Stjernedryss91
Blir kjent med forumet
Mange fine oppdateringer i dag! 

Gratulerer så mye!CB digital: gravid 1-2![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Gratulerer så mye!CB digital: gravid 1-2![]()

Hurraaa! GratulererCB digital: gravid 1-2![]()

Ble cb digital. 1-2Hvilken da ?
TakkGratulerer så mye!!![]()

TakkGratulerer![]()

Lykke tilDet blir uttak tirsdag og innsett torsdag på meg![]()
Skjønna godt samvittigheten... eg hadde tenkt akkurat likt så deg. Men bedre å bli heima eit par daga og bli frisk, samt passa på lille bollefrøAkkurat nå stresser jeg med en beslutning. Vært en del sykemeldt nå pga Progynova osv. Vært på jobb hele uken, men nå har jeg klart å få feber og nesen renner.... klarer ikke bestemme meg for å presse meg på jobb eller vær hjemme....igjen....tærer på samvittigheten
Jeg har liten erfaring med hva som er skyggestrek og ikke, men ser to streker herFler enn meg som ser skyggestrek? Er 11 dpo i dag og tatt nå etter jobb. Skal sies at jeg hadde lav HCG igjennom hele graviditeten da jeg var gravid med sønnen min. Hadde da HCG på 38 14 dpo. Vanskelig å få tatt et bilde hvor det er sykelig, men tror jeg ser skyggestrek assa

Sniker her inne. Det der er babystrek! Aldri fått skyggestrek på babyplan sine testerFler enn meg som ser skyggestrek? Er 11 dpo i dag og tatt nå etter jobb. Skal sies at jeg hadde lav HCG igjennom hele graviditeten da jeg var gravid med sønnen min. Hadde da HCG på 38 14 dpo. Vanskelig å få tatt et bilde hvor det er sykelig, men tror jeg ser skyggestrek assa

Fler enn meg som ser skyggestrek? Er 11 dpo i dag og tatt nå etter jobb. Skal sies at jeg hadde lav HCG igjennom hele graviditeten da jeg var gravid med sønnen min. Hadde da HCG på 38 14 dpo. Vanskelig å få tatt et bilde hvor det er sykelig, men tror jeg ser skyggestrek assa
Negativ Babyplan Early på veldig lite konsentrert ettermiddagsurin, 13dpo. Magefølelsen stemmer vel. Det burde vel ha vist på test innen nå...
Noen som vet når man får prøve nytt fryseegg i styrt syklus etter frys i styrt? På brev fra klinikken står det at man må vente to mnd, men håper det er et standardskriv. På uttaket i september sa de at fordelen med frys er at man kan prøve på nytt uten ventetid, men stemmer det da? Men tviler uansett ikke at vi rekker nytt innsett før nyttår.![]()
Gravid 1-2 uker med cb digital idag![]()

CB digital: gravid 1-2![]()