November 2021

Heidetermeg - 31- #1 - St Olav - forsøk 1 - Bemfola og Fyremadel - innsett uke 44 eller 45.

Skal i løpet av de neste dagene på UL på bursdagen min! Håper at jeg kan feire med å se gode resultater av stimuleringen
 
Jeg må flytte til forhåpentligvis desember-tråden. Lykke til alle sammen!
 
Heidetermeg - 31- #1 - St Olav - forsøk 1 - Bemfola og Fyremadel - innsett uke 44 eller 45.

Skal i løpet av de neste dagene på UL på bursdagen min! Håper at jeg kan feire med å se gode resultater av stimuleringen
Velkommen! Har du vært på kontroll enda? :D
 
Jeg har ul-sjekk i morgen. Har foreløpig ingen symptomer på at EL nærmer seg. Håper på litt lengre syklus enn gjennomsnittet slik at jeg unngår at innsett faller på helg, så krysser fingrene for at undersøkelsen i morgen viser at EL er et stykke unna. :nailbiting:
 
Jeg har ul-sjekk i morgen. Har foreløpig ingen symptomer på at EL nærmer seg. Håper på litt lengre syklus enn gjennomsnittet slik at jeg unngår at innsett faller på helg, så krysser fingrene for at undersøkelsen i morgen viser at EL er et stykke unna. :nailbiting:

Håper det ordner seg for deg i morgen :) Lykke til!
 
Jeg har ul-sjekk i morgen. Har foreløpig ingen symptomer på at EL nærmer seg. Håper på litt lengre syklus enn gjennomsnittet slik at jeg unngår at innsett faller på helg, så krysser fingrene for at undersøkelsen i morgen viser at EL er et stykke unna. :nailbiting:

Spennende!! Lykke til!! :nailbiting:
 
Jeg har ul-sjekk i morgen. Har foreløpig ingen symptomer på at EL nærmer seg. Håper på litt lengre syklus enn gjennomsnittet slik at jeg unngår at innsett faller på helg, så krysser fingrene for at undersøkelsen i morgen viser at EL er et stykke unna. :nailbiting:
Lykke til :D
 
Velkommen! Har du vært på kontroll enda? :D

Nå har jeg vært på kontroll :)
Var ikke så mange folikler, men de hadde fin størrelse, så det blir uthenting på tirsdag og krysser fingrene for innsett på fredag.
Dere som har gjort dette før med lang reisevei og må ha overnatting i denne prosessen: Bruker dere å bli der og bo på hotell over flere dager, eller reiser dere frem og tilbake mellom uthenting og innsett?
 
Last edited:
Nå har jeg vært på kontroll :)
Var ikke så mange egg, men det blir uthenting på tirsdag og krysser fingrene for innsett på fredag.
Dere som har gjort dette før med lang reisevei og må ha overnatting i denne prosessen: Bruker dere å bli der og bo på hotell over flere dager, eller reiser dere frem og tilbake mellom uthenting og innsett?
Sniker bare litt fra Oktober-tråden, siden jeg ser du spør om dette: Jeg bor halve Norge unna klinikken, må fly. Jeg er i byen fra uttak til innsett. Enten har jeg vært hos ei venninne, eller så har jeg vært på hotell:) Syns tida mellom uttak og innsett er slitsom nok i seg selv, så da syns jeg det er godt å slippe å reise akkurat da.
 
Nå har jeg vært på kontroll :)
Var ikke så mange folikler, men de hadde fin størrelse, så det blir uthenting på tirsdag og krysser fingrene for innsett på fredag.
Dere som har gjort dette før med lang reisevei og må ha overnatting i denne prosessen: Bruker dere å bli der og bo på hotell over flere dager, eller reiser dere frem og tilbake mellom uthenting og innsett?
Spennende! :) Håper gullegget er der inne et sted. Jeg hadde også blitt til innsett tror jeg. Spørs jo hvor lang reisevei dere har, og om det løser seg med tanke på jobb.
 
Da var ultralydundersøkelsen unnagjort.

Største folikkel var 13 mm nå, så en god stund til el. Hadde flere på mellom 8-13 mm, gynekologen trodde først det var stimulert syklus :p Slimhinnen var 6 mm, så ligger bra an tror jeg :)

Skal ha enda en sjekk på tirsdag. Litt surt med enda en sjekk, menmen...
 
Da var ultralydundersøkelsen unnagjort.

Største folikkel var 13 mm nå, så en god stund til el. Hadde flere på mellom 8-13 mm, gynekologen trodde først det var stimulert syklus :p Slimhinnen var 6 mm, så ligger bra an tror jeg :)

Skal ha enda en sjekk på tirsdag. Litt surt med enda en sjekk, menmen...
Spennende! Da blir det kanskje el på riktig dag likevel? :D
 
Spennende! Da blir det kanskje el på riktig dag likevel? :D

Trooor det. Porsgrunn sa det var en liten sjanse for positiv test mandag (da får jeg ikke innsett siden de regner el som dagen med positiv test...), men de trodde det var lite sannsynlig. Så fingers crossed :D
 
Trooor det. Porsgrunn sa det var en liten sjanse for positiv test mandag (da får jeg ikke innsett siden de regner el som dagen med positiv test...), men de trodde det var lite sannsynlig. Så fingers crossed :D
Åh, så bra!! Krysser fingre og tær :D
 
Back
Topp