November 2021

Det går greit, har litt sånn indre demoner, dialoger med meg selv. Har sånn små blødninger gjennom hele dagen. Men kun når jeg er på do. Så håper virkelig at det er positivt på testen . Men føler at det er negativ å mensen som er kommet.

Det er fortsatt håp for deg :Heartred

I morgen skal jeg på dag 9 kontroll. Krysser fingrene for at det er bra med egg og størrelse der. Sist forsøk var det få og små på første undersøkelse, og få men store to dager senere. Nå går jeg på 50% høyere dose gonal-f,og håper det har gjort susen. Hvilken dag har dere hatt egguttak på? Jeg hadde på dag 14 sist.

Sist hadde jeg UL dag 9 og 11 og uttak dag 13, ikke noe som var modent.. nå er det UL dag 9, 11 og 13 og uttak dag 16 fra oppstart av sprøyter :)

Jeg trenger litt oppmuntrende ord nå kjenner jeg. Er 10 dpo i dag og har tatt to tester som viser en svaaak positiv. Har vært ekstra trøtt, puppene ekstra vonde de siste 24 timene og jeg har hatt murringer i magen siden innsett så å si.. (alt dette kan skyldes lutinus også så skal ikke legge for mye i akkuratt det)

MEN så gikk jeg akkuratt på do og ser blod på truseinnlegget. Det er lyst men sikkert fordi det er blandet med lutinus. Tørker meg, litt blod, skifter bind og det er litt blod. I følge kalenderen skulle min helt vanlige veldig pålitelige tante rød kommet i dag på dag 25 :banghead:

Er hele forsøket kastet i dass nå? Følte ikke det var en liten dråpe blod... Men kan det være andre årsaker? Brukte splikstoren i morges og i ettermiddag f. Eks. Men da hadde jeg kanskje blødd tidligere hadde den vært årsaken. Er kanskje ekstra på jakt siden jeg fikk to svake tester i dag og da ble skuffelsen litt større :(

Jeg trenger litt oppmuntrende ord nå kjenner jeg. Er 10 dpo i dag og har tatt to tester som viser en svaaak positiv. Har vært ekstra trøtt, puppene ekstra vonde de siste 24 timene og jeg har hatt murringer i magen siden innsett så å si.. (alt dette kan skyldes lutinus også så skal ikke legge for mye i akkuratt det)

MEN så gikk jeg akkuratt på do og ser blod på truseinnlegget. Det er lyst men sikkert fordi det er blandet med lutinus. Tørker meg, litt blod, skifter bind og det er litt blod. I følge kalenderen skulle min helt vanlige veldig pålitelige tante rød kommet i dag på dag 25 :banghead:

Er hele forsøket kastet i dass nå? Følte ikke det var en liten dråpe blod... Men kan det være andre årsaker? Brukte splikstoren i morges og i ettermiddag f. Eks. Men da hadde jeg kanskje blødd tidligere hadde den vært årsaken. Er kanskje ekstra på jakt siden jeg fikk to svake tester i dag og da ble skuffelsen litt større :(
Men 10 DPO er jo forsatt tidlig.. blødninger kan alle ha.. <3 sender masse gode tanker..!

Håpet er absolutt ikke ute, spesielt hvis du har testet svakt positivt :Heartred Krysser fingrene for at testene dine stiger!

Porsgrunn er helt kaos idag, telt over 20 personer allerede her..

Så bedre ut idag! EL sprøyte i morgen og uttak mandag :) mye mere positiv denne gangen!

Vedlegg

• Screenshot_20211119-100947.jpg
    Screenshot_20211119-100947.jpg
    79,7 KB · Visninger: 87
Så bedre ut idag! EL sprøyte i morgen og uttak mandag :) mye mere positiv denne gangen!

Så mange egg! Ser veldig optimistisk ut. Jeg fikk ikke oversikt over eggene på St. Olavs før uttak. De kikket i 1.5 minutt, målte 2-3 eggposer og bare sa ja det er klart :hilarious: Går du privat? Lykke til på mandag :Heartpink

Så mange egg! Ser veldig optimistisk ut. Jeg fikk ikke oversikt over eggene på St. Olavs før uttak. De kikket i 1.5 minutt, målte 2-3 eggposer og bare sa ja det er klart :hilarious: Går du privat? Lykke til på mandag :Heartpink
Nei jeg tilhører porsgrunn, men jeg tar UL hos en annen gyn siden det er nærmere der jeg bor :)

Ja ser mye bedre ut denne gangen enn sist! Så håper jo at det kommer seg et par til slik at vi får litt på frys :)

Men :O 15mm slimhinne.. er ikke det i overkant? :O

Men :O 15mm slimhinne.. er ikke det i overkant? :O
Jeg hadde fått innsett på 15 mm slimhinne, hadde det ikke vært fare for overstimulering. Velkommen inn i "tykk-slimhinne-gjengen" :hilarious:

Jeg hadde fått innsett på 15 mm slimhinne, hadde det ikke vært fare for overstimulering. Velkommen inn i "tykk-slimhinne-gjengen" :hilarious:

Den er 15 nå å enda noen dager til insett så er jo bekymret for at den nå skal være for tykk meen.. får holde hodet kaldt til mandag og videre utover uka så får man se :D haha ja godt man ikke er aleine om det! Hehehe

Får alle beskjed om hvor tykk slimhinnen er? Føler jeg verken fikk noe info om egg eller slimhinne på St. olavs. men de sa under stimuleringen bare at jeg hadde veldig fine tykke slimhinner men det var det eneste :confused:

Får alle beskjed om hvor tykk slimhinnen er? Føler jeg verken fikk noe info om egg eller slimhinne på St. olavs. men de sa under stimuleringen bare at jeg hadde veldig fine tykke slimhinner men det var det eneste :confused:
Er mere informasjon jeg fikk siden den skal videreformidles.. st.olavs får den infoen de trenger så sikkert derfor de ikke sier noe :)

Samme som på Riksen. De sier ikke noe om str på verken folliker eller slimhinne. Alt jeg får høre er "det ser fint ut". De har ikke tid til sånt :facepalm:

Setter du gonapeptyl? Var jo mye egg

Du kan være glad du ikke hadde uttak idag, helt kaos..

Har forresten ikke blødd noe mer etter i går kveld/natt, bare litt lysebrune rester som har kommet foreløpig (igjen, beklager for detaljene). Har menslignende smerter men går fortsatt på lutinus og har hatt menssmerter siden jeg startet på dem.

Krysser fingrene for at blødningen har opphørt nå og det bare var en liten greie. Håper ikke mensen er rundt hjørnet! Skal ta ny test i kveld eller i morgen tidlig og se om jeg ser en økning. :nailbiting:

Back
Topp