November 2018

I morgen skal jeg teste... holder på å gå på veggen!! Er 13 dpo i morgen så regner med sikkert resultat da. Fikk satt inn blasto forrige mandag. Hadde aldri trodd de siste dagene skulle være så harde psykisk hjelpes.... og dette er første forsøk. Må vi gjennom dette mange mange ganger så vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Respekt til alle som takler dette altså!❤️
Masse lykke til imorgen :Heartred

Ikkje mange her inne med Ivf klinikken, spennande å høyra dine erfaringer :) eg har berre hatt positive erfaringer med dei! Tok du ut i går el? Korleis er formen din? Bra med 9 egg ut då!!! Blir spennande å sjå kor mange så utvikla seg fint :)

Jeg er så langt veldig fornøyd med dem, føler oss veldig godt ivaretatt og 'sett'. Hvilke positive erfaringer har du hatt med dem? Jeg hadde egguthentingen på fredag 23 nov, fikk ut 9 egg men bare 1 ble befruktet. En perfekt liten morula ble satt inn i dag, så nå er jeg ruger og krysser fingrene.
Hvor er du i prosessen?:happy::Heartred

Da kom endelig telefonen fra Riksen :D Jeg er gravid! HCG var på 176,4. Var veldig overrasket over at den var så høy, for da jeg var gravid med sønnen var den bare på 38 på samme dag. Ultralyd 20/12 :D
Ååh! Gratulerer!!! ❤️❤️❤️

Idag er jeg bare sur. Våkna på natten og slet med å sove så tenkte bare å ta en tidlig test. (Blir 10/11 dpo) og den var så hvit som det går Ann. Kjenner jeg begynner å gi opp....hvorfor vil ikke de flotte blastoene klamre seg fast!!!!! Akkurat nå forstår jeg det litt da for blir ikke frisk....viruset slipper ikke taket. Akkurat nå frister bare å ta en snus og en øl og ikke gå på jobb.... dette blir en dritt uke
Uff så kjipt....Føle med deg<3 men alt håp e ikkje ute endå! Kan jo vera blodprøven viser noko anna! Kryssa fingrane for morgodagen :)
Om ikkje anna så rekker du nok ein innsett før jul om du ikkje vil ta ein pause til 2019... time will show tomorrow! Håpa du får sova greit i natt! Sender deg gode klemma :)

Uff så kjipt....Føle med deg<3 men alt håp e ikkje ute endå! Kan jo vera blodprøven viser noko anna! Kryssa fingrane for morgodagen :)
Om ikkje anna så rekker du nok ein innsett før jul om du ikkje vil ta ein pause til 2019... time will show tomorrow! Håpa du får sova greit i natt! Sender deg gode klemma :)
Blodprøven er på fredag :) Ja har regnet på det og jeg rekker akkurat et innsett ukå før jul. Har ingen planer om å sette på noen bremser å ta pause!!! Sov godt og klem tilbake :)

Da kom endelig telefonen fra Riksen :D Jeg er gravid! HCG var på 176,4. Var veldig overrasket over at den var så høy, for da jeg var gravid med sønnen var den bare på 38 på samme dag. Ultralyd 20/12 :D
wiiiiiii så gøy!!! Må vera ein god følelse :) gratulera så masse :) no har eg ikkje fått med meg alt i tråen, men tok du hjemmetest også? El berre blodprøve?

Hei, jeg begynnte med gonal f 450ml fra 22.11 til 23.11 og gonal f 300 fra 24.11 til 28.11. I dag etter jeg tok sprøyta begynte og få litt vondt i magen. Er det normal? Jeg skalta blødprove og UL på torsdag.

Blodprøven er på fredag :) Ja har regnet på det og jeg rekker akkurat et innsett ukå før jul. Har ingen planer om å sette på noen bremser å ta pause!!! Sov godt og klem tilbake :)
Åja, blanda eg, var innsett du hadde på tirsdagen ja ;) ting kan endra seg til fredagen! Kryssa fortsatt fingrane for at me kjeme i Samma termingruppa ;) sov godt :)

J
Jeg er så langt veldig fornøyd med dem, føler oss veldig godt ivaretatt og 'sett'. Hvilke positive erfaringer har du hatt med dem? Jeg hadde egguthentingen på fredag 23 nov, fikk ut 9 egg men bare 1 ble befruktet. En perfekt liten morula ble satt inn i dag, så nå er jeg ruger og krysser fingrene.
Hvor er du i prosessen?:happy::Heartred
hahah eg leste «vi er så langt ifra fornøyd» ;). Men bra de er fornøyde :) har Samma opplevelse eg òg! Dei ser oss virkelig pg tar godt ivare på oss! Lese seg godt opp før me kjeme så dei veit dei små detaljane. Sykepleierene tar seg god tid å forklara og snakka over telefon, og dei har så medfølande stemma når dei forteller at blodprøven er negativ... så er dei flinke til å forklara når eg spørr om ting. Vil jo veta korleis ting fungerer;)
Så bra du har fått satt inn eit egg i dag!! Er kvalitet forran kvantitet! Etter to uttak med få egg ut og få befrukta 1-2 så fekk eg auka dosen litt, så fekk ut litt fleire og hadde eit par i frysen. Kor mange dagers er ein morula? Aldri høyrt det navnet før ;) kryssa fingrane for dåka :)
Eg er på rugedag nr 4 etter innsett av min siste fyrste blasto! No kryssa eg fingra og tær!!! Har veldig lyst at denna skal festa seg så me slepper på an igjen ;)

Leste noe om lutinus og tissing her på gruppa tidligare. Er det berre meg så holder på å tissa i buksa kvar gong eg er på vei til å setta meg ned på do eller skal opna smekken, då er det ikkje lett å holde igjen. Heldigvis gått bra... men er det lutinusen så gjere det?

wiiiiiii så gøy!!! Må vera ein god følelse :) gratulera så masse :) no har eg ikkje fått med meg alt i tråen, men tok du hjemmetest også? El berre blodprøve?
Takk :D Ja, hadde tatt hjemmetest også, siden Riksen ringer mens man er på jobb og jeg ville ha en liten ide om hva som ventet. Ville at mannen skulle vite også. Forrige gang, da jeg ble gravid med sønnen min, hadde jeg ikke tatt test hjemme. Det var en veldig hyggelig telefon å få!! Men da hadde både jeg og mannen tatt oss fri fra jobb og var sammen hjemme.

Leste noe om lutinus og tissing her på gruppa tidligare. Er det berre meg så holder på å tissa i buksa kvar gong eg er på vei til å setta meg ned på do eller skal opna smekken, då er det ikkje lett å holde igjen. Heldigvis gått bra... men er det lutinusen så gjere det?
Jeg opplever Lutinus som veldig vanndrivende. Må tisse hele tiden, ikke alltid jeg klarer å holde meg en hel natt.

Back
Topp