November 2018

Jeg er godt fornøyd med strimmeltestene fra Babyplan, fra billige tester. I hvertfall hvis du har planer om å teste en del og ikke vil blakke deg helt :rolleyes:

Enig! Mine favoritter også. Aldri gitt falske forhåpninger med skyggestreker, billige og slår ut fort på HCG. Skal man teste tidlig og følge utviklingen er disse veldig fine. Hadde dog hjerte i halsen 13-15 dpo pga lav stigning, men så steg de fint igjen!

Skjønner jeg godt! Hadde det også sånn de første fire innsettende... Var det to-dagers du satte inn? I så fall er du en dag etter meg. 19 dpo (4+5) i dag med termin 27. Juli mener jeg:D
Åh!

Jeg satt inn 3 dagers, trooor jeg? Men tok det opp samme dag, har det utviklet seg videre før de satt inn?
Og har syklusen min noe å si?
Hehe, ikke lett dette..

Jeg tar alltid å går på terminkalkulatoren her.
https://www.babyverden.no/terminkalkulator/
Skriver på dato for unnfangelse. Da tar jeg dagen for innsett minus antall dager egget er og fører den dagen inn :)
Ååh. Det er så forvirrende..
hehe, jeg vet når jeg satte inn. (2/11),
Og dagen jeg hadde utslag på eggløsning (29/10). Og eggene var 3-dagers, men var gått over i en sånn «smelte-fase»..

Hva skal jeg skrive på unnfangelsesdato da?

Ååh. Det er så forvirrende..
hehe, jeg vet når jeg satte inn. (2/11),
Og dagen jeg hadde utslag på eggløsning (29/10). Og eggene var 3-dagers, men var gått over i en sånn «smelte-fase»..

Hva skal jeg skrive på unnfangelsesdato da?
Du går ut ifra alderen på egget er det som har noe å si.
2/11minus 3 dager = 30 oktober.
Legg denne datoen i kalkulatoren.... men siden til babyverden sin kalkulator ligger nede.
Så testa foreldre og barn sin kalkulator fikk da 25.07

Last edited:
Da har jeg vært på ny kontroll i dag. Egget har bare gått fra 10 mm til 12 mm siden fredag, så her går det sakte mot el :sorry: fikk ganske lang syklus i forhold til normalt syklusen etter uttak, så spørs om det samme skjer nå også.. Men slimhinna hadde vokst mye, så den er nå på 9 mm, så det er jeg fornøyd med :) så nå krysser jeg alt jeg har på at el ikke havner på mandag eller tirsdag, så ikke fryseforsøket blir avbrutt! Så nå blir det å teste etter el fra torsdag :)
Håper el kommer på rett dag!

Åh!

Jeg satt inn 3 dagers, trooor jeg? Men tok det opp samme dag, har det utviklet seg videre før de satt inn?
Og har syklusen min noe å si?
Hehe, ikke lett dette..

Da er vi helt likt[emoji106][emoji2532] Termin 26.07[emoji6] Syklusen har ikke noe å si ved IVF. Da har man jo stålkontroll på befruktningstidspunkt.

Ikke mist håpet, det er tidlig ennå. Jeg hadde dårlig magefølelse og gråt masse 9 dpo, dagen etter fikk jeg positiv. Håper magefølelsen din er like lite fornuftig :Heartred
Jeg testet både 7 og 8 dpo helt tullete, så ikke mist håper!

Enig! Mine favoritter også. Aldri gitt falske forhåpninger med skyggestreker, billige og slår ut fort på HCG. Skal man teste tidlig og følge utviklingen er disse veldig fine. Hadde dog hjerte i halsen 13-15 dpo pga lav stigning, men så steg de fint igjen!
Når var tidligste du fikk strek på de ?

Spurte du om to? Synes å huske du nevnte det. Er jo uansett kjempebra å ha et. Var det flere som måtte taes opp, eller ?
Nei kom aldri så langt jeg spurte om 2. De bruker vitrifisering istedenfor slow freeze så da er overlevelses sjangsene for egget ganske mye høyere. Så alt gikk fint med opptining og det så hvis veldig flott ut :) enda 2 blastoer igjen :) Og gynekologen var nå voldsomt så fornøyd med seg selv om hvor perfekt han klarte plassere det.

Nei kom aldri så langt jeg spurte om 2. De bruker vitrifisering istedenfor slow freeze så da er overlevelses sjangsene for egget ganske mye høyere. Så alt gikk fint med opptining og det så hvis veldig flott ut :) enda 2 blastoer igjen :) Og gynekologen var nå voldsomt så fornøyd med seg selv om hvor perfekt han klarte plassere det.
Hva er det ? Aldri hørt om :hilarious: educate me, please!:angelic: hehe, så bra at gyn var fornøyd!:D

Klarte ikke å la være. Tok en test i dag 9 dpo og det var ikke noe strek å skimte jeg vet set er tidlig, men valget var mellom å teste tidlig og eller sitte igjen med masse tester etter siste forsøk. Så da velger jeg bare å teste i vei

Klarte ikke å la være. Tok en test i dag 9 dpo og det var ikke noe strek å skimte jeg vet set er tidlig, men valget var mellom å teste tidlig og eller sitte igjen med masse tester etter siste forsøk. Så da velger jeg bare å teste i vei

Krysser fingrene for bedre resultat på neste test:Heartred

Håper det bare er tidlig

Back
Topp