November 2023

Flere som har opplevd at mensen ble forsinket ved oppstart av ivf? Her er jeg 4 dager forsinket, og får jeg ikke mens innen mandag får jeg ikke startet før i januar :smiley-angry017

Syns jo jeg ser noe jeg å :oops: Er litt mer synlig i virkeligheten, tilogmed samboer sa han så en strek :hilarious: så får bare håpe det er reelt.

Søndag ja :happy: så ingenting før i dag.
Tok du ovitrelle som eggløsning sprøyte? Tilfelle så kan den enda slå ut enda.. selv ö
Fortsatt neg test idag, så konkluderer med at det ikke gikk denne gangen heller. Hoster og snuver og har nå også fått sopp i underlivet, så her er det full party for tiden... :blackeye::banghead:
så kjedelig..har du flere forsøk igjen??

Flere som har opplevd at mensen ble forsinket ved oppstart av ivf? Her er jeg 4 dager forsinket, og får jeg ikke mens innen mandag får jeg ikke startet før i januar :smiley-angry017
Så typisk! Har ikke opplevd det selv men det kan jo skje av og til at syklusen tuller litt.. Regner med at du har tatt en graviditetstest?

Oh yes - hver eneste gang! Legene sa det var typisk, og kalte det Murphys law :wacky:
Har vanligvis syklus man kan stille klokken etter, men ved hver eneste oppstart har den vært 3-10 dager forsinket.

Får du den på bilde ? :love017
20231130_132342.jpg

Ja så vidt det er. :nailbiting:

Oh yes - hver eneste gang! Legene sa det var typisk, og kalte det Murphys law :wacky:
Har vanligvis syklus man kan stille klokken etter, men ved hver eneste oppstart har den vært 3-10 dager forsinket.
Ikke si det da :nailbiting: må få det i løpet av mandag hvis ikke må jeg vente ..

Gratulerer til dere med lovende streker @Janneckee og @HappyMom86!

Kommer med en liten oppdateringer herfra. Er 5+1 i dag, og har tatt ny blodprøve for å følge med på hcg-stigningen. Men jeg har nå flyttet bekymringen min over på om stigningen er FOR høy. Doblingstiden har vist seg å være på 35 timer i steden for 48, så jeg har gått fra 132 til 6200 på åtte dager. Masse googling tilsier at det ikke trenger å være et problem, men jeg begynner jo brått å se for meg de kjipe utfallene med blæremola eller andre type kromosonfeil. Slitsomt å ikke greie å slappe av!

Kommer med en liten oppdateringer herfra. Er 5+1 i dag, og har tatt ny blodprøve for å følge med på hcg-stigningen. Men jeg har nå flyttet bekymringen min over på om stigningen er FOR høy. Doblingstiden har vist seg å være på 35 timer i steden for 48, så jeg har gått fra 132 til 6200 på åtte dager. Masse googling tilsier at det ikke trenger å være et problem, men jeg begynner jo brått å se for meg de kjipe utfallene med blæremola eller andre type kromosonfeil. Slitsomt å ikke greie å slappe av!
Så flott

En av grunnene til at jeg har sluttet med blodprøver :happy8 Blir så stresset!
Men er ikke dette fine tall? Er ikke lege, men hvis man ser på tabeller på målt hcg, så er det jo vanvittige forskjeller. Fant f.eks denne her inne:
hcg.png

En av grunnene til at jeg har sluttet med blodprøver :happy8 Blir så stresset!
Men er ikke dette fine tall? Er ikke lege, men hvis man ser på tabeller på målt hcg, så er det jo vanvittige forskjeller. Fant f.eks denne her inne:
Vis vedlegget 421119
Ja, det er sikkert ingen grunn til bekymring. Rasjonelt sett tenker jeg også det! Men.. det er så lett å se for det verste likevel. Sukk. Vil jo bare VITE.

Og du har jo rett, jeg vet sannelig ikke om blodprøvene egentlig hjelper på stressnivå.

Back
Topp