Det skjønner jeg godt!Ja, for et fantastisk resultat denne gangen - klinikken var også storfornøyd ❤ Håper virkelig ikke jeg trenger å bruke eskimoene, like never. Tror ikke jeg fikser dette maratonløpet flere ganger om vi kommer i mål nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg godt!Ja, for et fantastisk resultat denne gangen - klinikken var også storfornøyd ❤ Håper virkelig ikke jeg trenger å bruke eskimoene, like never. Tror ikke jeg fikser dette maratonløpet flere ganger om vi kommer i mål nå![]()
Noen ganger er mensen veldig velkommenFikk mensen i dag, så starter sprøyter i morgen![]()
Det blir spennende å følge deg i forsøket ❤Åh de savner jeg, valgte å gå offentlig først. Siden det er så dyrt. Elsker liv Bente, hun er kjempe flink
FantastiskDa er jeg ruger ❤
Vi fikk en inn og 3 i fryseboksen (mulig noen henger seg på i morgen)![]()

Du er oppdatert! Så bra du får starte opp nåEtter samtale med spiren idag kan jeg oppdateres til dette:
Tingen - 35 år - Spiren - B1 - IVF1 - Bemfola 225, Fyremadel, Ovitrelle, cyclogest -oppstart uke 46
Helt nydelig faktiskNoen ganger er mensen veldig velkommenDet blir spennende å følge deg i forsøket ❤
Hurra! Jeg flytter deg like gjerne over på stimulerer med en gangFikk mensen i dag, så starter sprøyter i morgen![]()
Lykke til! Tusen takkHurra! Jeg flytter deg like gjerne over på stimulerer med en gangLykke til!
![]()
Så gøy, vi ligger helt likt! Oppstart hos Spiren 2. november med bemfola og fyremadel. Uttak på mandag for min delengelpia, Spiren Ivf#5 første forsøk ved spiren, Startet med bemfola 300 og fyremadel 2 november, uttak uke 46
Åh kjære deg, jeg kjenner det der så alt for godt! Totalfrys føles som et massivt slag i tryne når man egentlig er så fryktelig klar! Men... Det var første innsett etter totalfrys hvor jeg faktisk ble gravid og fikk sønnen min! Så selv om det kanskje føles veldig kjipt og som om det tar tusen år, så hjalp det for meg å tenke at egget var bortkasta hvis det ble satt inn på et lite gunstig tidspunkt. Lett å si i ettertid og alt sånt.. Heier på eggene uansettEgguttak overstått! Ble 14 egg. Føler uttakene mine bare blir vondere og vondere for hver gang
Det blir totalfrys på megVar så sikker på at jeg skulle få innsett denne gangen, men Østradiol var på 10,1 og grensen for totalfrys er på 10. Begynte selvfølgelig å grine når jeg kom tilbake på venterommet, sykt skuffa!

Så gøy, vi ligger helt likt! Oppstart hos Spiren 2. november med bemfola og fyremadel. Uttak på mandag for min del![]()
Ja, det er skikkelig slag i trynet. Fikk totalfrys sist også, men da visste jeg det på forhånd. Nå som «sjokket» har lagt seg litt føler jeg meg bedre og er bare glad for at det mest sannsynlig blir innsett før jul. Hvis vi har noe å sette inn, selvfølgelig. Krysser fingreneÅh kjære deg, jeg kjenner det der så alt for godt! Totalfrys føles som et massivt slag i tryne når man egentlig er så fryktelig klar! Men... Det var første innsett etter totalfrys hvor jeg faktisk ble gravid og fikk sønnen min! Så selv om det kanskje føles veldig kjipt og som om det tar tusen år, så hjalp det for meg å tenke at egget var bortkasta hvis det ble satt inn på et lite gunstig tidspunkt. Lett å si i ettertid og alt sånt.. Heier på eggene uansett![]()

11 egg er jo helt toppKontroll i dag, 11 egg ser ut til å være klare for uttak på mandag! Stort sett hyggelig å være innom hos Spiren, de har så god tid på en måte. De smiler! Alle der smiler! Kan hende de bare smiler fordi de ser meg som en vandrende pengesekk, men likevel
Har noen tenkt på influensavaksine? Med planlagt innsett onsdag neste uke tenker jeg jo at hvis jeg skal ta den før en eventuell graviditet så bør jeg jo ta den nå? Ellers blir det lenge å vente, og det er jo sykdom overalt her.. Får sende klinikken en Mail og sjekke![]()
Jeg tok influensavaksinen på mandag og hadde innsett i dag. Spurte klinikken og fikk bare svar at de fulgte fhi sine retningslinjer og et sitat fra fhi. Der anbefales gravide i 2-3 trimester å ta, og gravide i 1. trimester som jobber i eks helse og omsorg. Så jeg tolka svaret som at der var ufarlig å ta den nå, så da tok jeg i mot tilbudet via jobb.Kontroll i dag, 11 egg ser ut til å være klare for uttak på mandag! Stort sett hyggelig å være innom hos Spiren, de har så god tid på en måte. De smiler! Alle der smiler! Kan hende de bare smiler fordi de ser meg som en vandrende pengesekk, men likevel
Har noen tenkt på influensavaksine? Med planlagt innsett onsdag neste uke tenker jeg jo at hvis jeg skal ta den før en eventuell graviditet så bør jeg jo ta den nå? Ellers blir det lenge å vente, og det er jo sykdom overalt her.. Får sende klinikken en Mail og sjekke![]()
Men jeg har FER i naturlig syklus, det har sikkert også noe å si!Jeg kan flyttes til ruger
Er der ikke på tide med en novembertråd, da?
Hvis dere skriver dere opp i første innlegg, så legger jeg dere inn i oversikten nedenfor
Skriv deg opp slik:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett
Venter på oppstart/innsett/inseminering:
Wannabemama - 35 år - Barn #1 - Riksen - FET #1 (IVF #2) - Primolut og Progynova
Tingen - 35 år - Spiren - B1 - IVF1 - Bemfola 225, Fyremadel, Ovitrelle, cyclogest - oppstart uke 46
Arik17 - 26 år - B1 - Porsgrunn - forsøk 2 - menopur, fyremadel, otrivelle og lutinus - oppstart uke 46
Ventepus - 35 - b1- Rikshospitalet - Forsøk2 - gonal f, fyremadel - oppstart uke 45
Prøvedorris - 28år - barn 1 - Medicus - IVF/ICSI #3 - Fostimon, Fyremadel - Oppstart uke 45 hvis kapasitet (plan B er fryseforsøk på Riksen der vi har et par på lur
Lillemirakel2020 - 30 - B2 - Medicus - Forsøk nr 3 (FER) - Ovitrelle og Duphaston - innsett ca uke 45
TanteSofie - 28 - B1 - UNN - 1. FER etter 2. IVF - Utrogestan
Stimulerer:
Timi90 - 31 - Barn 1 - Medicus - ICSI #3 - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl og Cyclogest - Oppstart uke 43
Caccy - 30 - B2 - St. Olavs - IVF1 - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle og Litinus - oppstart uke 44
Laufey - Alder - Barn nr 2 - Spiren - Stimuleringsrunde 3 - Bemfola og fyremadel- oppstart stimulering 02.11
DinaD - 33 - B1 - Porsgrunn - Forsøk 2 - Bemfola 300IE, Letrozol, Fyremadel - oppstart bemfola ca 04/11. Uttak ca 19/11
VictoriaH - 27 - barn nummer 2 (søskenforsøk) - Porsgrunn - 1. uttak etter negativ FER med søsken - menopur, fyremadel, ovitrelle og trolig cyclogest
Mammatilen_90 - 30 år - St. Olavs - første forsøk, har en gutt fra før på snart 6 år (spontan graviditet) og prøver på søsken. Medisin: bemfola 300ie og menopur 75 iu. Uttak var 8/11-21. Skal sette inn 3 dagers på torsdag
engelpia, Spiren Ivf#5 første forsøk ved spiren, Startet med bemfola 300 og fyremadel 2 november, uttak uke 46
Bringebær7 - 36 - B2 - St.Olav - uttak 3 - starter så fort mensen kommer
Ruger:
TP - 31 - B1 - Porsgrunn - Innsett #6 - Cyclogest - Innsett i uke 44
sunny_8 - 32 - #1 - St. Olav - innsett #5 - Progynova og Cyclogest - innsett uke 44 eller 45
Heidetermeg - 31 - #1 - St Olav - forsøk 1 - Bemfola og Fyremadel - innsett uke 44 eller 45
Totts - 30( 31 4 des) - b2- St. Olavs - IVF1 (insett) - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, primolut, progynova - oppstart uke med primolut fredag 15 oktober
Kelsey - B1 - Porsgrunn - FET#1 fra IVF#1 - Innsett i uke 45
Dipsy - B2 - Danmark - IVF #2 - Gonapeptyl, Menopur, Ovitrelle, Lutinus, Prednisolon, klexane - uttak uke 44?
Avbrutt:
Totalfrys:
Gravid:
Zerafina - 35 - barn nr 2 - Porsgrunn - forsøk 1 -Menopur, fyremadel, ovitrelle og lutinus - satt in 5-dagers blastocyst mandag 1 November
GratulererJeg kan flyttes til rugerSatte inn blasto i dag!