November 2024

Trist å høre @30ish :Heartpink ønsker deg lykke til på veien videre og ønsker deg også en fin førjulstid. Vet ikke om du har sett det, men det kom ut en veldig fin film på netflix om historien til IVF. Den var rørende og godt å få gråte litt til den :Heartpink
Den planlegger jeg også å se! Men må finne et tidspunkt for å se den aleine, tror jeg, klarer ikke helt tanken på å se den sammen med noen.

Ja, jeg ble overstimulert denne syklusen. Ble innleggelse i 2 døgn. Drikk masse vann, følg med på fargen på urinen din. :)

Jeg må også vente til januar, fikk 5 embryo på frys.

Dette var mitt første forsøk så alt er veldig nytt, blir spennende med fryseforsøk i januar.
Fint å se deg her igjen! Du hadde ikke innsett denne gangen, ikke sant? Slik jeg har forstått det er vel sjansene for alvorlig overstimulering mye høyere ved innsett og graviditet. Håper det går bedre med deg nå! :Heartred

Fint å se deg her igjen! Du hadde ikke innsett denne gangen, ikke sant? Slik jeg har forstått det er vel sjansene for alvorlig overstimulering mye høyere ved innsett og graviditet. Håper det går bedre med deg nå! :Heartred
Nei, jeg fikk valget, men jeg så på de at å sette inn ikke var lurt, så jeg er glad for at jeg hørte på de. :) Ja ohssen tar mye lenger tid å komme over ved graviditet på grunn av hcgen. Hvordan går det med deg, det nærmer seg innsett nå? Har du hatt fryseforsøk før? Vet du om det er risiko for ohss ved fryseforsøk?

Nei, jeg fikk valget, men jeg så på de at å sette inn ikke var lurt, så jeg er glad for at jeg hørte på de. :) Ja ohssen tar mye lenger tid å komme over ved graviditet på grunn av hcgen. Hvordan går det med deg, det nærmer seg innsett nå? Har du hatt fryseforsøk før? Vet du om det er risiko for ohss ved fryseforsøk?
Innsett i morgen. Har ikke hatt fryseforsøk før, men stimulerer jo ikke eggstokkene, og skal ikke sette Ovitrelle, så tenker sjansene for ohss er minimale. Hadde ultralyd sist uke og da spurte jeg om eggstokkene var tilbake til normal størrelse, og det var de. Fikk ikke sett på skjermen selv, siden de dreiv med opplæring av en turnuslege. Håper jeg får se under innsettet. Veldig spent. Er forkjøla, men regner med det går fint. Mest spent på reisa nå, egentlig, mye vær her i nord nå. Mannen skulle ut og fly i går, men flyet var innstilt.

Tusen takk for fine ord :Heartred Ja, det stemmer. Har hatt 10, 15, 14, 5, 11 og 5 egg ut. De to forsøkene med 5 egg ut har begge blitt avbrutt. De andre har jeg hatt innsett på. Pratet med legen i går og det blir lang protokoll neste gang, men satser på at det blir støttemedisiner også. Jeg heier på deg også og håper du lykkes veldig snart!
Godt å ha en plan videre :Heartred Nyt førjulstiden og ta vare på hverandre, så "ses" vi sikkert i en ny gruppe på nyåret :love017

Back
Topp