November 2023

Jeg går på utrogestan, og den har jeg lest ett eller annet sted at ikke kan tas rektalt. Men den er jo utsolgt over alt frem til uke 51, så blir cyclogest rektalt på meg nå. Synes det er litt skummelt, for har kun blitt gravid på utrogestan. Får håpe det går bra forde

Ja, utsolgt overalt! Har fått resept på Cyclogest nå. Så bytter nå.. er 5+0 i dag.

Hvordan går det med deg @Trj85, fikk du positiv eggløsningstest? Hvis du allerede har skrevet det og jeg har glemt det så skylder jeg på koronahjernen..
Går bra her. Fikk positivt test på søndag. Så da har jeg innsett nå på fredag. Krysser alt jeg har at det går bra denne gangen :Heartred kan hende jeg egentlig skulle ha vært i desember gruppen siden det er den 1 på fredag

Hmmm, kveldens resultat

Vedlegg

• IMG_0263.jpeg
    IMG_0263.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 100
  • IMG_0262.jpeg
    IMG_0262.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 99
Syns jo jeg ser noe jeg å :oops: Er litt mer synlig i virkeligheten, tilogmed samboer sa han så en strek :hilarious: så får bare håpe det er reelt.

Søndag ja :happy: så ingenting før i dag.
Nå greide jeg ikke la være. Jeg så noe på min også. Den var svakere enn din, så jeg tror ikke jeg skal poste noe bilde av den. Men samboeren min så også og han er enig i at vi begge har fått strek på testene våre. :biggrin Nå blir det spennende å se om det dukker opp sterkere strek framover.

Går bra her. Fikk positivt test på søndag. Så da har jeg innsett nå på fredag. Krysser alt jeg har at det går bra denne gangen :Heartred kan hende jeg egentlig skulle ha vært i desember gruppen siden det er den 1 på fredag
Så bra med innsett snart! Det er nok liv i denne gruppen en stund til, men du kan jo henge på begge steder :) Lykke til med innsett!

Hmmm, kveldens resultat
Nå greide jeg ikke la være. Jeg så noe på min også. Den var svakere enn din, så jeg tror ikke jeg skal poste noe bilde av den. Men samboeren min så også og han er enig i at vi begge har fått strek på testene våre. :biggrin Nå blir det spennende å se om det dukker opp sterkere strek framover.
Men hallo, det er jo strek-bonanza i denne gruppen! Woho!! Spent på utviklingen videre ❤️

åå, så spennende :happy: får virkelig håpe de blir sterkere

Jeg er fortsatt litt i sjokk og tvil på om jeg faktisk har sett noe eller ikke. Så tok jeg fram bilde fra forrige gang og ser at det er helt likt som morgenen 9 dpo sist. Jeg tror ikke det kan regnes som helt positiv. Mer som en skyggestrek. Men det hadde neppe dukket opp om det ikke var noe på gang. Det ble jo sterkere og jeg var absolutt gravid sist gang. Jeg er redd jeg.. håper bare ikke det blir mye styr og at jeg er dårlig for å så miste igjen.

Back
Topp