Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, du er tålmodigJeg skulle først starte i februar, men så ble vi enige om 1,5 mnd med diverse tilskudd. Så da skulle det egentlig bli i mars, men da uteble faktisk menstruasjonen min, og april krasjet med påska rett og slett, så da foreslo de mai, mens jeg visste jeg kom til å ha jobbkaos den måneden, så da ble det utsatt til juni. Skulke ha ferskforsøk egentlig, men fikk plutselig muligheten til å få tatt korona-vaksina, så da ble det bare uttak, og lagt på frys.
Så endte det med innsett i august. Og gullegget (det ene som ble til en blasto) vokser og gror ennå.
Poenget mitt er at det ble mange utsettelser, alle var fordi jeg (riktignok i samråd med dem) fant det mest hensiktsmessig å gjøre det slik. Aldri deres forslag, bortsett fra det medisinske i starten. Tror altså at de har kapasitet til å starte noe kroppen din er klar for det.
jeg føler vi har ventet lenge nok, så skulle helst å fått time samme dag som jeg ringte, men da måtte jeg jo vente til tr og blodprøver. Syns bare det er nok venting
må vel lære meg å være mer tålmodig, men har forsåvidt ventet mange år allerede...Sant.Oi, du er tålmodigjeg føler vi har ventet lenge nok, så skulle helst å fått time samme dag som jeg ringte, men da måtte jeg jo vente til tr og blodprøver. Syns bare det er nok venting
må vel lære meg å være mer tålmodig, men har forsåvidt ventet mange år allerede...

Ja sant! Det blir verdt detSant.
Mye venting i dette gamet.
Og opp- og ned-turer.
Men verdt det til slutt... håper jeg
(Innimellom litt skrekkslagen over at det virkelig skjer nå)
Skjønner at du bekymrer deg! Har du fortalt ny arbeidsgiver at dere skal i gang med IVF? Vurderer du å utsette oppstart? Håper det løser segEr så usikker på dette forsøket. Ny jobb (vikariat og har først jobbet 8 uker starten av desember) og jobber totalt 120 % nå. Har en på 3 1/2 hjemme i tillegg.
Bekymrer meg for logistikken med undersøkelser, uttak osv og for formen..

Skjønner at du bekymrer deg! Har du fortalt ny arbeidsgiver at dere skal i gang med IVF? Vurderer du å utsette oppstart? Håper det løser seg![]()

Jeg håper slimhinnen får fart på seg og at det blir innsett!CD12 og kontroll hos gyn i dag: Ledende follikel 16mm, slimhinne 6,5mm.
Porsgrunn er ikke fornøyd med slimhinnen, og jeg skal tilbake på kontroll på onsdag, altså om to dager..
Tipper de helst vil ha 8mm, så da er det vel bare å innstille seg på avbrutt forsøk denne syklusen eller? 1,5mm på to døgn, er det mulig? Vil så gjerne ha innsett![]()
Jeg aner ikke hvor fort den vokser, men det høres jo ikke helt fjernt ut at den kan vokse 1,5 mm på to døgn? Hva har den ligget på ved kontroll tidligere?CD12 og kontroll hos gyn i dag: Ledende follikel 16mm, slimhinne 6,5mm.
Porsgrunn er ikke fornøyd med slimhinnen, og jeg skal tilbake på kontroll på onsdag, altså om to dager..
Tipper de helst vil ha 8mm, så da er det vel bare å innstille seg på avbrutt forsøk denne syklusen eller? 1,5mm på to døgn, er det mulig? Vil så gjerne ha innsett![]()
Får fine embryoer (hvertfall med icsi). Har til sammen hatt innsett 4 ganger (ikke mer man rekker på et år i det offentlige hehe). Så de mistenkte at det skjer noe feil i utviklingen på et tidlig stadium.
Ja, de 3 siste har vært blastoerSniker litt i Novembertråden her.
Er det 5-dagers du får satt inn?
VelkommenJeg vil gjerne være med her også, da jeg skjønner at denne lange protokollen strekker seg over både oktober og november
Dipsy - B2 - Danmark - IVF #2 - Gonapeptyl, Menopur, Ovitrelle, Lutinus, Prednisolon, klexane - uttak uke 44?

Takk ❤ og deres!VelkommenNå er det deres tur!!
![]()
Det skjønner jeg! Får håpe det blir med dette ene uttaket daBegynner grue meg jegAkkurat 4 år siden sist uttak, hadde håpt vi slapp..
Huff, skjønner at det er tungt! Det føles så urettferdig å måtte jobbe så hardt for noe andre tar for gitt. Jeg håper du også er gravid veldig snartJeg merker nå at dagene blir tyngre å tyngre.. vært en ufattelig lei å emosjonell helg siden noen i nær familie har blitt gravid og jeg takler det eksepsjonelt dårlig. Blir vel å sykemelde seg fort for jeg er så innmari sliten.. kjenner det skal bli spennende å starte opp igjen men gruer meg veldig.