Da er jeg tilbake etter en liten siesta
Det har vært så tungt å vente på mens som aldri kom. Har nå gått på provera i ti dager. Tok siste tablett i går. Nå venter jeg på mens

Jeg er skuffet over meg selv for at jeg ikke spurte om provera tidligere. Planen var at jeg skulle rekke uttak og innsett i 2025, men nå må jeg vente med innsett til neste år fordi jeg var så sen med å be om medisiner som skal få mensen i gang... Jeg var bare så sikker på at "i morgen kommer den" hver dag helt til jeg plutselig var på syklusdag 60.. Nå er jeg på syklusdag 70 og er med bedre mot

Har vært skikkelig hormonell mens jeg har gått på provera, og ble ganske overasket over bivirkningene. Grått hver eneste dag, hadde de sykeste humørsvingningene (stakkars ektemannen min..), SUPERsliten, dårlig søvn og puppene mine har bokstavelig talt doblet seg i størrelse

Det må jo bety at medisinene funker

Planen er at mensen skal komme ila 8 dager etter medisinslutt. Så er det rett på sprøyter og så uttak.
Harelabb - 29 - B1 - st.olavs - Forsøk nr 1- provera, rekovelle, ovitrelle og gonapeptyl - uttak i midten av november