November 2018

Jeg løp spontant opp på badet for å ta test på utvannet urin, og den ble:Heartred positiv :love017:love017:love017 Min første positive test på over 3 år ❤️❤️ Wææ!

Jeg tror de vil ha blodprøve for å ute Evt kjemisk, eller få mistanke om graviditet utenfor livmor? Bare mine egne tanker rundt det..
Gratulerer så mye :Heartred

Sier du det.. får håpe du får feil, men som du sier greit å forberede seg på nytt forsøk. Tenkte likt selv. Ja, klinikken har vel stengt da, kanskje. Men rekker du i Januar?
Januar rekker jeg uansett :) Får nok de svarene jeg lurer på i løpet av dagen så nå er jeg ganske spent på hva det blir. Desember eller januar

Hurra!!! Saå fantastisk! Gratulerer med det! Forrige runde var min første positive på 4,5 år, så bare det å se en positiv test for første gang på veldig lenge føles jo magisk! :)
Krysser virkelig fingrene for at det holder seg!
Tusen takk! :D Ja, det er helt magisk :Heartred Det er forsovidt min første positive test noengang:love017

Vis vedlegget 282023 Trooooo om det er en bitteliten strek? Skulle ikke teste før tidligst mandag tenkte jeg, men ble svak alene hjemme en lørdags kveld med mange billigtester i skuffen. :p
5 dager etter innsett av blasto.
Gratuler så masse!!! Så gøy! Detta må vera herlig :) fin strek så sikkert berre blir sterkare for kvar dag :)

12. desember, det skal bli så godt! Enn du, når har du TUL?
To dager før, mandag 10. desember. En lang uke til..

Grugleder meg så fryktelig masse!

Hvordan får du dagene til å gå nå? Har du mye symptomer?

Oioi, jeg har gått til skrittet å bestille første svangerskapskontroll hos lege (9+0) og første time hos jordmor (13+6) i dag... det er skikkelig skummelt før neste TUL 11.12 (8+0) og vi vet hvordan dette har gått... Men om det ikke er noe der 8+0 er det skikkelig dårlig gjort å gi meg alle disse symptomene så noen sjanser må man ta:)

Med juleferie og alt var det imidlertid helt nødvendig for i det hele tatt få en time før 12+0. Hos jordmor var det allerede fullbooket til langt på nyåret:)

Då har eg fått bekrefta negativ blodprøve i dag. Var som forventa.. utrulig kjedlig. Har lyst å legga meg ned å grina, men prøve å sjå framover no. Søke det offentlige neste veke og vente til over nyttår med å sette igang ny prosess! Kjeme nok til å titta innom her for å sjå korleis det står til med dåka andre! Lykke til vidare :)

Då har eg fått bekrefta negativ blodprøve i dag. Var som forventa.. utrulig kjedlig. Har lyst å legga meg ned å grina, men prøve å sjå framover no. Søke det offentlige neste veke og vente til over nyttår med å sette igang ny prosess! Kjeme nok til å titta innom her for å sjå korleis det står til med dåka andre! Lykke til vidare :)
Det var dumt det ikke gikk. Blodprøve her hadde sunket til 3 så bar en kjemisk. Sliter med å nå desember så blir nok pause til januar. Så nå blir det masse kos, invitert på fest 15desember.
Så prøve å nyte jula og tenke på andre ting.
Håper du ikke må vente alt for lenge på forsøk i det offentlige

Det var dumt det ikke gikk. Blodprøve her hadde sunket til 3 så bar en kjemisk. Sliter med å nå desember så blir nok pause til januar. Så nå blir det masse kos, invitert på fest 15desember.
Så prøve å nyte jula og tenke på andre ting.
Håper du ikke må vente alt for lenge på forsøk i det offentlige
Åh d var domt :( me har vel hunget i samme gruppe siden september?! Kanskje januar e måneden pg grupp for oss då ;) d tar ca 10 veker, så blir kanskje februar... men kanskje det kjeme ein avbestilling så eg får beg stimulering i januar ;) trur da e godt for kroppen å ha ein liten pause! Ha da litt morro i desember så e ein rusta til nyåret! Kos deg masse så snakkast me nok på nyåret :)

Åh d var domt :( me har vel hunget i samme gruppe siden september?! Kanskje januar e måneden pg grupp for oss då ;) d tar ca 10 veker, så blir kanskje februar... men kanskje det kjeme ein avbestilling så eg får beg stimulering i januar ;) trur da e godt for kroppen å ha ein liten pause! Ha da litt morro i desember så e ein rusta til nyåret! Kos deg masse så snakkast me nok på nyåret :)
Ja vo har fulgt hverandre en stund :) så har veeeeldig lyst å havne i samme termin gruppe som deg :) det hadde vært topp :)
Så hadde vært kjempe kjekt hvis vi begge får det til på nyåret. Startet allerede en januar gruppe, så bare å hive deg på :)
Planen nå blir masse kos og trening :) vær i mer bevegelse og litt sunnere og se om det hjelper på. Bare vær litt rampete først ;)

Ja vo har fulgt hverandre en stund :) så har veeeeldig lyst å havne i samme termin gruppe som deg :) det hadde vært topp :)
Så hadde vært kjempe kjekt hvis vi begge får det til på nyåret. Startet allerede en januar gruppe, så bare å hive deg på :)
Planen nå blir masse kos og trening :) vær i mer bevegelse og litt sunnere og se om det hjelper på. Bare vær litt rampete først ;)
Ja joina deg kanskje der ;) masse trening og skjerpings på matfronten e høgst nødvendig her! Veit eg litt på grensa no, og ekstra redd om eg ikkje skulle få pga vekta sia d er offentlig. E jo egentlig i bra aktivitet, men sliter litt med sjølvkontroll på sjokkis og god mat :p
Det skader ikkje å skjerpa meg litt uanz! Litt feil måned å skjerpa seg på, men skal prøva å gjera ein innsats! Men litt god mat og god vin og masse spekeskinke skal bli ;)

Måtte sende mannen på apoteket for å kjøpe ukesindikator i dag, han stolte ikke helt på den svake billigtest-strimmelen min :hilarious: fikk gravid 1-2! :D Det jeg lurer på er hvor jeg kan finne termingrupper? Finner ingenting på babyverden, hadde jo vært kjekt å kikke innom der! :happy:

Back
Topp