November 2021

Har ett lite spørsmål :) Så tilfeldigvis nå at jeg fikk resept på Cyklokapron 500 mg 2 tab x 4 mandag, hadde jo uttak på mandag. Denne informasjon må ha gått rett over hode på meg :shy: Får alle det? Bør jeg gjøre noe evt? Blødde jo ikke så mye, kanskje den var ment til noen andre?

Har ett lite spørsmål :) Så tilfeldigvis nå at jeg fikk resept på Cyklokapron 500 mg 2 tab x 4 mandag, hadde jo uttak på mandag. Denne informasjon må ha gått rett over hode på meg :shy: Får alle det? Bør jeg gjøre noe evt? Blødde jo ikke så mye, kanskje den var ment til noen andre?

Aldri fått.. Sende de melding?

Her er det som vanlig.. svært lite å rope hurra for ;( nesten ingen økning what so ever . Så her er det
1 x 16 mm
2 x 15 mm
1 x 14 mm
1 x 13 mm
1 x 12 mm
6 x 10-11 mm
9 x >10 mm

Håper for all del jeg kan forsette ei uke til for det her er for lite! Men dette var Porsgrunn så uenig i sist gang . :( Så får bare vente å høre..

Har alltid stimulert lenge i Porsgrunn (opptil 3 uker med sprøyter). Hvordan er verdiene dine ellers? AMH?
Kan være de tenker kvaliteten blir ødelagt så det er bedre med en restart :(

Veldig rart. Tok den når min blære ble punktert og jeg tisset *blod, skulle ikke ta ellers. Mulig klinikken har skrevet ut feil, det skjer. Ville ikke tatt den uten å ha fått forklaring fra dem iaf!

Uttak fredag, men totalfrys :(

Har alltid stimulert lenge i Porsgrunn (opptil 3 uker med sprøyter). Hvordan er verdiene dine ellers? AMH?
Kan være de tenker kvaliteten blir ødelagt så det er bedre med en restart :(
Jeg gikk 12 dager sist med menopur og nå er jeg på dag 10 med Bemfola.. AMH på 10, så aner ikke :/

Uttak fredag, men totalfrys :(
Så kjedelig med totalfrys. Men da krysser jeg fingrene for at du har mange fine blastoer som venter på deg når kroppen er klar for det :Heartred

Her er det som vanlig.. svært lite å rope hurra for ;( nesten ingen økning what so ever . Så her er det
1 x 16 mm
2 x 15 mm
1 x 14 mm
1 x 13 mm
1 x 12 mm
6 x 10-11 mm
9 x >10 mm

Håper for all del jeg kan forsette ei uke til for det her er for lite! Men dette var Porsgrunn så uenig i sist gang . :( Så får bare vente å høre..

Er det størrelsen du tenker er for lite her? Du hadde veldig mange eggposer da! Jeg fikk bare ut 6 egg totalt.

Da har jeg i dag hatt uttak på Spiren i Trondheim, fikk 50 mg voltaren, 1,5 gram panodil og stesolid, alle tabletter, så en shot 15 min før som smakte dårlig sterk rødvin, ble litt susete ja samboeren lo litt under uttaket for jeg begynte si : holy siver osv haha. Fikk ut 8 egg på ene siden, andre siden så var eggstokken stor og mye blodårer rundt så dem turte ikke ta noe der. Embryologen og legen hadde sagt til samboeren at eggene var veldig gode og god kvalitet, kl 9.55 var jeg inne på "sparommet" vårt og vi sovnet begge 2 til vi ble vekt 11.45

Da har jeg i dag hatt uttak på Spiren i Trondheim, fikk 50 mg voltaren, 1,5 gram panodil og stesolid, alle tabletter, så en shot 15 min før som smakte dårlig sterk rødvin, ble litt susete ja samboeren lo litt under uttaket for jeg begynte si : holy siver osv haha. Fikk ut 8 egg på ene siden, andre siden så var eggstokken stor og mye blodårer rundt så dem turte ikke ta noe der. Embryologen og legen hadde sagt til samboeren at eggene var veldig gode og god kvalitet, kl 9.55 var jeg inne på "sparommet" vårt og vi sovnet begge 2 til vi ble vekt 11.45

Gratulerer med ferdig uttak :happy: høres ut som det gikk veldig bra! Vi fikk ut "kun" 6 forrige uke og fikk også beskjed om god kvalitet på egg og sperm. 6 av 6 ble befruktet! 1 satt inn dag 3 og 3 overlevde til blasto. Så mindre egg kan være bra det også:Heartpink

Gratulerer med ferdig uttak :happy: høres ut som det gikk veldig bra! Vi fikk ut "kun" 6 forrige uke og fikk også beskjed om god kvalitet på egg og sperm. 6 av 6 ble befruktet! 1 satt inn dag 3 og 3 overlevde til blasto. Så mindre egg kan være bra det også:Heartpink
Ja sant ❤️ ble totalfrys på meg :(

Da ringte de å jeg får gå på bemfola ut uka.. ny UL fredag og uttak mest trolig mandag <3 ble så lettet nå .!

Er det størrelsen du tenker er for lite her? Du hadde veldig mange eggposer da! Jeg fikk bare ut 6 egg totalt.
Ja, det her er samme størrelse som sist og da var det ikke et eneste egg som var modnet :)

Huff. Mistet trua på at det har gått den her gangen. Vært på do 2 ganga no, frisk blod på papiret. En del runde 2 på do. Og ingen gravid symptomer. Begynne å få magesmerter i nedre del av magen.og vondt i ryggen.
Så dette forsøket føler jeg gikk i dass. er så lei av å prøve å bli gravid. Så lei av alle hormoner og sprøyter å alt. Gir straks opp. Føler at vi aldri skal få den lykken igjen.

Føler universitetet er sånn hahaha jeg fikk deg til å tro du var gravid at det skulle få fint denne gangen men hahah nei lurte deg til en ny depresjon, skyld for å ikke kan gi mannen et barn. Har ikke lyst til å gå gjennom alle hormonene og medisinen igjen. Føler det går utover sønnen vår på straks 5 år. Er så sykt lei alt, de fleste vennene mine er enten gravid eller har fått barn. Værste er når jeg er på jobb å ser gravide damer. Blir litt smålig deppa over at det ikke går.

Beklager mye sutring

Wow, gratulerer ❤ Ingen fare for kjemisk her ❤
Takk, godt å høre du sir det :Heartred Er nok bare ekstra stresset over kjemisk siden det endte med det når jeg fikk positiv test sist, og siden jeg ikke hadde forventet å få 3+ på testen :happy: men nå har jeg bestilt time til TUL. Så håååper tiden frem til da går fort :love7

Back
Topp