Jeg tror jeg vil se at de faktisk øker litt før jeg tørr tro på det hvertfallGi en lyd (gjerne med @) når jeg skal sette dere med streker på gravid![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg vil se at de faktisk øker litt før jeg tørr tro på det hvertfallGi en lyd (gjerne med @) når jeg skal sette dere med streker på gravid![]()

Tok du ovitrelle som eggløsning sprøyte? Tilfelle så kan den enda slå ut enda.. selv öSyns jo jeg ser noe jeg åEr litt mer synlig i virkeligheten, tilogmed samboer sa han så en strek
så får bare håpe det er reelt.
Søndag jaså ingenting før i dag.
så kjedelig..har du flere forsøk igjen??Fortsatt neg test idag, så konkluderer med at det ikke gikk denne gangen heller. Hoster og snuver og har nå også fått sopp i underlivet, så her er det full party for tiden...![]()
GratulererOkei ! 5 dager etter innsett
Får håpe det ikke er kjemisk ..
![]()
Så typisk! Har ikke opplevd det selv men det kan jo skje av og til at syklusen tuller litt.. Regner med at du har tatt en graviditetstest?Flere som har opplevd at mensen ble forsinket ved oppstart av ivf? Her er jeg 4 dager forsinket, og får jeg ikke mens innen mandag får jeg ikke startet før i januar![]()
Ja, tok test i går og den er blendahvit.Så typisk! Har ikke opplevd det selv men det kan jo skje av og til at syklusen tuller litt.. Regner med at du har tatt en graviditetstest?
Ingen ovitrelle her neiTok du ovitrelle som eggløsning sprøyte? Tilfelle så kan den enda slå ut enda..
Får du den på bilde ?Streken blir sterkere.
Jeg er 9 dpo nå og mye kan skje enda. Så slipper ikke jubelen løs. Men det var litt godt å se strek i dag også selv om jeg er livredd på samme tid.

Oh yes - hver eneste gang! Legene sa det var typisk, og kalte det Murphys lawFlere som har opplevd at mensen ble forsinket ved oppstart av ivf? Her er jeg 4 dager forsinket, og får jeg ikke mens innen mandag får jeg ikke startet før i januar![]()
Syns det ser lovende ut

Ikke si det daOh yes - hver eneste gang! Legene sa det var typisk, og kalte det Murphys law
Har vanligvis syklus man kan stille klokken etter, men ved hver eneste oppstart har den vært 3-10 dager forsinket.
må få det i løpet av mandag hvis ikke må jeg vente ..Så utrolig kjedelig, for en kjip måte å gå inn i desemberFortsatt neg test idag, så konkluderer med at det ikke gikk denne gangen heller. Hoster og snuver og har nå også fått sopp i underlivet, så her er det full party for tiden...![]()
Håper virkelig det lykkes for deg snart!Så flottGratulerer til dere med lovende streker @Janneckee og @HappyMom86!
Kommer med en liten oppdateringer herfra. Er 5+1 i dag, og har tatt ny blodprøve for å følge med på hcg-stigningen. Men jeg har nå flyttet bekymringen min over på om stigningen er FOR høy. Doblingstiden har vist seg å være på 35 timer i steden for 48, så jeg har gått fra 132 til 6200 på åtte dager. Masse googling tilsier at det ikke trenger å være et problem, men jeg begynner jo brått å se for meg de kjipe utfallene med blæremola eller andre type kromosonfeil. Slitsomt å ikke greie å slappe av!
Uff.. maks uheldig stakkars. Slitsomt med alt på en gang.Fortsatt neg test idag, så konkluderer med at det ikke gikk denne gangen heller. Hoster og snuver og har nå også fått sopp i underlivet, så her er det full party for tiden...![]()
En av grunnene til at jeg har sluttet med blodprøverGratulerer til dere med lovende streker @Janneckee og @HappyMom86!
Kommer med en liten oppdateringer herfra. Er 5+1 i dag, og har tatt ny blodprøve for å følge med på hcg-stigningen. Men jeg har nå flyttet bekymringen min over på om stigningen er FOR høy. Doblingstiden har vist seg å være på 35 timer i steden for 48, så jeg har gått fra 132 til 6200 på åtte dager. Masse googling tilsier at det ikke trenger å være et problem, men jeg begynner jo brått å se for meg de kjipe utfallene med blæremola eller andre type kromosonfeil. Slitsomt å ikke greie å slappe av!
Blir så stresset!Ja, det er sikkert ingen grunn til bekymring. Rasjonelt sett tenker jeg også det! Men.. det er så lett å se for det verste likevel. Sukk. Vil jo bare VITE.En av grunnene til at jeg har sluttet med blodprøverBlir så stresset!
Men er ikke dette fine tall? Er ikke lege, men hvis man ser på tabeller på målt hcg, så er det jo vanvittige forskjeller. Fant f.eks denne her inne:
Vis vedlegget 421119
Helt normalt. Kjenner til detIkke si det damå få det i løpet av mandag hvis ikke må jeg vente ..