Ja er vell ikke første gang man hører at de sier forskjelligDet var st Olavs som i min tid anbefalte rektalt for "enda bedre" opptak![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er vell ikke første gang man hører at de sier forskjelligDet var st Olavs som i min tid anbefalte rektalt for "enda bedre" opptak![]()

Jeg går på utrogestan, og den har jeg lest ett eller annet sted at ikke kan tas rektalt. Men den er jo utsolgt over alt frem til uke 51, så blir cyclogest rektalt på meg nå. Synes det er litt skummelt, for har kun blitt gravid på utrogestan. Får håpe det går bra forde
Går bra her. Fikk positivt test på søndag. Så da har jeg innsett nå på fredag. Krysser alt jeg har at det går bra denne gangenHvordan går det med deg @Trj85, fikk du positiv eggløsningstest? Hvis du allerede har skrevet det og jeg har glemt det så skylder jeg på koronahjernen..
kan hende jeg egentlig skulle ha vært i desember gruppen siden det er den 1 på fredagIkke helt godt se.Hmmm, kveldens resultat
Jeg ser strek!!Hmmm, kveldens resultat

Syns jo jeg ser noe jeg åJeg ser strek!!
Når satte du inn? På søndag?
Shiiiit nå ble det vanskelig å ikke teste her.![]()
så får bare håpe det er reelt.
så ingenting før i dag.Der er det en strek <3Hmmm, kveldens resultat
Nå greide jeg ikke la være. Jeg så noe på min også. Den var svakere enn din, så jeg tror ikke jeg skal poste noe bilde av den. Men samboeren min så også og han er enig i at vi begge har fått strek på testene våre.Syns jo jeg ser noe jeg åEr litt mer synlig i virkeligheten, tilogmed samboer sa han så en strek
så får bare håpe det er reelt.
Søndag jaså ingenting før i dag.
Så bra med innsett snart! Det er nok liv i denne gruppen en stund til, men du kan jo henge på begge stederGår bra her. Fikk positivt test på søndag. Så da har jeg innsett nå på fredag. Krysser alt jeg har at det går bra denne gangenkan hende jeg egentlig skulle ha vært i desember gruppen siden det er den 1 på fredag
Hmmm, kveldens resultat
Men hallo, det er jo strek-bonanza i denne gruppen! Woho!! Spent på utviklingen videreNå greide jeg ikke la være. Jeg så noe på min også. Den var svakere enn din, så jeg tror ikke jeg skal poste noe bilde av den. Men samboeren min så også og han er enig i at vi begge har fått strek på testene våre.Nå blir det spennende å se om det dukker opp sterkere strek framover.
åå, så spennendeNå greide jeg ikke la være. Jeg så noe på min også. Den var svakere enn din, så jeg tror ikke jeg skal poste noe bilde av den. Men samboeren min så også og han er enig i at vi begge har fått strek på testene våre.Nå blir det spennende å se om det dukker opp sterkere strek framover.
får virkelig håpe de blir sterkereHmmm, kveldens resultat
Hahah herregud, skrev feil ista, LØRDAG.Jeg ser strek!!
Når satte du inn? På søndag?
Shiiiit nå ble det vanskelig å ikke teste her.![]()
Så er en dag foran deg.Ååå, så spennende!Okei ! 5 dager etter innsett
Får håpe det ikke er kjemisk ..
![]()
Krysser fingrene for fin stigning og hvisker forsiktig gratulerer! 
Ser fint ut, hvisker gratulerer jeg ogsåOkei ! 5 dager etter innsett
Får håpe det ikke er kjemisk ..
![]()