November 2021

Tusen takk, fine deg ❤ Det ser ut som det blir innsett i dag hvertfall, fikk akkurat melding fra klinikken som ønsket oss velkommen til innsett, så da har alt gått etter planen så langt :love7

Åå fantastiske nyheter!:Heartred:Heartred Masse lykke til!:wav

En ting jeg er usikker på i forhold til fryseforsøket.

Sykepleieren sa jeg kunne trene, men at jeg ikke skulle få økt puls. Hva vil det si? Jeg klarer ikke trene uten å få økt puls... Skjønner at man ikke skal trene veldig hardt, men har økt puls virkelig noe å si? Hun svarte ikke helt på det når jeg spurte. Bare sa yoga, tur, osv... :bored:

Egguttak overstått! Ble 14 egg. Føler uttakene mine bare blir vondere og vondere for hver gang :hilarious:

Det blir totalfrys på meg :sad010 Var så sikker på at jeg skulle få innsett denne gangen, men Østradiol var på 10,1 og grensen for totalfrys er på 10. Begynte selvfølgelig å grine når jeg kom tilbake på venterommet, sykt skuffa!

Tusen takk, fine deg ❤ Det ser ut som det blir innsett i dag hvertfall, fikk akkurat melding fra klinikken som ønsket oss velkommen til innsett, så da har alt gått etter planen så langt :love7
Åååh! Så fantastisk ❤️ Håper lille spire klamrer seg fast ❤️

Egguttak overstått! Ble 14 egg. Føler uttakene mine bare blir vondere og vondere for hver gang :hilarious:

Det blir totalfrys på meg :sad010 Var så sikker på at jeg skulle få innsett denne gangen, men Østradiol var på 10,1 og grensen for totalfrys er på 10. Begynte selvfølgelig å grine når jeg kom tilbake på venterommet, sykt skuffa!
Wow, gratulerer med 14 egg ut. Det er en god fangst ❤ Skjønner at du er skuffa over totalfrys ❤Målte de østradiol hos deg altså? Kan jo forklare den tykke slimhinnen kanskje. Sa de noe om hvorfor de avbryter over 10? Fare for overstimulering?

Kjapt spørsmål:

Ved søknad om refusjon på Helfo, kan man føre opp egenandel på 1.500 kr på offentlig innsett eller er det kun medisiner som gjelder?

Brukte 21.866 kr på kun medisiner på første forsøk :nailbiting: er glad taket er nådd allerede :happy:

Sniker :) det er kun medisiner som Helfo dekker

En ting jeg er usikker på i forhold til fryseforsøket.

Sykepleieren sa jeg kunne trene, men at jeg ikke skulle få økt puls. Hva vil det si? Jeg klarer ikke trene uten å få økt puls... Skjønner at man ikke skal trene veldig hardt, men har økt puls virkelig noe å si? Hun svarte ikke helt på det når jeg spurte. Bare sa yoga, tur, osv... :bored:

Til meg sa de at jeg kunne trene moderat, men ikke løpe intervaller eller lange løpeturer, HIIT og sånne typer økter. Men vanlig styrketrening og moderat cardio var greit. :joyful: Er jo i Porsgrunn jeg og! ..og som forutsetning at kroppen er vant til å trene regelmessig da! Nå er ikke tiden for plutselig kjøre på liksom!:hilarious:

Kvinne på 38, 5 forsøk nå, første i det private, har 4 forsøk bak meg i det offentlige , 2 innsett og 2 avbrutt, nå blir det uttak over helga i trondheim :)

engelpia, Spiren Ivf#5 første forsøk ved spiren, Startet med bemfola 300 og fyremadel 2 november, uttak uke 46

Huff prøvde å legge inn på første siden , men gikk ikke :( hvordan slette den første jeg skrev ? tror jeg gjorde det riktig med siste innlegget :)

Til meg sa de at jeg kunne trene moderat, men ikke løpe intervaller eller lange løpeturer, HIIT og sånne typer økter. Men vanlig styrketrening og moderat cardio var greit. :joyful: Er jo i Porsgrunn jeg og! ..og som forutsetning at kroppen er vant til å trene regelmessig da! Nå er ikke tiden for plutselig kjøre på liksom!:hilarious:

Ok, så bra! Det gir mye mer mening, syns hun var fryktelig diffus hun sykepleieren jeg snakket med.

Men da kan jeg trene som normalt, og det er jeg glad for. :cat: :cat:

Så dumt med vondt uttak og totalfrys :( men 14 egg ut er jo supert, håper du får mange på frys :cat:

Så utrolig bra med 14 egg ut :smiley-bounce016

Jeg forstår utrolig godt at du er skuffa. Spesielt også fordi du er så nær grensen. Jeg har både hatt totaltfrys og fersk tidligere, og det er kun de tre fryseeggene jeg har blitt gravid på. Kroppen roer ned på en annen måte, så noen mener til og med at det kan være bedre, fordi du er kvitt alle de unormale hormonene.

Åååå så fantastisk :love7 Kjempemasse lykke til med innsett :Heartred:Heartred Krysser alle fingre for blastoen. Fikk du noe antall som hadde blitt fryst ned, eller får du det når du er inne?

Åååå så fantastisk :love7 Kjempemasse lykke til med innsett :Heartred:Heartred Krysser alle fingre for blastoen. Fikk du noe antall som hadde blitt fryst ned, eller får du det når du er inne?
Tusen takk ❤ Har ikke ringt noe mer. Fikk roen etter såpass greit antall som var med videre, så det blir spennende å høre etterpå. Har en tendens til å ligge et hestehode foran hele veien, så et litt bevisst valg for å fokusere på her og nå :love7 Og nå blir det i allfall innsett om et par timer ❤

Back
Topp