November 2023

Det der er ikke bare litt økning kjære deg. Det er kjempebra økning! Veldig lovende det vi ser her. ❤️ Du har sterkere strek enn jeg hadde forrige gang. Jeg hadde helt normale nivåer hcg. Pust med magen. Dette skal gå bra.

Off, ja får håpe det, takk :nailbiting: :Heartpink Tenker på deg :love2

Test dag er onsdag hadde dere fortsatt på clycogest eller avslutta ?? Testene blir jo svakere og tok en halv ovitrelle mandag som var, så tipper det er den som viser.
IMG_2029.jpeg

Har dere fått noen anbefalinger om sex? La være feks? Eller er det ikke noe å tenke på? Leser at noen rundt omkring har blitt bedt om å la være..

Har dere fått noen anbefalinger om sex? La være feks? Eller er det ikke noe å tenke på? Leser at noen rundt omkring har blitt bedt om å la være..
Har hørt fra to klinikker at man skal leve som normalt (også mtp sex). Selv har jeg valgt å ikke ha sex den første uka etter innsett til embryoet er «satt», men det har vanligvis ikke gått veien uansett. Så for oss har det nok ikke hatt noe innvirkning.

På mine papirer står det at man kan leve helt normalt. Det gjelder også seksuelt samliv. Da kan man nok ha det. Kan være fint å avkoble på den måten :)

Jeg hadde kanskje forsatt en dag til...men hva tenker
Får ta ny test i morgen tidlig .men ganske sikker på at jeg nok ikke er gravid,
Forje forsøk tok jeg også ovitrelle som hcg støtte og da fikk jeg positiv clear blue på test dag men baby plan viste negativ og negativt var det..disse strimmeltestene skulle blitt kraftigere og ikke svakere om jeg var gravid.. derfor jeg tenkte på å slutte i dag..

Får ta ny test i morgen tidlig .men ganske sikker på at jeg nok ikke er gravid,
Forje forsøk tok jeg også ovitrelle som hcg støtte og da fikk jeg positiv clear blue på test dag men baby plan viste negativ og negativt var det..disse strimmeltestene skulle blitt kraftigere og ikke svakere om jeg var gravid.. derfor jeg tenkte på å slutte i dag..
Okei, jeg skjønner. Så trist, gir deg en klem :Heartred er mye man går igjen i løpet av denne tiden

Okei, jeg skjønner. Så trist, gir deg en klem :Heartred er mye man går igjen i løpet av denne tiden
Ja, så kjedelig når det ikke går.. over analyserer disse testene.. mitt 2 søsken forsøk.. første kom på 3 ivf forsøket , så totalt hat 5 uttak/insett … blir 6 uttak /insett i januar ser dt ut for .. aldri hat egg på frys heller..

Ja, så kjedelig når det ikke går.. over analyserer disse testene.. mitt 2 søsken forsøk.. første kom på 3 ivf forsøket , så totalt hat 5 uttak/insett … blir 6 uttak /insett i januar ser dt ut for .. aldri hat egg på frys heller..
Ja det er det. Man analyser alt når man håper og venter. Du får prøve å pleie deg selv godt i tiden framover :Heartred jeg har nettopp satt inn mitt eneste egg jeg hadde på frys. Får bare håpe å krysse fingrene mine her

Var på ultralyd nå, i følge mens 6+4 ca. Den ser for liten ut for hvilken størrelse som er forventet, så det er ikke bra. Men det er blodgjennomstrømming i den ‍♀️. Så går ikke å konkludere. Jeg skal ta blodprøve nå + på torsdag og da rekker vi å få svar på fredag som sammenlignes. Det kan kanskje gi en bedre pekepinn. Er forberedt på at det ikke går (heller nå enn senere).

Edit: bestilte time hos gynekologen på legesenteret, for å prøve å roe hodet. Fikk ikke helt den effekten!

Var på ultralyd nå, i følge mens 6+4 ca. Den ser for liten ut for hvilken størrelse som er forventet, så det er ikke bra. Men det er blodgjennomstrømming i den ‍♀️. Så går ikke å konkludere. Jeg skal ta blodprøve nå + på torsdag og da rekker vi å få svar på fredag som sammenlignes. Det kan kanskje gi en bedre pekepinn. Er forberedt på at det ikke går (heller nå enn senere).

Edit: bestilte time hos gynekologen på legesenteret, for å prøve å roe hodet. Fikk ikke helt den effekten!
Uff... Håper du får klarhet så fort som mulig! ❤️

Huff, så slitsomt med all usikkerheten og ventingen! Håper virkelig konklusjonen er at alt er fint :Heartred

Back
Topp