til nå bare at jeg skal begynne på progynova så fort mensen kommer og den tror jeg kommer i dag eller i morgen!
Libj - 31 - B1 - OUS - 2 - Progynova -Innsett uke 47

Wow så bra - helt fantastisk tross trøblete oppstart!!! Veldig glad for deg4 totalt på frys! Var kun et som falt fra <3

Lille kjeksen!Petit.cookie - 38 - B1- OUS - IVF nr2- Gonapeptyl, Gonal f, Ovitrelle og Cyclogest. Innsett 05.11
Satt deg opp på stimulerer jeg, det blir vel korrekt? 

Hihi ja, blir bra detLille kjeksen!Satt deg opp på stimulerer jeg, det blir vel korrekt?
![]()

Det er sant! Venter på oppstart er braOff, ja plutselig så går tiden, men du er heldigvis på gang nå med forløpet for å få menstruasjon og så sprøyter. Skal jeg sette deg opp på venter på oppstart eller på stimulerer? Vet ikke om Provera regnes som stimulering, men tenker det er helt opp til deg hvor du vil stå for nå![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Spennende!!Da er første sprøyten satt hos meg så jeg flytter meg selv over på stimulerer![]()
Velkommen - Har lagt deg til på venter på oppstartSommersol82 - 43 - B2 - Hausken - IVF - Oppstart siste uke i november

Dessverre har bare gjort det en gang og da vokste de som normalt, men en venninne av meg så gikk det litt tregt og da økte de dosen og stimulerte et par dager til, hun fikk 4 blastocyster til sluttHar ultralyd kontroll i morgen, er da på syklusdag 8. Er veldig nervøs på om eggene har vokst slik de skal. På fredag var dem mindre enn gynekologen ønsket. De var da alle mellom 3-6mm. At jeg ikke vil få mange egg vet jeg siden jeg har lav Amh og på syklusdag 2 så vi til sammen 8 follikler.
Noen som har erfaring med at eggene vokser litt saktere enn ønsket?