November 2018

Så kjedelig å vente, men man vil jo gjerne at forholdene skal ligge helt til rette for en liten spire! Rekker du innsett før jul?
Ja det er jo sant. Appen sier mens den 24. Klinikken har frist den 26 så det blir spennende om jeg rekker!

Det er sant, en fin tanke det :) Ja, det er synarela jeg tar. Håper de verste bivirkningene uteblir da jeg skal reise en del med jobben neste uke :nailbiting:
Akkuratt. Følte ikke noen bivirkninger før en uke eller noe. Men fæl ettersmak :p husk at flasken skal stå i vesken (siden du sier du skal reise osv) det er viktig :) krysser fingrene for at du slipper bivirkninger såklart;)

God morgen! Hopper over til dere da eg hadde negativ test på fryseforsøket mitt på mandag. Har bestemt meg for å kjøra rett på med nytt frys i medio nov. Venter berre på mensen.:smiley-bounce012 Blir kjekt å følga gamle og nye her inne :D

Evis84 - 1 barn fra før med ICSI, 3 uttak, 3 ferskforsøk og 3 frysforsøk, IVF klinikken Oslo - fryseforsøk innsett medio nov- lutinus -

Lykke til med uttak i dag Persefone :happy:

Nå nærmer det seg for oss! [emoji2] Er også utrolig spent på antall og kvalitet. Fikk du innsett sist? Og hvilken dose Gonal F har du hatt nå? Jeg har litt lav AMH, så har gått på 200 ie, 225 ie fra første ul kontroll, har inntrykk av at det er litt høyere enn det mange går. Håper du får et flott resultat i morgen og slipper noe overstimulering!
Jeg hadde veldig mange potensielle folikler og derfor i risiko for overstimulering. Første forsøk ble derfor lav dose ..125 i 5 dager + 150 i fem dager.
Men de var ikke fornøyd med antall ..fikk innsett men det var ikke kjempekvalitet .
Denne gang våger de seg litt opp i dose 150 i 7 dager + 200 i 4 dager.

Da må jeg dessverre melde meg ut herfra. Må vente enda en syklus pga ustabil syklus etter SA.

Mulig jeg ikke har fått med meg noe her, men hvorfor må du vente? Jeg hadde MA og måtte stå over en syklus. Så fikk jeg mensen plutselig igjen bare 2 uker etter første mens. Det var 1 uke pluss tidligere enn jeg forventet, så hadde ikke kjøpt inn disse pillene jeg skulle ta. Så bestemte meg for å vente til neste. Og håper jo at den da kommer like raskt. Eller er det et problem at de ikke er stabile som før?

Håper at du ikke trenger å vente for lenge [emoji173]️

Mulig jeg ikke har fått med meg noe her, men hvorfor må du vente? Jeg hadde MA og måtte stå over en syklus. Så fikk jeg mensen plutselig igjen bare 2 uker etter første mens. Det var 1 uke pluss tidligere enn jeg forventet, så hadde ikke kjøpt inn disse pillene jeg skulle ta. Så bestemte meg for å vente til neste. Og håper jo at den da kommer like raskt. Eller er det et problem at de ikke er stabile som før?

Håper at du ikke trenger å vente for lenge [emoji173]️
Jeg må vente fordi klinikken bestemte det utfra at syklusen etter SA har blitt ei uke kortere og har hatt mye småblødninger under hele syklusen. Så de ville ha en normal syklus før nytt ferskforsøk. Er offentlig klinikk og siste forsøk jeg får i det offentlige så de vil ha mest mulig optimale forhold.

Jeg må vente fordi klinikken bestemte det utfra at syklusen etter SA har blitt ei uke kortere og har hatt mye småblødninger under hele syklusen. Så de ville ha en normal syklus før nytt ferskforsøk. Er offentlig klinikk og siste forsøk jeg får i det offentlige så de vil ha mest mulig optimale forhold.

Ah, da skjønner jeg. Med siste forsøk offentlig bør alt selvsagt tilrettelegges best mulig [emoji173]️

Hei dere! Har med vilje holdt meg litt unna forum denne gangen for å se om jeg klarte å styre tankene litt bort fra prøverør og hele prosessen og heller leve så normalt som mulig. Det har jeg klart men tenkte at nå når det nærmer seg er det fint å ha forumgjengen å prate med. Uttak i går 30.19 med 6 egg ut, var litt skuffet over antallet da jeg hadde 9 sist men gleden var desto større når laben i dag ringte å sa at alle 6 var befruktet! Så da blir det innsett av 2-dagers i morgen 01.11 og jeg hører vel da kanskje offisielt til i November-tråden.

TipsiM - B#1 - IVF#2 - Riksen - Endometriose - Uttak 30.10 (6egg ut) - Innsett av 2-dagers 01.11- Testdato 13.11

Hvordan gikk det med deg i dag persefone?

Det gikk kjempebra, jeg fikk ut 9 egg!! :D Ble så overrasket og glad, ettersom jeg bare har fått målt 6 eggposer på kontrollene. Nå venter jeg i spenning på telefon om befruktning i morgen tidlig og krysser fingrene for innsett på fredag.

Hvordan gikk det med deg? Hjalp det med litt høyere dose denne gangen? Håper formen er bra. Hilsen fra sofaen.

Kan ikke se at det finnes noen tråd for oss med uttak/innsett i november, så prøver meg på denne. Spent på å se om jeg klarer å holde tritt med dere om jeg blir gravid selv. Skal prøve iallfall! Dere får QUOTE meg hvis jeg henger etter :hello

Nick - Barn # - IVF/ICSI/FER # - Klinikk - Medisiner - Uttak/innsett uke(evt dato) - Egg ut/inn/på frys, testdato ++ evt om dere vil ha med noe mer :)

:Heartred Venter på oppstart:
WCE
- B3 - FER - Porsgrunn - innsett av 1 eller 2 embryo rundt uke 47
Lille-M - B1 - FER #1 (ICSI-forsøk #1) - Haukeland - innsett ca. uke 45
Ønskeross2 - B2 - FER #4 - Riksen - Estradot og Crinone - Innsett ca. uke 47
Little Mouse - B1- FER#1 (ICSI#1) - Riksen - Progynova - Innsett uke 47
Lil-17- B3 - #2 FER - (#1ICSI) - naturlig syklus -innsett uke 45.
Førstings - B1 - #FER2 - 5 blastocyst på frys - Primolut - Progynova/ Cyclogest, innsett november
Krissy136 - Barn #1 - IVF #1, fryseforsøk - Rikshospitalet - progynova- innsett i november
Totti - B#1 - IVF #1, fryseforsøk - St.Olav - bemfola&cetrotide - Uttak uke 40 - 3 blasto på frys - Innsett uke 47
Techgirl, Barn #1 , IVF #1, Hausken, Gonal f, oppstart ca. 2. November.
Lemox ICSI # 1 - Riksen, kort protokoll, oppstart spray november 2018
Arytai - B2 - FER # 1 - UNN - Albyl e + lutinus
L - B1 - ICSI/TESA - FER - Porsgrunn - Naturlig syklus - Innsett av blasto ca. uke45
Signy- Barn #2 - FER #2 (1.egguttak) -St. Olav. Progynova+Cyclogest. Forventer oppstart 3.-7.
Mammadrøm-B2-icsi- 8 søskenforsøk - kort protokoll - Hausken
AnetteE85, Barn #1 , ICSI #1, Hausken, menopur, oppstart ca 30 oktober
Stjernedryss91 - B1 - IVF #1 - Tromsø - gonal f, oppstart ca 10/11.
Donorprøver2018 - B2 - FER - naturlig syklus - Medicus Trondheim - håper innsett av 2 embryo, dyrka til blasto - innsetting 6/11
Evis84 - 1 barn fra før med ICSI, 3 uttak, 3 ferskforsøk og 3 frysforsøk, IVF klinikken Oslo - fryseforsøk innsett medio nov- lutinus

:Heartred Stimulerer:
Bellabanan
2IVF forsøk - B2 - lang protokoll -Oppstart synarela den 14.okt -Første sprøytedag 14.nov -Kontroll 23.nov -Uttak uke 48 hvis alt er bra.
Livi18 IVF # 3, stimulerer fra 14/10, Rikshospitalet
Vifvik - B2 - ICSI # 3 - Riksen - Synarela + Gonal F - Stimulerer fra 17/10. Planlagt uttak uke 46
Nord84 -B1-Forsøk 2 (1ICSI)-Tromsø. Skal stimulere med Pergoveris og Orgalutran
Mimiventerpåstorken - B2 - IVF#1 - Hausken - menopur - kort protokoll - stimulerer fra 22.10
Persefone - 1. barn - ICSI #1 - Riksen - Lang protokoll fra 4.10. - Uttak 31/10
Mini_S - B#1 - IVF#1 - Riksen - lang protokoll, Synarela fra 29.10. - planlagt uttak uke 49
Tonevs - B3 - ICSI#1 (TESA) - Spiren - Bemfola/Orgalutran - kort protokoll - stimulerer fra 27.10. Planlagt uttak/innsetting uke 45
TipsiM - B#1 - IVF#2 - Riksen - Endometriose - Uttak 30.10 (6egg ut) - Innsett av 2-dagers 01.11- Testdato 13.11

:Heartred Ruger:
Sonalita -
Ett barn fra før (ble til med 1.IVF), søskenforsøk (1IVF) - 3FER - Hausken - Naturlig syklus - Innsett 29.10 - 3 blastocyster til på frys - Testdag 7.nov

Krysser fingrene- ett barn fra før (naturlig). 2.IVF .Riksen. la Uttak 31.10
:Heartred Avbrutt / totalfrys:

:Heartred Gravid:

:Heartred Ikke gravid:

:Heartred Ikke oppdatert:

Håper at november blir en gullmånde med mange terminspirer!! :Heartbigred
Det gikk kjempebra, jeg fikk ut 9 egg!! :D Ble så overrasket og glad, ettersom jeg bare har fått målt 6 eggposer på kontrollene. Nå venter jeg i spenning på telefon om befruktning i morgen tidlig og krysser fingrene for innsett på fredag.

Hvordan gikk det med deg? Hjalp det med litt høyere dose denne gangen? Håper formen er bra. Hilsen fra sofaen.

Wow! Så bra med 9
Her ble det også flere enn forventet..12 stk. Inngrepet i dag var mer smertefullt enn forrige forsøk av en eller annen grunn?mulig grunnet flere eggposer.

Blir veldig spennende med telefonen i morgen tidlig krysser fingrer og tær for oss begge

Håper formen din er bra etter uttak

Horisontal hilsen fra sofaen

Wow! Så bra med 9
Her ble det også flere enn forventet..12 stk. Inngrepet i dag var mer smertefullt enn forrige forsøk av en eller annen grunn?mulig grunnet flere eggposer.

Blir veldig spennende med telefonen i morgen tidlig krysser fingrer og tær for oss begge

9 og 12 egg - dette er jo fantastisk! Gratulerer så mye jenter :) Kjedelig at det var så smertefull Krysser-fingrene, men når resultatet ble så bra var det vel kanskje verdt det?! :) Spent på å høre om hvordan det har gått med eggene deres i morgen.
Lykke til!

Wow! Så bra med 9

Gratulerer med supert resultat!! Så hyggelig å høre. :happy: Men selvfølgelig ikke at det var vondere denne gangen ... Har også inntrykk av at mange eggposer kan gjøre det mer smertefullt. Jeg må innrømme at jeg synes det var litt vondere enn jeg forventet, men overkommelig. Er ganske øm, og synes det er utrolig deilig å ha 5 dager uten jobb nå, men er i rimelig bra form.

Krysser alt jeg har for gode nyheter for oss begge i morgen og at vi snart er rugere!:)

9 og 12 egg - dette er jo fantastisk! Gratulerer så mye jenter :) Kjedelig at det var så smertefull Krysser-fingrene, men når resultatet ble så bra var det vel kanskje verdt det?! :) Spent på å høre om hvordan det har gått med eggene deres i morgen.
Lykke til!

Tusen takk, snart følger du etter! :Heartred

Så bra! Gratulerer begge to [emoji173]️ ønsker dere gode tilbakemeldinger i morgen!

God morgen! Hopper over til dere da eg hadde negativ test på fryseforsøket mitt på mandag. Har bestemt meg for å kjøra rett på med nytt frys i medio nov. Venter berre på mensen.:smiley-bounce012 Blir kjekt å følga gamle og nye her inne :D

Evis84 - 1 barn fra før med ICSI, 3 uttak, 3 ferskforsøk og 3 frysforsøk, IVF klinikken Oslo - fryseforsøk innsett medio nov- lutinus -
Håper dette blir det siste forsøket da! Så trist med negativt.

Back
Topp