Tusen takk, fine deg ❤ Det ser ut som det blir innsett i dag hvertfall, fikk akkurat melding fra klinikken som ønsket oss velkommen til innsett, så da har alt gått etter planen så langt![]()
Åå fantastiske nyheter!

Masse lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, fine deg ❤ Det ser ut som det blir innsett i dag hvertfall, fikk akkurat melding fra klinikken som ønsket oss velkommen til innsett, så da har alt gått etter planen så langt![]()

Masse lykke til!

Var så sikker på at jeg skulle få innsett denne gangen, men Østradiol var på 10,1 og grensen for totalfrys er på 10. Begynte selvfølgelig å grine når jeg kom tilbake på venterommet, sykt skuffa!Åååh! Så fantastiskTusen takk, fine deg ❤ Det ser ut som det blir innsett i dag hvertfall, fikk akkurat melding fra klinikken som ønsket oss velkommen til innsett, så da har alt gått etter planen så langt![]()
Wow, gratulerer med 14 egg ut. Det er en god fangst ❤ Skjønner at du er skuffa over totalfrys ❤Målte de østradiol hos deg altså? Kan jo forklare den tykke slimhinnen kanskje. Sa de noe om hvorfor de avbryter over 10? Fare for overstimulering?Egguttak overstått! Ble 14 egg. Føler uttakene mine bare blir vondere og vondere for hver gang
Det blir totalfrys på megVar så sikker på at jeg skulle få innsett denne gangen, men Østradiol var på 10,1 og grensen for totalfrys er på 10. Begynte selvfølgelig å grine når jeg kom tilbake på venterommet, sykt skuffa!
Tusen takk ❤Åå fantastiske nyheter!Masse lykke til!
![]()
Kjapt spørsmål:
Ved søknad om refusjon på Helfo, kan man føre opp egenandel på 1.500 kr på offentlig innsett eller er det kun medisiner som gjelder?
Brukte 21.866 kr på kun medisiner på første forsøker glad taket er nådd allerede
![]()
En ting jeg er usikker på i forhold til fryseforsøket.
Sykepleieren sa jeg kunne trene, men at jeg ikke skulle få økt puls. Hva vil det si? Jeg klarer ikke trene uten å få økt puls... Skjønner at man ikke skal trene veldig hardt, men har økt puls virkelig noe å si? Hun svarte ikke helt på det når jeg spurte. Bare sa yoga, tur, osv...![]()
Er jo i Porsgrunn jeg og! ..og som forutsetning at kroppen er vant til å trene regelmessig da! Nå er ikke tiden for plutselig kjøre på liksom!
Til meg sa de at jeg kunne trene moderat, men ikke løpe intervaller eller lange løpeturer, HIIT og sånne typer økter. Men vanlig styrketrening og moderat cardio var greit.Er jo i Porsgrunn jeg og! ..og som forutsetning at kroppen er vant til å trene regelmessig da! Nå er ikke tiden for plutselig kjøre på liksom!
![]()

Egguttak overstått! Ble 14 egg. Føler uttakene mine bare blir vondere og vondere for hver gang
Det blir totalfrys på megVar så sikker på at jeg skulle få innsett denne gangen, men Østradiol var på 10,1 og grensen for totalfrys er på 10. Begynte selvfølgelig å grine når jeg kom tilbake på venterommet, sykt skuffa!

Så utrolig bra med 14 egg utEgguttak overstått! Ble 14 egg. Føler uttakene mine bare blir vondere og vondere for hver gang

Åååå så fantastiskTusen takk, fine deg ❤ Det ser ut som det blir innsett i dag hvertfall, fikk akkurat melding fra klinikken som ønsket oss velkommen til innsett, så da har alt gått etter planen så langt![]()
Kjempemasse lykke til med innsett 
Krysser alle fingre for blastoen. Fikk du noe antall som hadde blitt fryst ned, eller får du det når du er inne?Huff prøvde å legge inn på første siden , men gikk ikkehvordan slette den første jeg skrev ? tror jeg gjorde det riktig med siste innlegget
![]()
Velkommen i gruppadet er også en gruppe for oss som er på st.olavs
[/QU
Tusen takkjeg er på Spiren
![]()
Velkommen i gruppadet er også en gruppe for oss som er på st.olavs
![]()
Tusen takk ❤ Har ikke ringt noe mer. Fikk roen etter såpass greit antall som var med videre, så det blir spennende å høre etterpå. Har en tendens til å ligge et hestehode foran hele veien, så et litt bevisst valg for å fokusere på her og nåÅååå så fantastiskKjempemasse lykke til med innsett
Krysser alle fingre for blastoen. Fikk du noe antall som hadde blitt fryst ned, eller får du det når du er inne?
Og nå blir det i allfall innsett om et par timer ❤