November 2018

Har egentlig ikke testdag før 22/11, men det er fordi jeg tilhører Tromsø. Tenker jeg blir å teste rundt 14/11. Har ikke noe symptomer annet enn murringer og sånt. Og ømme pupper da, men tror jo alt kommer fra lutinusen. Enn du da?
Så spennende med test i dag. Krysser alt jeg har for at den er positiv❤️
Ja, det var lenge til testdag. Da jeg tilhørte Ullevål hadde vi også 3 uker, da sprakk jeg på dag 10:p Jeg har kun mensmurring, men ingen ømme pupper, så det tar jeg ikke som noe veldig godt tegn.. Får se i ettermiddag, dagen går utrolig treigt! Tusen takk:Heartred

Trengs litt oppdatering her inne nå :)
Hva da? Har prøvd å få med alt :P Skriv gjerne hva du sikter til, ikke så lett å følge med i alt som blir skrevet :)

Ja, det var lenge til testdag. Da jeg tilhørte Ullevål hadde vi også 3 uker, da sprakk jeg på dag 10:p Jeg har kun mensmurring, men ingen ømme pupper, så det tar jeg ikke som noe veldig godt tegn.. Får se i ettermiddag, dagen går utrolig treigt! Tusen takk:Heartred
De ømme puppene mine har vært ømme siden før uttak, så tar det ikke som noe tegn. De bruker alltid å være kjempeømme mellom eggløsning og mensen, så dette kan gå begge veier. Tør nok ikke håpe for mye, blir bare positivt overrasket dersom det går. Jeg er jo langt uti neste forsøk allerede...haha! Har planen klar; skylle eggledere, antibiotika og Danmark. Det er iallefall det som foregår inni hodet mitt for tiden:wtf:
De aller fleste har vel lite symptomer rundt test, og normalt sett skal man vel ikke merke så mye så tidlig. Er spent på dine vegne og håper virkelig det går veien - for oss alle sammen❤️

Hva da? Har prøvd å få med alt :p Skriv gjerne hva du sikter til, ikke så lett å følge med i alt som blir skrevet :)
Jeg skrev oppdatering på meg selv, men ble ikke ført i oversikten.
Er nå ruger:

B3 - #2 FER - (#1ICSI) - naturlig syklus -innsett 5/11. Td 19/11

Jeg skrev oppdatering på meg selv, men ble ikke ført i oversikten.
Er nå ruger:

B3 - #2 FER - (#1ICSI) - naturlig syklus -innsett 5/11. Td 19/11
Da er det oppdatert ;)

De ømme puppene mine har vært ømme siden før uttak, så tar det ikke som noe tegn. De bruker alltid å være kjempeømme mellom eggløsning og mensen, så dette kan gå begge veier. Tør nok ikke håpe for mye, blir bare positivt overrasket dersom det går. Jeg er jo langt uti neste forsøk allerede...haha! Har planen klar; skylle eggledere, antibiotika og Danmark. Det er iallefall det som foregår inni hodet mitt for tiden:wtf:
De aller fleste har vel lite symptomer rundt test, og normalt sett skal man vel ikke merke så mye så tidlig. Er spent på dine vegne og håper virkelig det går veien - for oss alle sammen❤️
Jeg også startet på neste forsøk lenge før jeg er halvveis i det jeg holder på med :hilarious: tror det er en forsvarsmekanisme sånn at man liksom har planlagt noe hvis det skulle ende negativt. Nei, vi får bare håpe det ordner seg:Heartred blir spennende å følge deg framover, og håper det kun blir med dette forsøket for oss begge :Heartred

Jeg kan flyttes til ikke gravid. Tok en test nå og det var ikke antydning til strek. Er så ufattelig lei at jeg vet ikke hvordan jeg skal orke flere innsett og rugedager.

Jeg kan flyttes til ikke gravid. Tok en test nå og det var ikke antydning til strek. Er så ufattelig lei at jeg vet ikke hvordan jeg skal orke flere innsett og rugedager.

Masse gode tanker til deg Sonalita [emoji173]️ ... men, er du på rd7? Sist jeg fikk positiv var den helt blank frem til rd10. Fortsatt litt håp?!?!

Masse gode tanker til deg Sonalita [emoji173]️ ... men, er du på rd7? Sist jeg fikk positiv var den helt blank frem til rd10. Fortsatt litt håp?!?!
Tusen takk! Er på rugedag 7 med blastocyst, så er vel på rd 10 eller 11 egentlig.. Et lite håp er det kanskje, men akkurat nå virker alt ganske håpløst

Å nei, det var jo absolutt ikke sånn det skulle gå!! Er du sikker på at det ikke bare er litt for tidlig enda? Sender deg en stor klem❤️❤️❤️

Tusen takk! Er på rugedag 7 med blastocyst, så er vel på rd 10 eller 11 egentlig.. Et lite håp er det kanskje, men akkurat nå virker alt ganske håpløst

Huff, ja, det skjønner jeg [emoji173]️ stor klem til deg!

Her føltes også symptom jakten håpløs ut så lenge det fint kunne vært Lutinusen. Fikk både ømme pupper, murringer og var hormonell. Da jeg var gravid med sønnen min merket jeg ingenting før jeg var minst 6-7uker. Så trenger ikke kjenne noe for å være gravid.

Så leit å høre Sonalita:( Selv om jeg håper litt til for deg ennå. Det er en tøff vei dette og det er jo liksom litt dobbelt at den mulige premien er så stor, det gir oss håpet og styrken til å stå i det, men også de store skuffelsene og all sorgen. Sender deg en klem :Heartred

Er det ikke slik at kroppen er nedregulert når man får blødning? Jeg har blødd i to uker nå, siden spray dag 10, og ringte klinikken å spurte om det var normalt å blø så lenge og da fikk jeg beskjed om å dobble spraydosen, for jeg måtte være nedregulert til sprøytestarto_O

Er det ikke slik at kroppen er nedregulert når man får blødning? Jeg har blødd i to uker nå, siden spray dag 10, og ringte klinikken å spurte om det var normalt å blø så lenge og da fikk jeg beskjed om å dobble spraydosen, for jeg måtte være nedregulert til sprøytestarto_O
Doble dosen, igjen ? Var det ikke du som tok feil, - dobbel dose ?

Så leit å høre Sonalita:( Selv om jeg håper litt til for deg ennå. Det er en tøff vei dette og det er jo liksom litt dobbelt at den mulige premien er så stor, det gir oss håpet og styrken til å stå i det, men også de store skuffelsene og all sorgen. Sender deg en klem :Heartred
Tusen takk for hyggelige ord:Heartred premien er så utrolig stor, og smerten ved gjentatte negative blir så veldig vond:( Godt å ha et forum der alle vet hvordan det er! Her bare renner tårene, hater virkelig hva denne prosessen gjør med meg psykisk

Såå.. når er det innafor å teste med et firedagers?:rolleyes: er foreløpig på rugedag 0, da:p

Er jo nesten blasto..å svi av en test om 7-8 dgr, vil det gi riktig svar?

Back
Topp