~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Har du symptomer ? Jeg har testet idag. #gotmyfixPrøver jo alt jeg kan å styre meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du symptomer ? Jeg har testet idag. #gotmyfixPrøver jo alt jeg kan å styre meg![]()
Nei, synes igrunn ikke jeg har det. Oppblåst og stinn, men det er nok bare lutinusen.Har du symptomer ? Jeg har testet idag. #gotmyfix
Æsj den lutinus gir fæle symptomer... Jeg er på rugedag 6,dvs 9 dpoNei, synes igrunn ikke jeg har det. Oppblåst og stinn, men det er nok bare lutinusen.
Hvor ligger du i løypa?
Lutinus er verre enn sprøytene. Føler meg som ei oppblåst og udelikat ku.Æsj den lutinus gir fæle symptomer... Jeg er på rugedag 6,dvs 9 dpo
har jo egentlig ikke testdag før på tirsdag i neste uke 
Fantastisk!!Da var uttaket overstått, og vi fikk sjokkerende 18 egg!Vet jo ikke om det er bra kvalitet, men god følelse å ha flere å gå på. Innsett blir enten fredag eller mandag, det kommer an på antall befruktede egg og formen min. Er i fare for overstimulering, så er satt på fragmin og må drikke mye vann
Formen er veldig fin hittil, bare å håpe det fortsetter
![]()
Takk for tips! Er veldig redd for overstimulering, samt ingen innsett pga det.. Har ganske så vondt nå, men er det lurt å være oppe i aktivitet eller bare ta det med ro? Og hvorfor hjelper egentlig væske mot overstimulering?Fantastisk!!
Masse lykke til videre.
Jeg vil absolutt anbefale deg å drikke masse masse vann for å unngå overstimuleringen! Det er ikke behagelig med overstimulering.
Akkuratt samme herLutinus er verre enn sprøytene. Føler meg som ei oppblåst og udelikat ku.
Jeg gir nok etter og tester litt snarthar jo egentlig ikke testdag før på tirsdag i neste uke
![]()
Haha, it's a date!Akkuratt samme herteste date imorgen?

En gang mellom 7 og 8 herGood! Tester ca 7tiden![]()
Lykke til 

Lykke til !En gang mellom 7 og 8 herLykke til
![]()
Jeg fikk beskjed om begge delene - både være i rolig aktiv (for å hindre blodpropp), og ta det med ro (eggstokkene mine var enormt store, jeg kjente dem uansett hvordan jeg beveget meg.)Takk for tips! Er veldig redd for overstimulering, samt ingen innsett pga det.. Har ganske så vondt nå, men er det lurt å være oppe i aktivitet eller bare ta det med ro? Og hvorfor hjelper egentlig væske mot overstimulering?![]()
En gang mellom 7 og 8 herLykke til
![]()
Good! Tester ca 7tiden![]()

Jeg har fått beskjed om å bruke Lutinus til uke 10, deretter halvere og slutte i uke 12.Hvor lenge går man på lutinus ved ferskforsøk hvis man blir gravid?
Jeg har fått beskjed om å bruke Lutinus til uke 10, deretter halvere og slutte i uke 12.
Hører til på UNN i Tromsø.
Ikke gi helt opp, rugedag 10 er litt tidligJeg testet negativt idag, 13 dpo og rugedag 10. Føler toget er gått nå. Vet det fortsatt er tidlig men mistet litt troa da de aller fleste tester positivt nå.
Men skal ikke klage, er første forsøk
Noen som vet om jeg må hoppe over en syklus før ev fryseforsøk? Har en blasto på frys.
Tar 3 per dag nå..Okei. hvor mange tar du iløpet av en dag da?