November 2023

Krysser alt jeg kan!
Jeg sniker litt i augustgruppen, men føles helt fjernt å melde meg inn :smiley-ashamed005 Positiv test har hittil vært ensbetydende med SA eller exu, så tror jeg må komme meg forbi uke 8 i det minste, for at jeg skal tro på det. Uke 7 er det lengste vi har kommet på 13 år, men kjenner på en ny optimisme denne gangen :Heartred
Har du gått videre? Forhåpentligvis snakkes vi videre der etterhvert :smiley-bounce012 Hadde vært artig, siden vi har termin på samme dag!
De så jo helt supre ut :).

Jeg lusker litt i termingruppe, syns det er vanskelig å la være. Selv om jeg har lave forventninger om suksess! Jeg er 5+5 i dag.
Det skjønner jeg godt♡ Hatt en kjemisk og en exu selv på 15 mnd, så sier dorsiktig hurra, men er glad for å se to streker igjen♡ Over på 2-3 uker på digital på dpo 15, så jeg kan flyttes til gravid!!

Vedlegg

• 20231130_105224.jpg
    20231130_105224.jpg
    751 KB · Visninger: 77
Det skjønner jeg godt♡ Hatt en kjemisk og en exu selv på 15 mnd, så sier dorsiktig hurra, men er glad for å se to streker igjen♡ Over på 2-3 uker på digital på dpo 15, så jeg kan flyttes til gravid!!
gratulerer så mye med strek :Heartred :D Krysser alt jeg har for at den sitter helt til termin!!!

Sannsynligvis kjemisk på gang. Her var det svakere enn i går allerede. Det er tidlig ja. 10 dpo i dag. Men synes det lover dårlig at jeg først fikk strek og at den forsvinner igjen. Jeg er mye mindre kvalm også enn da jeg ble gravid. Så denne her har jeg null tro på.

Sannsynligvis kjemisk på gang. Her var det svakere enn i går allerede. Det er tidlig ja. 10 dpo i dag. Men synes det lover dårlig at jeg først fikk strek og at den forsvinner igjen. Jeg er mye mindre kvalm også enn da jeg ble gravid. Så denne her har jeg null tro på.
Krysser fingrene mine for deg fortsatt. Håpet er ikke ute. Vent en dag eller to og ta test igjen :Heartred

Håper for deg ❤️

Krysser fingrene, det er tidlig!

Krysser fingrene!<3 Det er mange faktorer i konsentrasjon i urin, testen selv, ulik hcg stigning som kan påvirke! Men man kjenner jo som oftest kroppen sin best<3

IMG_2004.jpeg

insett forje torsdag 23 nov, men tok en halv ovitrelle mandag 27 nov denne uka (125) og streken blir svaker så tror nok det er ovitrellen som Henger igjen og har ikke troa på at dette går.. ellers skulle jo streken blitt sterkere..2 forsøket på søsken, og null på frys , heldigvis 1forsøk igjen av 3 pakk

Det kan ikke være Ovitrelle som henger igjen da?
Håper litt til at den fortsatt kan bli sterkere igjen :love017

Gi en lyd (gjerne med @) når jeg skal sette dere med streker på gravid :love7
Min kjære hobbypsykolog (også kalt ektemann) sa så fint til meg i går at «endelig er vi gravid igjen, og dette skal vi nyte - uansett utfall».
Så sett meg gjerne som gravid (hyyyl) @Statistikern :Heartred
Har ikke våget meg på en CB digital enda, da de er så brutalt ærlige, men tok en i morges 4+2:
IMG_6486.jpeg

Vis vedlegget 421144

insett forje torsdag 23 nov, men tok en halv ovitrelle mandag 27 nov denne uka (125) og streken blir svaker så tror nok det er ovitrellen som Henger igjen og har ikke troa på at dette går.. ellers skulle jo streken blitt sterkere..2 forsøket på søsken, og null på frys , heldigvis 1forsøk igjen av 3 pakk
Ovitrellen gjør jo testene litt vanskeligere å tyde, så krysser fingrene for at de ble svakere før de blir sterkere igjen :Heartred

Min kjære hobbypsykolog (også kalt ektemann) sa så fint til meg i går at «endelig er vi gravid igjen, og dette skal vi nyte - uansett utfall».
Har ikke våget meg på en CB digital enda, da de er så brutalt ærlige, men tok en i morges 4+2:
Vis vedlegget 421150
Veldig klokt sagt av hobbypsykologen :love017 Gratulerer med en stor milepæl, og masse lykke til videre!

Vis vedlegget 421150
Gratulerer! Stas med enda flere i augustgjengen :)

@Månen Hvordan går det med deg, har du testet noe mer?
Nei, siste test jeg tok var 12 dpo (for noen dager siden) og siden den var negativ så slutta jeg med progesteronstøtte og fikk heldigvis mensen i går.. så det betyr at jeg muligens får et innsett til før jul :D hvis st Olavs er grei. Haha skal ringe dem på mandag og høre hva de tenker. Hvordan står det til med deg??:Heartred

Nei, siste test jeg tok var 12 dpo (for noen dager siden) og siden den var negativ så slutta jeg med progesteronstøtte og fikk heldigvis mensen i går.. så det betyr at jeg muligens får et innsett til før jul :D hvis st Olavs er grei. Haha skal ringe dem på mandag og høre hva de tenker. Hvordan står det til med deg??:Heartred
Håper du rekker innsett! Jeg er i samme situasjon, sluttet på progesteron litt tidlig for å ikke forsinke mensen, men var rimelig sikker på at det ikke ble noe og så var det jo naturlig syklus så ikke helt krise uansett. Har begynt å spotte idag så teoretisk sett kan vi også rekke innsett før jul hvis det skulle være ledig. Må vente på blodprøven som skal tas mandag og sendes til Riksen så det går fort en del dager ut i neste uke innen vi kan booke inn noe nytt. Jeg er ganske oppgitt og sliten eller alle nedturer i år, og årene før.. Og har ikke mye håp om at vi skal lykkes med de to siste vi har på frys. Men skal prøve å få en samtale med lege kjapt for å høre hva de tenker er best plan for de siste innsettene. Vurderer også å ta endometrietest privat først, men er fortsatt i tenkeboksen der.

Back
Topp