November 2021

Ja, for et fantastisk resultat denne gangen - klinikken var også storfornøyd ❤ Håper virkelig ikke jeg trenger å bruke eskimoene, like never. Tror ikke jeg fikser dette maratonløpet flere ganger om vi kommer i mål nå :joyful:
Det skjønner jeg godt! ❤️

Etter samtale med spiren idag kan jeg oppdateres til dette:

Tingen - 35 år - Spiren - B1 - IVF1 - Bemfola 225, Fyremadel, Ovitrelle, cyclogest -oppstart uke 46

:happy
Etter samtale med spiren idag kan jeg oppdateres til dette:

Tingen - 35 år - Spiren - B1 - IVF1 - Bemfola 225, Fyremadel, Ovitrelle, cyclogest -oppstart uke 46
Du er oppdatert! Så bra du får starte opp nå :D Lykke til!

Noen ganger er mensen veldig velkommen :love7 Det blir spennende å følge deg i forsøket ❤
Helt nydelig faktisk ❤️ Deilig å se dråpene i truseinnlegget. Sikkert eneste situasjon at dette føles riktig å si ❤️❤️

engelpia, Spiren Ivf#5 første forsøk ved spiren, Startet med bemfola 300 og fyremadel 2 november, uttak uke 46
Så gøy, vi ligger helt likt! Oppstart hos Spiren 2. november med bemfola og fyremadel. Uttak på mandag for min del :)

Egguttak overstått! Ble 14 egg. Føler uttakene mine bare blir vondere og vondere for hver gang :hilarious:

Det blir totalfrys på meg :sad010 Var så sikker på at jeg skulle få innsett denne gangen, men Østradiol var på 10,1 og grensen for totalfrys er på 10. Begynte selvfølgelig å grine når jeg kom tilbake på venterommet, sykt skuffa!
Åh kjære deg, jeg kjenner det der så alt for godt! Totalfrys føles som et massivt slag i tryne når man egentlig er så fryktelig klar! Men... Det var første innsett etter totalfrys hvor jeg faktisk ble gravid og fikk sønnen min! Så selv om det kanskje føles veldig kjipt og som om det tar tusen år, så hjalp det for meg å tenke at egget var bortkasta hvis det ble satt inn på et lite gunstig tidspunkt. Lett å si i ettertid og alt sånt.. Heier på eggene uansett :Heartred

Kontroll i dag, 11 egg ser ut til å være klare for uttak på mandag! Stort sett hyggelig å være innom hos Spiren, de har så god tid på en måte. De smiler! Alle der smiler! Kan hende de bare smiler fordi de ser meg som en vandrende pengesekk, men likevel :hilarious:

Har noen tenkt på influensavaksine? Med planlagt innsett onsdag neste uke tenker jeg jo at hvis jeg skal ta den før en eventuell graviditet så bør jeg jo ta den nå? Ellers blir det lenge å vente, og det er jo sykdom overalt her.. Får sende klinikken en Mail og sjekke :bookworm:

å
Så gøy, vi ligger helt likt! Oppstart hos Spiren 2. november med bemfola og fyremadel. Uttak på mandag for min del :)

Åh guri malla så moro :) håper selv på uttak mandag men er litt frustrert med tanke på at det da antageligvis blir 2-dagers da dem har stengt torsdag:( har negativt innsett bak meg i porsgrunn med 2-dagers. tar du ultralyd i Trondheim ? jeg bor 65 mil unna så tar den her i skien, altså ultralyden og må på en ekstra ultralyd fredag , har du vært på flere ultralyder eller hadde folikklene vokst seg store nok ?

Åh kjære deg, jeg kjenner det der så alt for godt! Totalfrys føles som et massivt slag i tryne når man egentlig er så fryktelig klar! Men... Det var første innsett etter totalfrys hvor jeg faktisk ble gravid og fikk sønnen min! Så selv om det kanskje føles veldig kjipt og som om det tar tusen år, så hjalp det for meg å tenke at egget var bortkasta hvis det ble satt inn på et lite gunstig tidspunkt. Lett å si i ettertid og alt sånt.. Heier på eggene uansett :Heartred
Ja, det er skikkelig slag i trynet. Fikk totalfrys sist også, men da visste jeg det på forhånd. Nå som «sjokket» har lagt seg litt føler jeg meg bedre og er bare glad for at det mest sannsynlig blir innsett før jul. Hvis vi har noe å sette inn, selvfølgelig. Krysser fingrene :Heartred

Kontroll i dag, 11 egg ser ut til å være klare for uttak på mandag! Stort sett hyggelig å være innom hos Spiren, de har så god tid på en måte. De smiler! Alle der smiler! Kan hende de bare smiler fordi de ser meg som en vandrende pengesekk, men likevel :hilarious:

Har noen tenkt på influensavaksine? Med planlagt innsett onsdag neste uke tenker jeg jo at hvis jeg skal ta den før en eventuell graviditet så bør jeg jo ta den nå? Ellers blir det lenge å vente, og det er jo sykdom overalt her.. Får sende klinikken en Mail og sjekke :bookworm:
11 egg er jo helt topp :D Så bra at det faktisk er koselig å komme dit, det hjelper sånn at de som jobber der er blide! Jeg fikk min favorittgynekolog på uttak i dag, hun er så herlig og det gjør at jeg føler meg så mye roligere!

Jeg tok influensavaksinen på mandag og hadde innsett i dag. Spurte klinikken og fikk bare svar at de fulgte fhi sine retningslinjer og et sitat fra fhi. Der anbefales gravide i 2-3 trimester å ta, og gravide i 1. trimester som jobber i eks helse og omsorg. Så jeg tolka svaret som at der var ufarlig å ta den nå, så da tok jeg i mot tilbudet via jobb.
Håper ikke du får et motstridende svar :wacky: Men jeg har FER i naturlig syklus, det har sikkert også noe å si!

:welcome

Er der ikke på tide med en novembertråd, da?

Hvis dere skriver dere opp i første innlegg, så legger jeg dere inn i oversikten nedenfor :love2

Skriv deg opp slik:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

Venter på oppstart/innsett/inseminering:

Wannabemama - 35 år - Barn #1 - Riksen - FET #1 (IVF #2) - Primolut og Progynova

Tingen - 35 år - Spiren - B1 - IVF1 - Bemfola 225, Fyremadel, Ovitrelle, cyclogest - oppstart uke 46

Arik17 - 26 år - B1 - Porsgrunn - forsøk 2 - menopur, fyremadel, otrivelle og lutinus - oppstart uke 46

Ventepus - 35 - b1- Rikshospitalet - Forsøk2 - gonal f, fyremadel - oppstart uke 45

Prøvedorris - 28år - barn 1 - Medicus - IVF/ICSI #3 - Fostimon, Fyremadel - Oppstart uke 45 hvis kapasitet (plan B er fryseforsøk på Riksen der vi har et par på lur

Lillemirakel2020 - 30 - B2 - Medicus - Forsøk nr 3 (FER) - Ovitrelle og Duphaston - innsett ca uke 45

TanteSofie - 28 - B1 - UNN - 1. FER etter 2. IVF - Utrogestan

Stimulerer:

Timi90 - 31 - Barn 1 - Medicus - ICSI #3 - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl og Cyclogest - Oppstart uke 43

Caccy - 30 - B2 - St. Olavs - IVF1 - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle og Litinus - oppstart uke 44

Laufey - Alder - Barn nr 2 - Spiren - Stimuleringsrunde 3 - Bemfola og fyremadel- oppstart stimulering 02.11

DinaD - 33 - B1 - Porsgrunn - Forsøk 2 - Bemfola 300IE, Letrozol, Fyremadel - oppstart bemfola ca 04/11. Uttak ca 19/11

VictoriaH - 27 - barn nummer 2 (søskenforsøk) - Porsgrunn - 1. uttak etter negativ FER med søsken - menopur, fyremadel, ovitrelle og trolig cyclogest

Mammatilen_90 - 30 år - St. Olavs - første forsøk, har en gutt fra før på snart 6 år (spontan graviditet) og prøver på søsken. Medisin: bemfola 300ie og menopur 75 iu. Uttak var 8/11-21. Skal sette inn 3 dagers på torsdag

engelpia, Spiren Ivf#5 første forsøk ved spiren, Startet med bemfola 300 og fyremadel 2 november, uttak uke 46

Bringebær7 - 36 - B2 - St.Olav - uttak 3 - starter så fort mensen kommer ❤️

Ruger:
TP - 31 - B1 - Porsgrunn - Innsett #6 - Cyclogest - Innsett i uke 44

sunny_8 - 32 - #1 - St. Olav - innsett #5 - Progynova og Cyclogest - innsett uke 44 eller 45

Heidetermeg - 31 - #1 - St Olav - forsøk 1 - Bemfola og Fyremadel - innsett uke 44 eller 45

Totts - 30( 31 4 des) - b2- St. Olavs - IVF1 (insett) - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, primolut, progynova - oppstart uke med primolut fredag 15 oktober

Kelsey - B1 - Porsgrunn - FET#1 fra IVF#1 - Innsett i uke 45

Dipsy - B2 - Danmark - IVF #2 - Gonapeptyl, Menopur, Ovitrelle, Lutinus, Prednisolon, klexane - uttak uke 44?

Avbrutt:

Totalfrys:

Gravid:

Zerafina - 35 - barn nr 2 - Porsgrunn - forsøk 1 -Menopur, fyremadel, ovitrelle og lutinus - satt in 5-dagers blastocyst mandag 1 November
Jeg kan flyttes til ruger :) Satte inn blasto i dag!

Back
Topp