November 2024

Jeg klarte ikke å holde meg med testingen idag heller altså, så enda en blank test idag 9dpo. Æsj, jeg hadde liksom så veldig troa denne runden for jeg har mer kramper og symptomer enn tidligere (når det ikke har festet seg). Jeg vet det er tidlig, og jeg har også et fryseforsøk så jeg vet at det kan ta litt mer tid da. Men man blir jo så skuffa likevel! Ny test imorgen! Forrige gang jeg hadde positiv fikk jeg utslag 11 dpo på kvelden, så jeg har jo ikke gitt opp håpet, altså!

Hvordan går det med dere andre? @Museline @KaosFjellVind @BegynteIVF2021
Godt du ikke har gitt opp, for det er MASSE håp! Men, jeg vet hvordan det er å få negativ test 9 og 10dpo før det blir positivt 11dpo. Det er utroooooolig seige dager. Jeg skulle ønske man bare kunne legges i koma i 2 uker etter innsett og våkne opp til positiv/negativt resultat. Men man klarer alltids å holde ut, rart med det. Eller det er kanskje ikke så rart når man ikke har noe valg da, heh.

Med meg går det bra. At puppene er mindre ømme i dag bekymrer meg, men jeg VET jo så godt at symptomer kommer og går og at jeg nok fikk en sterk reaksjon 7dpo fordi kroppen startet produksjon av hcg. Puppene den kvelden var helt syke. Og de er fortsatt en cup større enn for bare en uke siden. Litt tungt, da jeg til vanlig har str75G/H, men jeg er selvfølgelig bare glad for det. Og jeg gruer meg litt til å teste i morgen, tenk om testen ikke er sterkere. Jeg er en testetøs. :cool:

Jeg klarte ikke å holde meg med testingen idag heller altså, så enda en blank test idag 9dpo. Æsj, jeg hadde liksom så veldig troa denne runden for jeg har mer kramper og symptomer enn tidligere (når det ikke har festet seg). Jeg vet det er tidlig, og jeg har også et fryseforsøk så jeg vet at det kan ta litt mer tid da. Men man blir jo så skuffa likevel! Ny test imorgen! Forrige gang jeg hadde positiv fikk jeg utslag 11 dpo på kvelden, så jeg har jo ikke gitt opp håpet, altså!

Det er fortsatt tidlig, så ikke gi opp! Jeg røk nesten på en test i dag, men var usikker på om det var en tidligtest siden jeg hadde kastet boksen så droppet det. Endte med å kjøpe to tidligtester i kveld, men det er litt Schrödingers katt, så lenge jeg ikke vet så gikk det kanskje, og vil holde fast i det litt til.

Men går ellers bra, er litt nervøs og litt bekymret fordi jeg ikke har så mange symptomer annet enn øm på toppen og litt murringer i livmor regionen men kan jo være cyclon.

Krysser fingrene for oss alle!

Da er det samme som deg for mange egg.
Det er fint at de tar forhåndsregler, men ble litt lei meg siden jeg må vente til januar fordi jeg bor rett utenfor Stavanger å lang reise, men sån er livet :happy:
Lov å bli lei seg! Det er drit at man må vente enda mer :Heartred Spesielt når man skulle ha vært gravid i går. Forstår deg veldig godt!

Jeg hadde helt blenda test 9 dpo denne gangen og var fortsatt gravid :Heartred

Back
Topp