November 2018

Vis vedlegget 282313 Da var endelig dagen for TUL her! Å der var det ei lita reke med hjerteslag :Heartred
Fantastisk å se!! 7 uker i morgen.
Gikk på shopping etterpå, på mammaavd :happy: må ha noen gode bukser å bruke, er såå ubehagelig med den minste lille klem på magen! :confused: Å der var det såååååå mye fint, så endte opp med noen mammagensere oxo ;)
Gratulerer så fantastisk

Tror dessverre ikke dette går veien for meg allikevel. Men det er jo ikke annet å gjøre en å vente det ut. Testen har ikke blitt noe særlig sterkere, og rosa på papiret i dag. Er på RD 9 med blasto.
Har aldri opplevd en uskyldig blødning, så mest sannsynlig betyr dette at runde 1 med IVF er over. 3 innsett, 2 positive tester, men ikke noe resultat. Blir vel nytt uttak i februar da vil jeg tro.

Skjønner godt at du blir bekymret, men håper likevel du tar feil :Heartred Sender deg varme tanker!

Vis vedlegget 282313 Da var endelig dagen for TUL her! Å der var det ei lita reke med hjerteslag :Heartred
Fantastisk å se!! 7 uker i morgen.
Gikk på shopping etterpå, på mammaavd :happy: må ha noen gode bukser å bruke, er såå ubehagelig med den minste lille klem på magen! :confused: Å der var det såååååå mye fint, så endte opp med noen mammagensere oxo ;)

For et fantastisk syn! Gratulerer med ny milepæl. :happy: Ønsker deg en herlig tid fremover med den lille voksende krabaten. :Heartred

Jeg var tom for de strek-testene, så dristet meg til å ta en clearblue! Trodde egentlig ikke det skulle komme opp noe, siden streken jeg fikk i går var så svak at jeg trodde jeg innbilte meg det.. Nå håper jeg at den vil sitte! :Heartred aldri fått positiv test før, så dette er stort for meg :Heartred

Vedlegg

• Snapchat-1866402901.jpg
    Snapchat-1866402901.jpg
    339,6 KB · Visninger: 113
Jeg var tom for de strek-testene, så dristet meg til å ta en clearblue! Trodde egentlig ikke det skulle komme opp noe, siden streken jeg fikk i går var så svak at jeg trodde jeg innbilte meg det.. Nå håper jeg at den vil sitte! :Heartred aldri fått positiv test før, så dette er stort for meg :Heartred

Åh, gratulerer så mye! Det er så stort å oppleve! Denne skal holde hele veien :smiley-bounce016

Gratulerer!! ❤️❤️

Nyt følelsen.

Å, nydelig! Gratulerer!!! :) :)

Nei så kjipt å bli syk, var det nettopp selv. Når du jobber i skole er det ikke mye lett å unngå å bli smittet.

Du svømmer ja, det er det lenge siden jeg har gjort. Svømte hele sist svangerskap. Det var ganske perfekt trening når magen ble stor. Svømte sist på fredagen og fødte på mandagen.

Du skal jo til legen for å søke til ivf, legetimer er godkjent fravær så det hadde jeg gjort i arbeidstida. Jeg prøver å unngå når jeg har timer (er lærer) men ikke alltid det går. Har sagt på jobben at jeg driver med prøverør. Så bare sier skal til legen så kommer kl da og da. Ikke noe de kan si på det.
Ja no har eg vore hos legen, han ville ikkje senda søknad før fastlegen var tilbake. Men ville sjekka ut stoffskifte. Var rett under bmi grensa, så her blir det ingen julekaker ;) haha ja svømming er den beste treninga for min rygg og hofter. Så må vera flink no når eg blir frisk att! Oj då va du sprek siste del av svangerskapet ;) e bra å vera aktiv i svangerskapet óg :)
Ja kjenne at eg ska flytta timen til mandag og berre stikka bort å få gjort da. Greit med alt så e gjort! E så spennande å sjå kva dato me kan reisa på samtale! Har du rekna deg fram til neste innsett el? :)

Ja no har eg vore hos legen, han ville ikkje senda søknad før fastlegen var tilbake. Men ville sjekka ut stoffskifte. Var rett under bmi grensa, så her blir det ingen julekaker ;) haha ja svømming er den beste treninga for min rygg og hofter. Så må vera flink no når eg blir frisk att! Oj då va du sprek siste del av svangerskapet ;) e bra å vera aktiv i svangerskapet óg :)
Ja kjenne at eg ska flytta timen til mandag og berre stikka bort å få gjort da. Greit med alt så e gjort! E så spennande å sjå kva dato me kan reisa på samtale! Har du rekna deg fram til neste innsett el? :)
Ja sist graviditet var jeg 20 (var 21 ved fødsel) så var sprek da. Kan ikke skryte like mye på kroppen nå...hehe..Må ta meg sammen.

El er i uke 3. Men de ville sette eggløsningssprøyte 7 dager før innsett. Så usikker på om det blir innsett i uke 4 da.
Fikk iallefall tr igår, så heldigvis er ting i gang. Nå er jeg bare super klar for juleferie. Jobber som en idiot for tiden. Satt til 22.30 igår. Så gleder meg til å få nyte at jeg ikke går på hormoner lengre.

Håper ting skjer fort for dere og at du får innsett snart du og :)

Gratulerer!

Grattis!❤️

Jeg kan settes som ikke gravid :(
Hadde fortsatt bittelitt håp etter kun å ha fått litt rosa/brunt på papiret onsdag morgen, og så ingenting, men nå er det ingen tvil om at det er over. Masse lykke til dere andre her! :)
Nå skal jeg gråte litt og være lei meg før jeg skal nyte medisinfri førjul og jul og gå videre mot IVF #2 i februar.

Hadde fortsatt bittelitt håp etter kun å ha fått litt rosa/brunt på papiret onsdag morgen, og så ingenting, men nå er det ingen tvil om at det er over. Masse lykke til dere andre her! :)
Nå skal jeg gråte litt og være lei meg før jeg skal nyte medisinfri førjul og jul og gå videre mot IVF #2 i februar.
Uff så vondt jeg fikk av deg nå!! :( Det er virkelig lov å være lei seg og skuffa. Håper du får en fin jul og får ladet batteriene, kanskje drukket litt vin og spist litt spekeskinke :shy:
Sender deg en stor klem :Heartred

Jeg kjenner følelsen din så godt. Du har lov til å være lei deg ❤️ Uff! Styrk deg med ny motivasjon og prøv å kos deg med ting du liker i tiden fram til neste forsøk ❤️
Varme klemmer!

Trist det ikke gikk, sender en stor klem :Heartred Håper du får kost deg en del i jula :)

TUL er gjennomført. Og vi fikk se en pitteliten reke med hode, og et bankende hjerte ❤️
For en følelse!

I følge min egen regning er jeg 7+5 i dag, gynekologen målte fosteret til 7+6/8+0.

Back
Topp