HURRA DIPSYNå håper vi at alle gode ting er 4 ❤
Vis vedlegget 371246
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HURRA DIPSYNå håper vi at alle gode ting er 4 ❤
Vis vedlegget 371246
Ååååh! Fantastisk! Gratulerer sååå myeJeg har ikke ord. Ventetiden lønnet seg, og jeg fikk endelig positiv test i dag![]()
Får alle det? Bør jeg gjøre noe evt? Blødde jo ikke så mye, kanskje den var ment til noen andre?Har ett lite spørsmålSå tilfeldigvis nå at jeg fikk resept på Cyklokapron 500 mg 2 tab x 4 mandag, hadde jo uttak på mandag. Denne informasjon må ha gått rett over hode på meg
Får alle det? Bør jeg gjøre noe evt? Blødde jo ikke så mye, kanskje den var ment til noen andre?
Her er det som vanlig.. svært lite å rope hurra for ;( nesten ingen økning what so ever . Så her er det
1 x 16 mm
2 x 15 mm
1 x 14 mm
1 x 13 mm
1 x 12 mm
6 x 10-11 mm
9 x >10 mm
Håper for all del jeg kan forsette ei uke til for det her er for lite! Men dette var Porsgrunn så uenig i sist gang .Så får bare vente å høre..
Har ett lite spørsmålSå tilfeldigvis nå at jeg fikk resept på Cyklokapron 500 mg 2 tab x 4 mandag, hadde jo uttak på mandag. Denne informasjon må ha gått rett over hode på meg
Får alle det? Bør jeg gjøre noe evt? Blødde jo ikke så mye, kanskje den var ment til noen andre?
Jeg gikk 12 dager sist med menopur og nå er jeg på dag 10 med Bemfola.. AMH på 10, så aner ikke :/Har alltid stimulert lenge i Porsgrunn (opptil 3 uker med sprøyter). Hvordan er verdiene dine ellers? AMH?
Kan være de tenker kvaliteten blir ødelagt så det er bedre med en restart![]()
Uttak fredag, men totalfrys![]()
Så kjedelig med totalfrys. Men da krysser jeg fingrene for at du har mange fine blastoer som venter på deg når kroppen er klar for detUttak fredag, men totalfrys![]()

Jeg har ikke ord. Ventetiden lønnet seg, og jeg fikk endelig positiv test i dag![]()
Her er det som vanlig.. svært lite å rope hurra for ;( nesten ingen økning what so ever . Så her er det
1 x 16 mm
2 x 15 mm
1 x 14 mm
1 x 13 mm
1 x 12 mm
6 x 10-11 mm
9 x >10 mm
Håper for all del jeg kan forsette ei uke til for det her er for lite! Men dette var Porsgrunn så uenig i sist gang .Så får bare vente å høre..
Da har jeg i dag hatt uttak på Spiren i Trondheim, fikk 50 mg voltaren, 1,5 gram panodil og stesolid, alle tabletter, så en shot 15 min før som smakte dårlig sterk rødvin, ble litt susete ja samboeren lo litt under uttaket for jeg begynte si : holy siver osv haha. Fikk ut 8 egg på ene siden, andre siden så var eggstokken stor og mye blodårer rundt så dem turte ikke ta noe der. Embryologen og legen hadde sagt til samboeren at eggene var veldig gode og god kvalitet, kl 9.55 var jeg inne på "sparommet" vårt og vi sovnet begge 2 til vi ble vekt 11.45
høres ut som det gikk veldig bra! Vi fikk ut "kun" 6 forrige uke og fikk også beskjed om god kvalitet på egg og sperm. 6 av 6 ble befruktet! 1 satt inn dag 3 og 3 overlevde til blasto. Så mindre egg kan være bra det også
Ja santGratulerer med ferdig uttakhøres ut som det gikk veldig bra! Vi fikk ut "kun" 6 forrige uke og fikk også beskjed om god kvalitet på egg og sperm. 6 av 6 ble befruktet! 1 satt inn dag 3 og 3 overlevde til blasto. Så mindre egg kan være bra det også
![]()
Wow, gratulerer ❤ Ingen fare for kjemisk her ❤Jeg har ikke ord. Ventetiden lønnet seg, og jeg fikk endelig positiv test i dag![]()
Ja, det her er samme størrelse som sist og da var det ikke et eneste egg som var modnetEr det størrelsen du tenker er for lite her? Du hadde veldig mange eggposer da! Jeg fikk bare ut 6 egg totalt.
Takk, godt å høre du sir detWow, gratulerer ❤ Ingen fare for kjemisk her ❤
Er nok bare ekstra stresset over kjemisk siden det endte med det når jeg fikk positiv test sist, og siden jeg ikke hadde forventet å få 3+ på testen
men nå har jeg bestilt time til TUL. Så håååper tiden frem til da går fort